0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як вибрати камеру заднього виду?

    06.09.2018

    З таким аксесуаром, як камера заднього виду, знайомий мало не кожен водій, але не у кожного вона є. Раніше подібна опція була дорогою і доступною вузькому колу автомобілістів.

    Сьогодні камеру заднього виду можна купити за ціною парктроніка, головне щоб в машині було місце для підключення камери. Хоча, мабуть, відсутність монітора теж не стане великою проблемою, так як його вартість може бути ще менше вартості самої камери. Це може бути як окремий монітор, так і монітор в дзеркалі заднього виду, або мотор головного пристрою. Загалом, варіантів маса, але наша розмова піде не про моніторах, а про камери заднього виду і про особливості вибору такого девайса.

    Штатна - не штатна?

    Камери заднього виду прийнято розділяти на пристрої для штатної та позаштатної установки. Штатні камери встановлюються замість певних елементів зовнішніх деталей машини. Найпоширеніший варіант це установка замість підсвічування ліхтаря, підсвічування номерного знака. При цьому, функція підсвічування зберігається.

    У більш рідкісних випадках, штатна камера може встановлюватися замість емблеми автомобіля, що зустрічається на машинах марки Volkswagen.

    Не штатні камери монтуються на зовнішню обшивку машини, або за допомогою саморізів, або врізним способом:

    • виразний спосіб, має на увазі свердління отвору діаметром 18 мм і більше в бампері, або інших частинах кузова, в цей отвір (подібно дверному вічка) встановлюється камера заднього виду;

    • монтаж саморізами більш універсальний спосіб, так як дозволяє закріпити камеру абсолютно в будь-якому зручному місці, але камера при цьому може бути сильно помітною, що або зіпсує зовнішній вигляд машини, або залучає вандалів.

    З іншого боку, умілий майстер зможе встановити будь-яку камеру так, що про її існування буде знати тільки господар машини. Найоптимальнішим варіантом, на наш погляд, буде саме штатна камера. Так як вона практично непомітна, а при її демонтажі і заміні на кузові автомобіля не залишиться ніяких слідів.

    До мінусів таких виробів можна віднести більш високу вартість особливо якщо це камера призначена для установки замість емблеми автовиробника.

    Не штатні камери - універсальні. Краще використовувати тільки в тому випадку, коли штатна камера для вашої машини не передбачена, ну і, нарешті, врізні моделі можна рекомендувати у виняткових випадках.

    До їх мінусів відносяться:

    • неможливість вибору оптимального місця для установки;

    • висока схильність до забруднень лінзи в дощову погоду;

    • після демонтажу такої камери в кузові машини залишиться величезний отвір.

    Установка на даху

    Практика показує, що камери заднього виду призначені для легкового транспорту не завжди підходять для мікроавтобусів. Для того, щоб забезпечити кращий огляд при установці камери на бус, її потрібно розміщувати на даху машини з невеликим виносом назад. Спорудити такий козирок може не кожен майстер, тому для установки на комерційний транспорт бажано купувати спеціальні камери.

    Кут огляду

    На огляд камери може впливати не тільки її розміщення на даху або бампері, а й власний кут огляду. Кут огляду вимірюється в градусах і чим він більший, тим більше простору та предметів потрапить в поле зору камери. Для всіх камер заднього виду стандартним вважається кут 170 градусів, але практика показує, що переважна більшість виробників завищують цю характеристику. Тому купуючи камеру заднього виду, попросіть продавця підключити до одного і того ж монітора кілька різних моделей, таким чином, у вас з'явиться можливість вибрати камеру заднього виду з максимальним кутом огляду.

    На окрему увагу заслуговують камери з кутом огляду 180 градусів, це можуть бути пристрої, які вдають із себе суміщені в одному корпусі декілька камер, зображення яких складається в загальну картинку. Така конструкція тягне за собою збільшення габаритних розмірів девайса, що робить його більш помітним на автомобілі.

    CCD або CMOS?

    Ці малознайомі абревіатури означають тип матриці, яка використовується в камері, а саме від матриці залежить якість зображення. Якщо повернуться в минуле років на 10, то на питання: “Що краще CCD або CMOS?”,- можна було отримати однозначну відповідь, що CCD матриці по характеристикам перевершують CMOS.

    На сьогоднішній день, обидві технології сильно еволюціонували, і різниці в якості зображення між ними не залишилося. Тепер можна сказати, що CCD або CMOS матриці просто по різному обробляють зображення, але CMOS сенсори трохи дешевше у виробництві. Багато виробників камер заднього виду використовують абревіатуру CCD, як маркетинговий хід, тому вибираючи камеру не варто відштовхуватися від технології виробництва матриць краще просто порівняйте картинку декількох виробів.

    Світлочутливість

    Камера заднього виду повинна забезпечувати однаково якісне зображення як вдень, так і вночі. З огляду на те, що матриця камери вловлює відбитий від об'єктів світло і перетворює його в зображення на дисплеї, можна сказати, що при відсутності світла або мінімальному його кількості матриця камери не зможе сформувати зображення, або зображення буде нечітким.

    Тобто, для нормальної роботи камери потрібно якусь кількість світла, мінімальна кількість світла при якому камера заднього виду може формувати зображення характеризується поняттям світлочутливість. Чим нижче це значення, тим краще камера. В основному автомобільні камери мають світлочутливість 0,1 lux, 0,2 lux, 0,3 lux, відповідно камери зі світлочутливістю 0,3 lux в нічний час не порадують свого власника розбірливим зображенням, а камера на 0,1 lux забезпечить хорошу якість зображення навіть у повній темряві.

    ІЧ підсвічування

    Використання інфрачервоного спектра світлового випромінювання також дозволяє поліпшити зображення в повній, або частковій темряві. Щоб оснастити камеру заднього виду даної опцією в її корпусі навколо лінзи розміщують кілька ІЧ світлодіодів, які включаються автоматично разом з камерою. Інфрачервоне світло невидимий для людського ока, зате сама камера чудово його вловлює, але важливо розуміти, що отримане таким чином зображення буде чорно білим.

    Також не варто на високу яскравість ІЧ діодів, практика показує, що така підсвічування забезпечує видимість на відстані 2-3 метра. До речі, в деяких моделях задніх камер замість інфрачервоних діодом встановлюють звичайні “білі”, але їх ефективність досить сумнівна, адже часто ліхтар заднього ходу виявляється яскравіше пари діодів.

    Наявність розмітки

    Ширококутові камери заднього виду, незалежно від вартості та якості, трохи спотворюють зображення. Через що оцінити габарити автомобіля або розрахувати відстань до перешкоди особливо з незвички не завжди можливо. Тому 99% камер заднього виду відображають на моніторі не тільки зображення простору за бампером, а й статичну паркувальну розмітку у вигляді сітки або шкали. Таке доповнення дозволяє більш точно визначати габарити машини та безпечно паркуватись.

    У деяких моделях є функція відключення розмітки, якою можна скористатися, якщо ви досвідчений користувач камери заднього виду. Також існують моделі з так званої активної розміткою, наприклад, Idial ЕТ-901IP, активна розмітка малює траєкторію руху машини в залежності від повороту рульового колеса.

    деркальне зображення

    Автомобільні камери бувають подвійного призначення, наприклад, одна і та ж камера може використовуватися як в якості передньої, так і задньої. Але для цього, обрана вами модель, повинна мати можливість відключення дзеркальності зображення.

    Підключення до бортової мережі

    Підключення камери заднього виду - досить простий процес. Вся його складність, в більшій мірі, полягає в необхідності прокласти відеокабель від багажника до торпедо. А саме підключення до електричних ланцюгів виробляється в кількох місцях, наприклад “+” для камери береться з ліхтаря заднього ходу, а “+” для монітора біля коробки передач, масу можна взяти в будь-якому “зручному” місці. Власне, саме так може виглядати схема підключення переважної більшості задніх камер, але якщо мова йде про німецьких або французьких авто, то схема виявиться складніше, до того ж, для установки на більшість машин VAG, або Mercedes в проводці камери повинен бути додатковий адаптер.

    Системи кругового огляду

    Даний тип автоаксесуарів швидше відноситься до окремих пристроїв, ніж до камер заднього виду, але з іншого боку, такі системи складаються з чотирьох камер з'єднаних між собою за допомогою синхронізуючого блоку.

    Системи кругового огляду, як і камери заднього виду, бувають штатні та універсальні, переваги штатних систем по відношенню до універсальних аналогічні перевагам штатних камер перед універсальними. Але, на відміну від звичайної камери, система відеопарковки з'єднує зображення зі всіх камер в єдине зображення, завдяки чому, водій під час паркування може побачити всі перешкоди, які знаходяться навколо машини.

    Завершена