0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Кошик
Мої покупки

Труднощі і незручності які можуть виникнути при покупці штатної магнітоли

17.09.2018

Саме поняття штатної магнітоли на увазі, що головний пристрій даного типу за своєю формою, зовнішнім виглядом та способом підключення має ідеально підійти до рекомендованої марки та моделі автомобіля. Але іноді трапляється так, що новий штатний:

  • не вписується в інтер'єр;

  • не підходить за габаритами;

  • не підтримує управління деякими функціями автомобіля.

Подібні незручності часто псують враження про дорогу покупку, або навіть роблять користування головним пристроєм неможливим.

На що звернути увагу при покупці штатної магнітоли?

Почнемо, мабуть, з самого простого, а саме:

  • кольори пластика;

  • фактури;

  • кольори підсвічування.

Справа в тому, що штатні ГП практично в 100% випадків виробляються різними китайськими фабриками, які пропонують продукцію різної якості і за різною вартістю. У гонитві за мінімальною ціною деякі китайські фірми роблять передню частину магнітоли з пластика низької якості, який за фактурою та кольором відрізняється від пластика, використовуваного при заводській обробці салону. Такий головний пристрій не гармоніюватиме з інтер'єром автомобіля і зведе нанівець всю красу установки штатної магнітоли. Також іноді трапляється, що сам автовиробник в одні роки робив певну модель автомобіля з чорної торпедо, а потім вирішив випускати цю ж модель з торпедо сірого кольору, також плутанина з кольорами торпедо іноді виникає, коли на ринок однієї країни надходить партія автомобілів, яка спочатку вироблялася для іншої країни.

Підсвічування кнопок ГП

Підсвічування кнопок на новій штатній магнітолі повинна бути такого ж кольору та відтінку, як і на старій і поєднуватися з підсвічуванням клімат контролю та приладової панелі. Тому щоб уникнути естетичних невідповідностей штатний головний пристрій краще купувати “в живу” в магазині, так у вас буде можливість порівняти колір пластику та підсвічування обраної моделі з пластиком в вашому авто.

Купівля через інтернет буде більш ризиковою, так як фото на сайті може не повністю відповідати товару.

Другий момент це форма декоративної рамки штатної магнітоли та співвідношення технологічних отворів на рамці з органами управління на центральній консолі автомобіля.

Наприклад, декоративні рамки деяких штатних ГП мають величезні габарити, такі рамки можуть перекривати практично всю центральну консоль автомобіля, а значить технологічні отвори в рамці за розмірами та розташуванням повинні співпасти з дисплеєм та кнопками клімат контролю, прикуривателем, кнопками підігріву сидінь, кнопками підігріву стекол і т.д.

Плутанина з рамками відбувається з різних причин, і основна причина це комплектація машини. Якщо взяти одну і ту ж модель автомобіля, то в базовій комплектації вона може оснащуватися кондиціонером, а в середній та топової комплектації клімат контролем, органи управління у клімат контролю та кондиціонера відрізняються, тому декоративні рамки штатних магнітол для різних комплектацій однієї і тієї ж моделі машини будуть відрізнятися.

Друга причина, це знову-таки приналежність машини до ринку збуту і всілякі модифікації однієї і тієї ж моделі. Тут гарним прикладом послужить Honda Accord. У даного автомобіля є кілька модифікацій кузова, седан, купе та кросовер, кожна модифікація має різну компоновку торпедо, це означає, що незважаючи на загальну назву Accord кожному кузову потрібна своя декоративна рамка.

Більш того, Honda Accord седан, може бути як європейцем так і американцем. Дані автомобілі сильно відрізняються як зовні, так і всередині, відповідно американцеві потрібна одна рамка, а європейцеві інша, аналогічна ситуація буде з Accord crosstour

Ще один хороший приклад - Toyota Land Cruiser Prado 150. Це автомобіль виробляється як для європейського, так і для арабського ринку. У європейській моделі органи управління магнітолою розташовані в нижній частині консолі, а у “араба” у верхній і є єдиним цілим з ГП, тому якщо заводське ГП на арабській версії замінити на більш іноваційний ГП від європейця, ви позбудетеся органів управління музикою. Тому, вибираючи нову штатну магнітолу потрібно знати не тільки марку та модель свого авто, а й приналежність до ринку збуту, рік виробництва, модифікацію кузова.

Підключення магнітоли до машини

Ще одна проблема може критися безпосередньо в підключенні магнітоли до машини. Незважаючи на те, що у китайських штатних магнітол роз'єми підключення ідеально підходять до штатних роз'ємів машини, для підключення ГП і його коректної роботи цього недостатньо.

Всі сучасні автомобілі, а особливо німецького виробництва, при установці нового додаткового обладнання вимагають прописати це обладнання в бортовому комп'ютері. Для виконання даної процедури штатні магнітоли комплектуються CAN модулем, на який записана прошивка для конкретної моделі машини, без CAN модуля на багатьох сучасних авто ви навіть не зможете управляти магнітолою з кнопок на кермі.

До речі, підключення кнопок на кермі в одних машинах проводиться через CAN модуль, а в інших через адаптер рульового управління (АРУ). Але купувати цей адаптер окремо вам не доведеться, так як він вже вбудований в штатну магнітолу. Все що потрібно зробити - підключити дроти адаптера до проводки автомобіля.

Ми розібралися, що CAN модуль та АРП входять в комплект поставки, але існує ще один адаптер, який може знадобиться при установці штатного головного пристрою і це адаптер включення штатного підсилювача.

Практично у кожного автовиробника є автомобілі, які в топовій комплектації оснащуються преміальної аудіосистемою з підсилювачем та сабвуфером від таких виробників, як:

  • Bose;

  • Rockford Fosgate;

  • JBL;

  • Harman Kardon;

  • Mark Levinson і т.д.

Заводські головні пристрої сконструйовані таким чином, що можуть керувати підсилювачем і всією системою по цифровій шині, а “китайські штатки”так не можуть, тому для узгодження роботи підсилювача і нового ГП потрібно прикупити адаптер включення штатного підсилювача.

Крім всіх вищеописаних нюансів може статися й так, що дисплей рідного ГП одночасно служить і дисплеєм клімат контролю, в такому випадку при заміні ГП потрібно уточнити у продавця чи можна підключити нову магнітолу до клімат контролю так, щоб інформація про температуру в салоні відображалася на дисплеї нової магнітоли. Якщо такої можливості немає, тоді або доведеться відмовитися від нового більш функціонального ГП, або користуватися клімат контролем “на дотик”.

Таку річ, як радіо, багато хто сприймає як само собою зрозуміле і рідко, хто надає значення питання підключення радіоантени. Більш того, мало хто замислюється, що роз'єм рідної антени відрізняється від роз'єму стороннього головного пристрою. Для вирішення даної проблеми застосовують спеціальні перехідники, іноді перехідник входить в комплект поставки, а іноді немає.

У деяких автомобілях антена може підключатися здвоєним роз'ємів:

  • по одному контакту магнітола отримує сигнал від антени;

  • через інший контакт магнітола включає і “живить”підсилювач антени.

Для підключення такої антени до нового ГП може знадобиться перехідник з можливістю підключення до бортової мережі автомобіля.

Якість перекладу

Мабуть, останній критерій, який повинен насторожити вас під час покупки, це якість перекладу меню і його адаптація. Купуючи штатну магнітолу, постарайтеся уважно вивчити меню і прочитати назви всіх розділів. Всі слова повинні бути зрозумілими, написаними без помилок та одним шрифтом. Погано адаптоване і перекладене меню є ознакою магнітоли низької якості, яка замість зручності буде доставляти одні проблеми.

Завершена