0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    LED лампи Osram або лампи розжарювання? Заміна ламп в задніх ліхтарях

    31.10.2018

    В одній з минулих статей ми ділилися досвідом використання світлодіодних ламп преміум класу від компанії Osram, які призначені для задніх ліхтарів та доп світла. На жаль, дана продукція залишила не найкращі враження і, м'яко кажучи, навіть розчарувала.

    Тестуючи брендові лампи, ми навіть не могли припустити, що така дорога продукція виявиться менш яскравою, ніж стандартна лампа розжарювання. Але для того щоб бути максимально об'єктивними ми вирішили дати лампам Osram другий шанс.

    Які лампи потрапили під експеримент?

    Для цього тесту вибрали найдорожчі та потужні діодні лампи з асортименту Osram виробника. потужність обраних “поворотників” та “стопів” складає всього 2 вати, але маленька потужність ламп Osram LEDriving Premium P21/5W 6000K та Osram PY21W 12V 7557YE-02B компенсуватися нестандартним розташуванням світлодіодів, через що світло випромінюється лампою буде спрямований на рефлектор і ліхтарі повинні світити набагато яскравіше.

    Як лампа ліхтаря заднього ходу на цей раз використовували звичайну “габаритку” сцоколем Т10, на відміну від пройшла тест, в якому використовувалася спеціальна лампа Osram LEDriving Standard W16W 12V 9212CW-02B.

    Крім невисокою яскравості, світлодіоди для поворотників, також розчарували некоректною роботою через невисоку споживану потужность лампи. Поворотники спрацьовували набагато частіше, ніж стандартні лампи, і у нас виникла підозра, що і з новими лампами буде така ж історія, тому що в комплект поставки не входить навантажувальний резистор (обманка). Щоб перевірити все, напевно, ми поспішили встановлювати нові лампи в наш автомобіль.

    Незважаючи на невелику споживану потужність всього 2 вати, преміальні лампи оснащені радіаторами значних розмірів, але загальні габарити діодних ламп не відрізняються від штатних, тому встановлюються діодні “габаритки” без проблем. Помаранчева лампа для поворотників та аварійної сигналізації має зміщені, щодо осі цоколя кріпильні “вусики”, а у двоконтактної лампи габарит/стоп “вусики” находиться на одній осі.

    Як і в минулому тесті, ми замінили лампи тільки в одному ліхтарі, щоб мати можливість порівняти яскравість діодних і звичайних ламп. Включивши габарити в денний час, ми звернули увагу, що за яскравістю ліхтарі виглядають приблизно однаково і такий же самий ефект ми спостерігали і в минулому тесті.

    Якщо говорити про стопы, то на перший погляд, діодні стопи здалися трохи яскравіше, ніж штатні лампи.

    З поворотниками ситуація виявилася протилежною. Включивши аварійну сигналізацію, ми побачили, що поворотник лампи розжарювання світить набагато яскравіше, ніж діодна лампа. До того ж, після включення окремо правого поворотника, наші підозри підтвердилися:

    • діодні лампи дійсно блимають зі збільшеною частотою;

    • для нормальної роботи знадобиться додаткове навантаження у вигляді “обманки”.

    Останнє, на що нам залишилося подивитися перед переходом до нічного тесту, це яскравість ліхтаря заднього ходу.

    Ми встановили одно-ватну лампу Osram W5W LEDriving Premium 4000K 12V 2850WW-02B, призначену для установки в підсвічування салону, підсвічування номерного знак, або для передніх габаритів. А ось для ліхтаря заднього ходу вона дійсно не зовсім підходить, її світлового потоку недостатньо для того, щоб хоча б позначити задній ліхтар.

    Що розповість нічний тест

    Дочекавшись темряви і ще раз переконалися, що порівнювати яскравість ламп в нічний час набагато легше.

    Порівнявши між собою діодні лампи Osram LEDriving Premium P21/5W 6000K і штатні лампи P21/5W, ми не побачили великої різниці:

    • лівий та правий ліхтар світили з приблизно однаковою яскравістю;

    • з іншого боку, також не можна сказати, що дорогі діоди виявилися набагато яскравіше.

    Ситуація з поворотниками спочатку здалася нам аналогічної. Але уважно придивившись, ми побачили, що діод трохи програє по яскравості. Установка лампи Osram W5W LEDriving Premium 4000K 12V 2850WW-02B в ліхтар заднього ходу виявилося зовсім поганою ідеєю і для цього завдання краще використовувати спеціальні лампи такі, як Osram LEDriving Standard W16W 12V 9212CW-02B.

    Підсумок

    У цьому тесті, преміальні діодні лампи Osram проявили себе набагато краще, ніж в минулому. Якщо особливо не чіплятися до яскравості, то можна сказати, що в нічний час діоди світять не гірше ламп розжарювання.

    Якщо говорити про роботу поворотників в денний час, то тут спостерігається явна перевага ламп розжарювання. Також при використанні діодних ламп залишається проблема з “поспішаючими” поворотниками, яку потрібно вирішувати шляхом додаткового втручання в електромережу автомобіля.

    Завершена