0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Автомобільний герметик - сучасна прокладка.

    20.09.2018
    Автомобільні герметики, також відомі як «рідка прокладка» - це сучасний засіб, призначений для заміни класичних прокладок з картону, пробки, войлоку, гуми або азбесту. При правильному застосуванні, герметик гарантовано усуває протікання масел, антифризів, води та інших рідин. Крім того, даний засіб можна застосовувати для заповнення швів, тріщин і склеювання різних деталей.
    Зараз у продажу можна знайти велику різноманітність герметиків, які розрізняються складом, упаковкою, стійкістю до вискотемпературного, хімічного і фізичного впливу, здатністю зберігати еластичність і багатьма іншими властивостями, які визначають його призначення: наприклад, для формування прокладок, установки стекол і фар, обслуговування вихлопної системи.

    Види
    Сучасні герметики підрозділяються на три види - анаеробні, на основі силікону і спеціалізовані, кожен з яких володіє як перевагами, так і недоліками.

    Силіконові

    Даний вид «рідких прокладок» є найбільш поширеним і універсальним, завдяки простоті використання, високій швидкості застигання, здатності заповнювати зазори величиною до 7 мм і відмінній адгезії до різних матеріалів. Силіконові герметики можуть використовуватися як в якості самостійної прокладки, так і для ущільнення вже наявних прокладок.
    Даний вид герметиків виробляється на основі каучуків, які відрізняються високою міцністю, еластичністю і здатністю застигати на відкритому повітрі, за рахунок вологи, яка в ньому міститься. Окремо варто виділити дуже широкий діапазон робочих температур від -60 до +400 градусів Цельсія, відмінну стійкість до тиску і здатність зберігати свою еластичність на дуже тривалий період, що дозволяє використовувати силіконові герметики при складанні сучасних потужних двигунів, що працюють на високих оборотах.
    Єдиним недоліком є необхідність в якісному попередньому очищенні деталей що з'єднуються від іржі, залишків старого герметика і інших забруднень.

    Анаеробні герметики

    Герметики професійного класу, які широко використовуються професіоналами на СТО і в автосалонах. Вони виробляються на основі зі складних ефірів диметілакрилатів, завдяки яким володіють характерною особливістю - зберігають свою рідку консистенцію при контакті з повітрям і, після попадання в безповітряний простір (щілини, тріщини, відколи, різьблення), полімеризуються протягом півгодини. Для кращої і повноцінної полімеризації необхідно сильно стиснути поверхні, щоб зменшити величину зазору і позбутися від повітря. Завдяки низькій в'язкості, анаеробні герметики дозволяють заповнити навіть найдрібніші зазори від 0,05 до 0,5 мм, що особливо важливо, якщо необхідно зафіксувати різьбове з'єднання. Після повного застигання даний вид герметиків здобуває високу стійкість до впливу агресивних середовищ, корозії, вібраційних навантажень, високих і низьких температур від -60 до +300 градусів Цельсія, що істотно розширює їхній спектр застосування.
    З недоліків даних герметиків варто виділити їх нездатність герметизувати зазори більш 0,5 мм і досить високу вартість.

    Герметики для вихлопної системи автомобіля
    Вузькоспеціалізовані герметики на основі силікату натрію, скловолокна, глини і металевої тирси. Такий склад має високу стійкість до впливу води, хімічних реагентів, якими посипають дорогу в зимовий період, фізичного впливу і впливу високих температур, аж до +1400 градусів Цельсія. Призначені вони для самостійного швидкого і легкого ремонту без необхідності розбирання вихлопної системи або для її монтажу. Дані герметики ефективно усувають найпоширеніші проблеми системи - розгерметизацію, прогари, наскрізну корозію, фізичні пробої і інші дефекти, розміром до 5 мм, в разі отвори більшого діаметра, рекомендується використовувати сталеву латочку, яку спочатку необхідно посадити на герметик, а після - прикрутити саморізами .
    Недоліками таких герметиків можна вважати необхідність в ретельному очищенні поверхонь і здатність закладати не дуже великі пошкодження.

    Висновок
    Підводячи підсумки, хочеться ще раз підкреслити, що автомобільні герметики - це сучасні прокладки, які суттєво полегшують процес складання і ремонту. Правильно підібраний засіб забезпечить максимально стабільну та тривалу роботу всіх вузлів і автомобіля в цілому.
    Завершена