0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Бустер або пуско-зарядний пристрій, що вибрати, на що звернути увагу?

    28.09.2018
    З настанням холодної пори року, багато власників автомобілів стикаються з проблемами запуску двигуна внаслідок слабкого заряду акумуляторної батареї або досить швидкого саморозряду в період простою. Влітку, навіть слабкий заряд акумулятора здатний провернути стартер, але в морозний ранок густота масла збільшується, а ємність АКБ істотно падає, що призводить до неприємних інцидентів.
    Багато автовласників вважають, що заряд батареї стартера безпосередньо залежить від регулярності та тривалості поїздок на автомобілі. Почасти, це твердження відповідає дійсності, але слід пам'ятати, що в даному випадку грає роль не кількість, а якість. Адже проїхавши ввечері по трасі кілька десятків кілометрів, на середніх оборотах двигуна, автомобільний генератор досить зарядить батарею для легкого старту наступного ранку. А ось проїхавши ту ж відстань в міських пробках, з роботою двигуна на низьких або холостих обертах, та ще й з використанням світла, магнітоли, опалення салону, і інших електроприладів, акумуляторна батарея не отримає додаткового заряду, а навпаки розрядиться. Взявши до уваги те, що таке використання автомобіля може бути регулярним, одним зимовим ранком АКБ не зможе забезпечити старт двигуна.
    Якщо ви потрапили саме в таку ситуацію, існує всього кілька варіантів рішення. Перше: взяти пускові дроти, і попросити сусіда «прикурити». Даний спосіб звичайно досить ефективний, в конкретний момент часу, але що робити, коли прийде час повертатися назад? Також можна завести автомобіль з «штовхача», головне знайти бажаючих попрацювати з людей, що проходять повз, а також мати механічну коробку передач. Але набагато простіше використовувати пускові пристрої.
    На сьогоднішній день ринок автомобільних аксесуарів пропонує безліч пускових пристроїв, але всі вони діляться на пуско-зарядні пристрої та пускові пристрої (бустери). Кожен з яких має свої переваги і недоліки, в яких ми постараємося розібратися.
     
    В основі пуско-зарядних пристроїв лежить трансформатор. Вони мають значні габаритні розміри і вагу, що ускладнює їх транспортування вручну. Також для їх роботи необхідне підключення до стаціонарної мережі змінного струму з напругою 220В. Серед переваг слід відзначити можливість зарядки акумуляторної батареї автомобіля. А в деяких моделях присутні режими десульфатаціі і зберігання з підзарядкою. У більшості моделей пуско-зарядних пристроїв закладена можливість використання з батареями різної напруги.
     
    Бустери з'явилися на ринку відносно недавно, але попит на них зростає з кожним роком. Дані пристрої являють собою батарею високої ємності з електронною платою, які підключаються до АКБ автомобіля і здатні провернути стартер кілька десятків разів. Вони не можуть забезпечити заряд акумуляторної батареї, зате вони мають вбудовані USB-роз'єми для зарядки смартфонів і планшетів. Також багато моделей оснащені світлодіодним ліхтариком, що буде дуже до речі в подорожі. Недоліком даних пристроїв можна вважати необхідність зарядки після експлуатації, але деякі моделі здатні заряджатися не тільки від стаціонарної мережі змінного струму, але і від бортової мережі автомобіля через прикурювач.
    Підводячи підсумки, слід зазначити, що пуско-зарядний пристрій більше підійде людям, які ставлять машину в гаражі з проведеною електрикою. Щоб не тільки провести екстрений запуск двигуна, а й зарядити акумуляторну батарею у разі потреби. Бустери краще купувати тим, хто ставить машину на парковці або під будинком, а також тим, хто часто подорожує на великі відстані і любить спортивний туризм.
    Завершена