0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як зробити недорогу та гучну автомобільну аудіосистему

    06.09.2018

    У назві статті ми не випадково зробили акцент не на якість, а саме на гучність системи. Об'єктом нашої розповіді стане незвичайний автомобіль кабріолет Chevrolet Corvette. Даний тип кузова відразу ж виключає можливість створення якісного звуку та побудови правильної сцени, так як шум транспортного потоку просто буде заважати правильному сприйняттю музики.

    Більш того, всім добре відомо, що при установці будь аудіосистеми з машиною проводяться роботи по шумоізоляції кузова, а в разі відсутності даху, ні про яку шумоізоляцію мови йти навіть не може. Тому в ситуації, що склалася, вихід був один, робити голосно, так як саме гучності цій машині не вистачало в першу чергу. З опущеним верхом два коаксіальних динаміка розміром 6,5” видавали всього 83 дБ, при тому, що шум дороги становить приблизно 80-84 дБ.

    Компоненти для нової аудіосистеми

    Оцінивши масштаби трагедії, ми почали підбирати компоненти для нової аудіосистеми, з декількох варіантів по заміні передньої акустики власником машини був обраний найпростіший, а саме, замінити старі коаксіали Phantom на нові Ground Zero GZRF 65AL.

    Всі ідеї по установці компонентної акустики замість коаксіальної, або поканальне підключення мидбасов з рупорними ВЧ були відкинуті, оскільки потрібно було зберегти інтер'єр машини в заводському вигляді. В якості задньої акустики вибрали JBL GTO 938 ці динаміки досить потужні і мають високу чутливість 94 дБ. Висока чутливість сприятливо позначиться на гучності системи. Правда, з установкою задніх динаміків довелося задурити куди сильніше, в даному автомобілі місце під задню акустику просто не передбачено, а більшу частину багажника зазвичай займає складений дах. Тому для установки додаткової акустики довелося спорудити короб з фанери, який не заважав би складаний даху і, в той же час, мав би достатнім для динаміків об'ємом.

    Через проблеми з вільним простором ми віддали перевагу мініатюрному підсилювачу “D” класу, який благополучно розмістився корпусі задньої акустики.

    Загалом, для поліпшення якості звуку та підвищення рівня гучності над машиною довелося попрацювати не багато не мало, а два дні. За цей час ми відновили стару проводку та проклали нову, упакувавши все це справа в гофру. Також ми зробили міцний, герметичний короб під задню акустику і встановили в його пару потужних овалів.

    Для установки передньої акустики довелося доопрацювати старі подіуми, а вже потім прикручувати динаміки. І вже на фінальній стадії відбулося підключення динаміків до підсилювача, який після установки запобіжника був приведений у бойову готовність.

    Підсумок

    В результаті всіх переробок, рівень гучності виріс на цілих 20 дБ і такий результат можна назвати колосальним.

    Наприклад, різниця між 80 дБ та 100 дБ, це така ж різниця, як між звуком мотора вантажного автомобіля на холостому ходу і звуком на рок концерті, або як різниця між шумом фена та шумом поїзда метрополітену. Природно при піднятому верху в машині стало ще голосніше, але тут ми вже не вимірювали рівень звукового тиску, так як на кабріолеті їздять тільки без верху.

    Завершена