0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Чи можна відремонтувати замок дверей самостійно?

    27.07.2018
    Оскільки замок дверей це механічна деталь, яка піддається регулярним інтенсивним навантаженням у вигляді роботи за призначенням, вібрацій і перепадів температур не дивно, що з роками його елементи можуть виходити з ладу. Оскільки при виході з ладу одного з компонентів замку вся його робота може бути порушена або зовсім неможлива, заміна деталей часто не може чекати. Сьогодні в нашому асортименті представлені окремо елементи замка дверей, які найчастіше виходять з ладу, що дозволить недорого і швидко самостійно усунути несправність. Нижче перераховані найбільш затребувані з них.
    Кнопка блокування замка. Простий компонент замка дверей, але саме ним часто користуються. За формою в деяких автомобілях можуть відрізнятися кнопки для передніх і задніх дверей.
    Для заміни кнопки необхідно звільнити її фіксацію, повернувши кнопку на 180 ° (в залежності від моделі автомобіля по або проти годинникової стрілки) і потягнути її вгору. Для установки кнопку потрібно встановити на тягу замку міткою до зовнішньої частини автомобіля, натиснути на кнопку і повернути на 180 ° У деяких автомобілях кнопка блокування просто відкручується як гайка. А іноді для зняття кнопки потрібно демонтувати кришку в нижній частині кнопки, витягнути скобу, яка фіксує її на тязі і потягнути кнопку вгору. У активованому положенні кнопка блокування замка зазвичай виступає з обшивки дверей на два міліметри.
    У багатьох автомобілях кнопка замка водійських дверей не натискається, коли двері відкриті. Це не поломка, а прийом, що запобігає закриттю дверей водія, коли ключі були забуті всередині автомобіля. Важливо не намагатися силою усунути цей захист і все ж натиснути на кнопку, так як це може привести до поломки замка. Такого захисту немає на задніх дверях.
    Бажаючи надати індивідуальності салону автомобіля автовласники можуть замінювати штатні кнопки хромованими, кнопками з логотипами марки автомобіля або іншими зображеннями, кнопками незвичайної форми, але важливо пам'ятати про основне призначення кнопок. Кнопки повинні бути зручними для підняття, а грибовидна форма і шорстка поверхня найбільш зручні для цього, чого не можна сказати про циліндричні і гладенькі кнопки. Якість матеріалу теж має значення, оскільки неякісний пластик від перепадів температур дуже скоро стає крихким, а неякісне покриття може відшаровуватися при частому використанні або невеликому пошкодженні.
    Кріплення тяги замка дверей, яке ще називають фіксатором тяги замку, кліпсою кріплення замку, затискачем, засувкою, тримачем або скобою тяги замка дверей. Можуть відрізнятися для правих і лівих дверей, а також для багажника. Часто виходять з ладу при сильних перепадах температур або при демонтажі замка дверей. Результатом поломки може стати неможливість відкриття дверей зсередини.
    Тросик замка дверей. При виході з ладу - обриві, може стати причиною того, що двері не відчиняються ручкою або не працює кнопка блокування замка, все залежить від того який з тросів обірветься. Раніше в цьому випадку доводилося міняти замок повністю, а це дуже дорого. Тому багато хто виготовляв троси з велосипедних тросів, чинили троси за допомогою обтиску або шукали на розборках і будівельних ринках аналоги. Але 

    все це забирало багато часу і зусиль, оскільки трос необхідно було ще з'єднати з кріпленнями. Зараз доступні троси на різні моделі авто за невисокими цінами.
    Наконечник тяги замка дверей і наконечники тросів. Іноді кнопки блокування замка не блокують його при натисканні. Причиною можуть стати неправильно відрегульовані тяги замка. Регулюються тяги за допомогою провертання їх наконечників за годинниковою або проти годинникової стрілки. Їх необхідно відрегулювати так, щоб кнопка здійснювала повне опускання, але при цьому не впиралася в обшивку дверей. Так само причиною може бути повністю розбовтана тяга через зношування елементів замку, які її кріплять. При зносі або поломці наконечника його можна просто замінити від'єднавши від тяги. Важливо при відкручуванні старого наконечника порахувати кількість обертів, щоб новий накрутити таку саму кількість разів, це спростить регулювання замка. Після заміни надіти наконечники на кульові пальці важелів замку допоможуть розсувні пасатижі.   
    Ремкомплект личинки замка в зборі, а так само його частини окремо: С-подібний фіксатор, стопорная шайба, поворотний механізм, пружина, штир (мова).  
    Всі деталі ви можете підібрати на нашому сайті, скориставшись самими докладними фільтрами в мережі.
    Завершена