0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Проржавіло днище. Антікор. Антикорозійна обробка. DINITROL

    02.10.2018

    Мало хто замислюється, що найдорожчий деталлю автомобіля є аж ніяк не двигун або коробка передач, а безпосередньо сам кузов, який вимагає до себе не менш дбайливого ставлення. У разі приходу кузова в непридатний стан, експлуатація автомобіля стає просто неможливим та навіть небезпечним.

    Рішення такої проблеми тягне за собою великі грошові та часові витрати, в порівнянні з якими, ремонт двигуна або коробки передач здасться дрібницею. Тому для збереження кузова в заводському стані потрібно використовувати спеціальні захисні суміші, яку називають антикорозійним захистом або антикором.

    Для антикору кузова застосовуються всі різні матеріали, найпоширенішими народними засобами вважаються мовіль та гарматне сало. Але, об'єктивно ці матеріали можна назвати не антикорозійними, а скоріше консервують, головним мінусом таких матеріалів є те, що вони розраховані на температуру експлуатації до +50 градусів за Цельсієм. А як ми знаємо, влітку буває набагато спекотніше і кузов машини може нагріватися до +80 і навіть + 90 градусів.

    При сильному нагріванні консервуючі склади стають рідкими і починають витікати з-під поворотников, ущільнювачів, дверних петель і інших елементів кузова. При належній антикорозійній обробці такі прояви неприпустимі, так як:

    • по-перше, що випливає антикор не забезпечує захист проти іржавіння;

    • по-друге, такі потьоки сильно псують зовнішній вигляд машини і при попаданні прямих сонячних променів жирні потьоки можуть зашкодить ЛКП.

    Подібного роду матеріали призначені не для антикорозійної обробки, а для консервації транспортних засобів або військової техніки. Тобто, після обробки техніки гарматним салом, вона ставиться в ангар, в якому зберігається постійна температура не перевищує +50 градусів.

    У такому випадку дані склади дійсно захищають метал від іржавіння, але якщо машину експлуатувати кожен день та ще й при змінних погодних умовах та температурі, то ні мовіль ні гарматне сало не забезпечать тривалого захисного ефекту.

    Антикорозійні склади

    У даній статті ми розповімо про справжніх антикорозійних складах, які ви можете купити в мережі магазинів “База автозвука”.

    Для прикладу правильної обробки кузова антикором, ми взяли “семирічний” автомобіль Mitsubishi Lancer 10-го покоління, який в процесі експлуатації вже встиг познайомитися з корозією. В ідеалі проводити антикорозійну обробку потрібно відразу ж після придбання машини. А в тих випадках, коли антикор не був зроблений вчасно вирішувати ситуацію потрібно в такий спосіб.

    Успіх антикорозійної обробки, як і успіх фарбувальних або шумоізоляційних буде залежати від багатьох факторів, одним з яких є правильно проведена підготовка.

    Підготовка машини до антикору складається з декількох етапів:

    • на першому етапі знімаються колеса, демонтуються підкрилки разом з іншими пластиковими елементами захисту днища (а також в конкретному випадку, нам довелося зняти пластикову накладку порога);

    • пластикові пороги демонтується обов'язково так, як між пластиковою накладкою та кузовом під час експлуатації машини накопичується пісок, бруд, волога, сіль та інші дорожні реагенти, які пошкоджують фарбу і які призводять до корозії порогів (власне кажучи, така ситуація сталася з нашим Mitsubishi, після демонтажу порогів ми побачили пошкодження ЛКП, іржу та сольові потьоки).

    Але ситуація виявилася не критичною, іржавіння тільки почалося і антикорозійна обробка буде проведена вчасно. Для цього спочатку потрібно відмити кузов і днище від всіх забруднень і вже на чистому кузовів можна буде досконально виявити всі осередки корозії та починати з ними боротися.

    Якісно помити днище можна тільки за допомогою апарату високого тиску, а також підйомника або, як мінімум, естакада.

    Ми робимо такий висновок, так у нас вже був досвід ручного миття колісних арок і, чесно кажучи, таким способом якісно відмити арки, а тим більше днище просто неможливо. Мийка днища допомогла виявити незначні, але численні осередки корозії, які повсюдно зустрічаються на днище машини, підрамнику і т.д. В принципі, за яку деталь не візьмись всюди була іржа.

    Процес сушіння

    Щоб запобігти подальшому згубний вплив вологи на метал, після миття всі порожнечі, порожнини, а також вигини днища і деталей просушиваются стисненим повітрям. Це допомагає швидко видалити вологу з важкодоступних місць.

    Процес сушіння на цьому не закінчується і для прискорення повного висихання під машиною розміщують сушильну установку. Сушка днища - не швидкий процес, займає кілька годин. Поки машина сушилася, ми приступили до видалення залишків двостороннього скотча, на якому трималася пластикова накладка порога. Для цього найкраще використовувати спеціальний гумовий круг-насадку для дрилі, така насадка набагато ефективніше та швидше видаляє скотч, ніж будь-який розчинник, або знежирювач.

    Після мийки та висихання днища вогнища корозії, про які згадувалося вище, потрібно зачистити від іржі. Для цього використовується щітка з сталевим дротом, все можливе насадки на дриль та УШМ, а також перетворювач іржі. Всі ці пристосування застосовується для того, щоб повністю прибрати іржу з пошкодженого корозією металу.

    кий процес, як і сушка днища, не тільки не швидкий, але ще і виснажливий. До речі, це і є одна з причин, по якій проводити антикорозійну обробку краще на новому авто.

    На щастя, в даному автомобілі залишилися ділянки неушкоджені іржею, а саме колісні арки. Вони покриті заводським антикором, який ніяк не деформувався, що не пошкодився і не постраждав за час експлуатації, він як і раніше виконує свою функцію та добре тримається на металі. Тому штатний антикор ми не стали змивати, а просто вирішили носити нове захисне покриття поверх старого.

    Антикорозійна обробка

    Тільки після проведення всіх, вищеописаних підготовчих робіт, настає етап антикорозійної обробки, який починається з захисту прихованих порожнин, а саме внутрішніх частин дверей, порогів, підсилювачів капота, лонжеронів, кришки багажника та інших просторів, в яких може накопичуватися волога. Для цього використовується склад DINITROL Penetrant LT, що розпилюється в усі “порожнечі”за допомогою пульверизатора з насадками різної довжини та форми.

    DINITROL Penetrant LT є дуже летючим антикором. При розпилюванні він буквально перетворюється в туман, завдяки чому повністю покриває внутрішньої простір всіх прихованих порожнин.

    Після обробки внутрішніх частин кузова Penetrant LT, настає фінальний етап антикорозійного захисту, на яких наноситься захист днища. Для цього ми використовували склад DINITROL 4941, на відміну від обробки кузова Penetrant LT даний вид робіт дуже брудний, тому перед обробкою днища автомобіль повністю закривають поліетиленовою плівкою. Але, ми залишили не обклеєну іржаву половину порога, яка буде покрита антикором поверх ЛКП, потім перехід між заводським ЛКП і антикор закривається пластиковою накладкою порога.

    DINITROL 4941 наноситься абсолютно на все дно, включаючи колісна арки виняток становить тільки вихлопна система.

    Почавши весь комплекс робіт вранці, ближче до кінця дня повністю завершився весь цикл робіт з антикорозійної обробки. Після чого залишається тільки встановити на місце всі демонтовані захисні елементи кузова, пластикові підкрилки, накладки порогів та безпосередньо самі колеса.

    На даному автомобілі ми робили “класичний” антикор без використання рідких підкрилок, які в свою чергу, можна назвати дуже цікавим та ефективним шумоізолюючим та антикорозійним складом.

    До речі, перелік всіх видів робіт та матеріалів, які використовувалися для обробки машини, вказується в спеціальному сертифікаті та гарантійному талоні, таку документацію видають всі сертифіковані центри антикорозійної обробки, які працюють зі складами DINITROL.

    Після антикорозійної обробки та складання машини вона відразу ж може експлуатуватися в штатному режимі. Єдине обмеження, яке на протязі 3-х днів буде відчувати автовласник, так це неможливість помити машину, після закінчення 3-х діб, коли всі склади повністю полімеризуються їм вже не будуть страшні ні вода, ні сіль ні інші агресивні реагенти.

    Завершена