0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Заміна звичайних ламп на LED. Лампи розжарювання. Світлодіодні лампи

    24.10.2018

    Останнім часом все частіше і частіше автомобілісти як джерело світла використовують світлодіодні лампи, так вони підкуповують яскравістю та довговічністю. Але ті, хто стикався з бюджетними світлодіодними лампами часто отримували зворотній ефект.

    У даній статті, ми хочемо поділитися особистим досвідом використання та установки світлодіодних лампа задніх ліхтарів. Наш вибір припав на вироби від такого виробника, як Osram в асортименті якого ми знайшли необхідні для нашого автомобіля моделі, а саме:

    Порівняння ламп

    Нові світлодіодні лампи, по відношенню до старих ламп розжарювання, мають абсолютно ідентичний цоколь та однакові габарити, що не утруднить установку ламп в оптику. Вибираючи помаранчеві лампи для поворотів та аварійної сигналізації, потрібно звернути увагу на розміщення “фіксувальних вусиків” на цоколі.

    У штатнийх лампах нашого авто вони зміщені від центру, а у виконанні ламп Osram є два види помаранчевих ламп зі зміщеними “вусиками” і з “ вусиками” на одній осі. Вибір двоконтактний ламп габарит/стоп та ламп для ліхтаря заднього ходу виявився простішим, в габарит/стоп підійшла лампа зі стандартним цоколем Р21/5, а в ліхтар заднього ходу діодний аналог лампи W16W потужністю 2 вати.

    Так як всі лампи підійшли по цоколю та формі, заміна старих ламп на сучасні діодні зайняла не більше 5-ти хвилин. За цей час ми встигли замінити лампи в одному ліхтарі, другий ліхтар залишився зі штатними лампами розжарювання, що дозволило нам порівняти по яскравості діодні лампи та лампи розжарювання.

    Задня оптика повинна бути однаково добре помітною як днем, так і вночі. Тому не чекаючи темряви, ми вирішили перевірити, які лампи більш помітні днем.

    Виявилося, що в денний час габарит лампи розжарювання виглядають не тьмяніше, ніж розмір OSRAM LEDriving Standard P21/5W, зі стоп сигналами ситуація виявилася аналогічною.

    А ось якщо говорити про поворотниках, то Osram LEDriving Standard P21W по яскравості сильно поступаються лампам розжарювання. Що поворотник, що аварійна сигналізація з лампою розжарювання на порядок яскравіше та помітніше, ніж діодний аналог.

    Якщо говорити про ліхтарі заднього ходу, то він, звичайно ж, більш актуальне в нічний час. З іншого боку, вдень разом з аварійкою, задній ліхтар допомагає проінформувати інших водіїв, що ви робите рух заднім ходом.

    У порівнянні з лампою розжарювання діодна лампа заднього ходу світить білим більш приємним світлом, але оцінити на скільки добре вона висвітлює місцевість можна тільки вночі.

    Вночі ситуація виявилася ще більш плачевною для діодних ламп, стопи, а тим більше, поворотники були помітно тьмяніше, ніж звичайна лампа розжарювання.

    Єдина лампа, яка трохи порадувала, це лампа заднього ходу, але об'єктивно не можна сказати, що вона набагато яскравіше рідний 16-й ватяний лампи розжарювання, швидше за все, велику роль зіграв білий спектр світіння.

    Додаткове розчарування склали діодні поворотники, які виявилися не тільки менш яскравими, але і при включенні повороту діодні лампи з-за низької споживаної потужності блимали набагато частіше, ніж лампи розжарювання, що більше нагадувало проблисковий маячок, а не поворотник.

    Підсумок

    Ми прийшли до висновку, що заміна рідних ламп розжарювання на дорогі діодні не завжди може принести бажаний результат.

    Завершена