0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Чи є TruCamи на українських дорогах?

    16.11.2018

    Останнім часом в засобах масової інформації в черговий раз почала з'являтися інформація про те, що комплекси вимірювання швидкості пересування автомобілів TruCam знову вийшли на “стежку війни”. Національна поліція опублікувала список доріг, на яких будуть встановлені дані прилади, при цьому, до середини жовтня TruCamи повинні були працювати в тестовому режимі.

    Через місяць ми вирішили перевірити чи є ці комплекси на українських дорогах, і чи може український водій будь-яким чином від них захиститься.

    Деталі TruCam/h2>

    Отже, TruCam - це “заморський” прилад для вимірювання швидкості пересування транспортних засобів в розробці якого брало участь космічне агентство NASA.

    TruCam вимірює швидкість за допомогою лазерного променя, що дозволяє досить точно вимірювати швидкість руху автомобіля на дистанції до 1200 метрів. Врятувати водія від штрафу може, або радар детектор, або спеціальний пристрій під назвою LASER SHIFTER, відмінність між цими пристроями полягає в тому, що радар детектор тільки попереджає про наближення до радарного комплексу, в той час, як LASER SHIFTER може відображати лазерні промені в сторону. Таким чином, що замір швидкості стає неможливим. Тут не варто плутати LASER SHIFTER з антирадаром, який створює радіоперешкоди та є забороненим законом пристроєм. Але, так як LASER SHIFTER - це досить рідкісний, дорогий пристрій, який вимагає стаціонарної установки і, до того ж, придатний тільки для “порятунку” від лазера, брати до уваги його ми не будемо, а сконцентруємося на більш універсальних рішеннях.

    Експеримент

    На пошуки TruCamов на українських дорогах ми вирушили відразу з чотирма радар детекторами:

    Всі чотири радара були встановлені в автомобілі, згідно вимог виробника, на кожному пристрої ми активували режим City. Даний режим знижує чутливість радара в діапазонах К та Ка. При русі по місту самим “незворушний” виявився Beltronics Vector 940i INTL,International він зрідка давав помилкові спрацьовування в К та Ка діапазонах.

    Escort P9500ix INTL виявився більш неспокійним, але все ж не заподіював особливого дискомфорту, самим настирливим був радар детектор STAR S201 він спрацьовував буквально на кожен світлофор, і трохи краще поводився Stinger S250.

    Але, ми були сконцентровані на пошуках TruCamов і умінні радар детекторів попереджати про них. І ось в ту рідкісну секунду, коли все радари мовчали, в черговий раз запищав бюджетний STAR S201 і ми побачили синій проблисковий маячок, але це був звичайний патруль і спрацювання радар детектора виявилося простим збігом.

    На трасі М 06 Київ-Чоп, всі чотири пристрої були переведені в режим максимальної чутливості Highway, і на під'їзді до КП завдяки вбудованому модулю GPS тільки Escort P9500ix INTLТ попередив про камері контролю швидкості, але ніякого трукама ми не побачили. І тому зробили розворот і поїхали назад в місто, повернувши радари в міський режим.
    В межах міста, детектор STAR S201 не замовкав ні на секунду, і йому по черзі підігравали Stinger, Beltronics та Escort. В основному, спрацьовували діапазони К та Ка, в цих діапазонах працюють датчики розсувних дверей, а також подібні сигнали радар детектор може вловлювати від деяких модифікацій систем ABS і навіть від інших радар детекторів. В ідеалі діапазони К та Ка, можна відключити, але ми залишили їх включеними на всякий випадок, і в цьому “пілікачому” пеклі через самий центр міста ми вирушили на проспект Миколи Бажана, на якому згідно з інформацією наданою нац поліцією також повинен бути TruCam.

    Варто відзначити, що особливо актуальними сигнали радарів були в пробці, коли ми пробиралися через центр міста.
    На виїзді з міста, знову проблискові маячки, продовжують кричати радари, і знову ніякого TruCamа, в нашому полі зору потрапив звичайний патруль проводив звичайну перевірку документів. Заглибившись по трасі М 03 на 15 км, ми помітили, що радар детектори спрацьовували рідше і в основному на розсувні двері заправок сенсори, яких якраз працюють в К діапазоні. Не побачивши ніякого TruCamа на трасі ми вирішили припинити експеримент та повернутися на АВТО БАЗУ.

    Підсумок

    Отже, після відвідин нами кількох ділянок доріг, а саме:

    • проспект Перемоги;

    • проспект Миколи Бажана;

    • траса М06 Київ-Чоп;

    • траса М 03 Київ-Харків-Довжанський.

    Жодного TruCamа помічено не було, більш того, навіть банальний поліцейський патруль зустрівся нам всього два рази на виїзді з міста в сторону Житомира та Харкова.

    Що стосується радар детекторів, то через відсутність TruCamов на українських дорогах, ми не змогли перевірити їх придатність для виявлення даних радарних комплексів.

    Зате вдосталь насолодившись різноманітністю мелодій та сигналів всіх чотирьох радар детекторів ми прийшли до висновку: купуючи даний пристрій потрібно віддавати перевагу моделям, у яких передбачена можливість відключення діапазонів К, Ка та Х.

    Завершена