0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Навіщо чорнити колеса? Чорним то, що і так чорне

    13.09.2018

    Серед деяких автомобілістів існує “ритуал”під назвою “чорніння гуми”, не всім водіям зрозуміло походження цього ритуалу і, вже тим більше, не кожен може зрозуміти навіщо чорнити те, що тепер чорне?

    Насправді, чорними автомобільні шини називаються тільки умовно і бувають такими виключно в момент покупки. А після кількох днів експлуатації покришки стають сірими, тому для підтримки коліс в презентабельному вигляді, а також для їх захисту від ультрафіолету та бруду використовують спеціальні засоби, які називають чорнителями, кондиціонерами або очисниками гуми.

    У недосвідчених автомобілістів іноді виникають страхи, що кошти для чорніння гуми погіршують зчеплення шин з дорогою, таке звичайно можливо, якщо порушувати інструкцію по експлуатації та наносити чорніння на протектор. Також інструкція забороняє нанесення чорнителя гуми на гальмівну систему і в разі, якщо чорнитель потрапить на непотрібні деталі, можна використовувати спеціальні очисники та м'яку тканину.

    З іншого боку, маючи в своєму розпорядженні великим досвідом використання різних чорнителей гуми, ми можемо сказати, що подібні ситуації при чорнінні коліс ні разу не виникали. Відповідно у вас подібні проблеми так само не виникнуть, як і не виникнуть труднощі з нанесенням чорнильних засобів.

    Перед тим, як почати наводити лоск, потрібно ретельно вимити колеса. Для цього можна використовувати різні способи від ручного миття за допомогою відра, автошампуня та губки, допосещенія звичайної мийки, або мийки самообслуговуванні.

    До речі, після миття колеса поки мокрі якийсь час будуть мати глибокий чорний колір та мокрий блиск, але варто їм просохнути, як все повернеться на круги своя.

    І ось для додання і підтримки глибокого чорного кольору і мокрого блиску, ми будемо використовувати різні засоби для чорніння гуми від таких виробників, як:

    Троє з цих засобів, а саме Goodyear, Sonax та Dynamax є аерозольними, а Mannol має досить густу консистенцію, що нагадує чи то йогурт, то чи сметану. Тому чорнитель коліс Mannol потрібно наносити за допомогою губки, щітки або мікрофібри. А для використання Goodyear, Sonax та Dynamax взагалі не будуть потрібні ніякі додаткові засоби, відповідно до інструкції їх треба просто розпорошити на колесо та дочекатися висихання. Чорнителі з аналогічним способом нанесення, ми описували в одній з минулих статей, і чесно кажучи, цей спосіб нам не сподобався, так як на покришках залишалися не почорнівші сірі плями, але тим не менш, проти інструкції не попреш, тому чорніння коліс ми виробляли по інструкції.

    Почався тест

    Goodyear

    Для його несення досить просто струснути балон і рівномірно розподілити засіб по покришці, уникаючи попадання на протектор та деталі гальмівної системи. Після обробки потрібно почекати 5-10 хвилин, щоб засіб повністю висохло.

    І поки Goodyear висихав, ми перейшли до кондиціонера Sonax.

    Sonax

    Даний засіб має консистенцію піни і для того, щоб побачити ефекти від його застосування, потрібно почекати 5-10 хвилин, поки піна висохне та стече на асфальт.

    Dynamax

    Сусіднє колесо ми обробили аналогічним пінним очищувачем від Dynamax. По застосуванню все аналогічно Sonax, після розподілу піни по колесу потрібно почекати 10 хвилин до повного висихання.

    Mannol

    Самий трудомісткий спосіб нанесення виявився у Mannol, через густий консистенції даний чорнитель потрібно наносити щіткою, губкою, або мікрофіброю. Для досягнення максимального ефекту довелося попрацювати, ретельно втираючи чернітель в гуму, але з іншого боку, у ручного способу нанесення є свої плюси.

    Найбільший плюс це точність нанесення, так як при обробці покришки аплікатором ви гарантовано не нанесете чорнитель на гальмівну систему, або протектор.

    Після обробки та висихання звернули увагу, що найкраще виглядає колесо чорнене Goodyear, воно в буквальному сенсі набуло глибокий чорний колір та яскраво виражений мокрий блиск, как-будто колесо тільки що полили водою.

    Mannol по глибині кольору можна зіставити з Goodyear, але за блиском Mannol істотно поступаються. А ось пінні чорнителі Sonax та Dynamax чорнили колесо нерівномірно залишивши в деяких місцях сірі плями, тому, незважаючи на те, що написано в інструкції після нанесення піни не зайвим буде пройтися по покришці ганчіркою, або щіткою для більш рівномірного розподілу коштів. Але ми цього робити не стали, так як повинні строго слідувати інструкції, дотримуючись технологію нанесення рекомендовану виробником. Тим більше, що попереду нас ще чекало випробування на довговічність.

    На наступний день, автомобіль проїхав 25 кілометрів по сухим дорогах в сонячну погоду, за такий короткий пробіг колесо:

    • оброблене засобом Mannol сильно посіріло;

    • чого не скажеш про колесо, оброблене чорнителем Goodyear, зовнішній вигляд практично не змінився;

    • не змінився зовнішній вигляд шин і оброблені - Sonax та Dynamax.

    На 3-й день Mannol продовжував сіріти, а Goodyear блищати, що стосується Sonax та Dynamax, то їх зовнішній вигляд практично не змінився.

    На 4-й день з пробігом 25 кілометрів колесо оброблене Mannol остаточно втратило колір, Goodyear почав втрачати глянець, а Sonax та Dynamax потихеньку почали сіріти, при цьому, з втратою кольору стали менш помітні сірі не чорнені плями.

    На 5-й день машина проїхала ще 20 кілометрів і половину цього шляху йшов сильний дощ, в таких умовах Sonax та Dynamax продовжували втрачати колір, а Goodyear втрачати глянець, але колір залишався незмінним.

    На 6-й день при досить великому пробігу 200 кілометрів колеса оброблені Sonax та Dynamax були більше сірими, ніж чорними, а Goodyear втратив глянець і тільки почав втрачати колір.

    На 7-й день ми проїхали ще 300 км місцями з сильним дощем, в таких умовах колеса оброблені Mannol та Dynamax не тільки посіріли, але і сильно забруднилися, що говорити не про найкращих захищають властивості даних засобів, а ось Goodyear та Sonax, навпаки , зберегли презентабельний вигляд.

    Підсумок

    Отже, за результатами даного тресту, можна сказати, що найгірше себе проявив або навіть не виявив зовсім чорнитель Mannol, оброблене їм колесо втратило свій колір та блиск буквально на наступний день. Пінні чорнителі Sonax та Dynamax показали себе краще. При цьому кондиціонер Sonax захищає колеса від бруду набагато краще, ніж Mannol та Dynamax, так що до чорнильним властивостям Sonax можна додати ще й захищають властивості. Але не забуваєте, що у пінних чорнителей є свої недоліки, ці кошти лягають на покришку нерівномірно. А ось аерозоль Goodyear це якраз той засіб, які заслуговують на особливу увагу:

    • по-перше, воно наноситься дуже просто;

    • по-друге, надає колесам глибокий чорний колір та неймовірний глянець.

    При цьому чорнитель Goodyear тримається на колесах набагато довше і захищає їх від бруду.

    Завершена