0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест вібро 3мм на стійкість

    03.08.2018

    Найпопулярнішими матеріалами для віброізоляції машини є матеріали товщиною 2 мм та 3 мм:

    • вібро товщиною 2 мм застосовують для обесшумка дверей, даху, кришки багажника та капота;

    • 3-х міліметровими матеріалами покривають днище, підлогу багажника, колісні арки, перегородку двигуна і в рідкісних випадках з віброізоляцією такої товщини можна обезшумити двері, але виключно невеликі ділянки, які знаходяться за динаміками, це поліпшить якість звучання, не вплинувши на масу двері.

    Саме виброизоляция такої товщини настільки широко застосовується, значить ми повинні її протестувати.

    В одному з наших минулих матеріалів ми тестували преміальну виброизоляцию товщиною 2 мм, а в цей раз ми звернулися до тих же виробників, але за більш бюджетними моделями товщиною 3 мм.

    Експериментуємо

    У тесті братимуть участь такі матеріали, як:

    Для порівняння якості обраних матеріалів ми провели кілька тестів, одним з яких буде тест на адгезію віброізоляції до металевої поверхні, а також адгезію фольги до самого вібро изолирующему шару. Для цього від кожного матеріалу ми відрізали по невеликому шматочку, який за допомогою метричного валика приклеїли на металеву поверхню, попередньо знежирити її антисиліконом і поки приклеєні зразки “схоплювалися” з металевою поверхнею ми виміряли відповідність, заявленої виробником, товщини до фактичної товщині віброізоляції.

    Як згадувалося вище, тестовані зразки, згідно опису мають товщину 3 мм, але нам відомо, що виробники часто завищують товщину матеріалу. Отримати відповідь на питання: “Наскільки брешуть виробники виброизоляции”, - нам допоміг мікрометр.

    При проведенні подібних вимірів варто звернути увагу, що на віброізоляції є захисний паперовий шар і товщина цього шару у кожного матеріалу різна, відповідно, товщина паперу впливає на точність вимірювань, до того ж, і сам мікрометр має похибку в межах 0,5 мк. З іншого боку, ці похибки не єдиний фактор впливає на точність вимірів. Наприклад, віброізоляція дуже пластичний матеріал і при контакті з мікрометром фольга та бітумно-каучуковий шар деформується, що ще сильніше впливає на точність вимірів.

    Незважаючи на всі можливі похибки, нам вдалося досить точно та акуратно виміряти товщину матеріалів в однакових умовах.

    Перший матеріал, який ми виміряли STP Silver new 3, так як цей матеріал має ромбовидне тиснення фольги, завмер довелося проводити в самому товстому місці, і товщину STP 2,87 мм.

    У матеріалу Візол поверхню майже рівна без будь-якого тиснення, тому вимірювати товщину було набагато простіше, але результати виявилися невтішними всього 2,51 мм.

    Шумoff M3 виявився товстіший 2,9 мм, а ACOUSTICS Alumat 3 поступився Шумoff всього 0,1 мм, його товщина склала 2,8 мм. При цьому варто відзначити, що стискання у ACOUSTICS та Шумoff однакове.

    Ще раз хотілося б звернути увагу, що отримані дані мають деякі похибки, але в будь-якому випадку, ми отримали дані дуже близькі до заявлених заводом-виробником і змогли з'ясувати, які матеріали тонше, а які товщі.

    Крім загальної товщини віброізоляції, маловажно роль грає товщина фольги:

    • Візол 3 вона становить 65 мк;

    • STP Silver new 3 85 мк;

    • ACOUSTICS Alumat 3 120 мк;

    • Шумoff М3 130 мк.

    Але співвідношення заявлена товщини до фактичної не самий хвилююче питання, на який звертають увагу водії, які роблять виброизоляцию свого автомобіля. Їх в першу чергу турбує, наскільки збільшиться маса повністю обесшумленой машини?

    Так, як від ваги залежить витрата палива? Щоб відповісти на це питання, ми нарізали піддослідні зразки на квадрати зі стороною 10 см, а значить площа кожного квадрата склала 100 см2. При такій площі вага віброізоляції вийшов такою:

    • Шумoff M3 - 46 грамм/100 см2 та 4,6 кг/м2;

    • ACOUSTICS Alumat 3 - 49 грамм/100 см2 та 4,9 кг/м2;

    • Візол 3 46 грамм/100 см2 та 4,6 кг/м2;

    • STP Silver new 3 - 52 грамм/100 см 2 та 5,2 кг/м2.

    Після зважування на 1-й погляд може здатися, що найлегший матеріал це Візол, але не варто забувати, що у Візол найменша товщина та найтонша фольга. Тому щоб порівняти зразки в рівних умовах, ми перерахували їх вага, якби кожен з них мав фактичну товщину 3 мм. Після таких підрахунків вийшло наступне:

    • Шумoff M3 - 47,6 грамм/100 см2 та 4,76 кг/м2;

    • ACOUSTICS Alumat 3 - 52,5 грамм/100 см2 та 5,25 кг/м2;

    • Візол 3 55 грамм/100 см2 та 5,5 кг/м2;

    • STP Silver new 3 - 54,5 грамм/100 см 2 та 5,45 кг/м2;

    І поки ми вимірювали вагу та товщину матеріалів, контрольні зразки приклеєні до металевої поверхні, полимеризованной і ми проверлі їх на силу адгезії. На жаль, для вимірювання цього параметра у нас немає спец інструменту, тому перевіряти довелося руками. Для початку ми перевірили матеріали на адгезію фольги з бітумно-каучуковим шаром і у всіх чотирьох випадках фольга дуже легко відклеїлась від віброізодюючого шару. Що стосується адгезії самого матеріалу до металевої поверхні, то вона так само не залишила позитивних вражень. Найсильніше пручався матеріал ACOUSTICS Alumat 3, але тим не менше і його вдалося відокремити від металу без особливих зусиль.Виходячи з такого спостереження можна зробити висновок, що показник адгезії у всіх чотирьох зразків абсолютно однаковий, а ось їх вартість відрізняється:

    • Шумoff M3 - 480 грн/м2;

    • ACOUSTICS Alumat 3 - 294 грн/м2;

    • Візол 3 STP - 217 грн/м2;

    • Silver new 3 - 360 грн/м2.

    Підсумок

    На закінчення можна сказати, що в порівнянні з преміальними матеріалами цих же виробників адгезія бюджетної вібро виявилася не на найвищому рівні, і якщо ви замислюєтеся над тим, чи є сенс переплачувати за теж STP Aero, Шумофф L3 або ACOUSTICS Extreme, то можна сказати з упевненістю, такий сенс є особливо, якщо питання стосується адгезії матеріалу до поверхні і його маси.

    Завершена