0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Порівняння компактних LED фар. Додаткове світло в авто. Світлодіодні фари

    16.11.2018

    У даній статті ми знову розповімо про компактних LED люстрах та їх практичне застосування.

    Ми вже познайомилися з новинкою в сфері LED фар, а саме світлодіодною люстрою, у якій передбачено один загальний рефлектор на кілька світлодіодних кристалів.

    Продовжуємо експериментувати

    У цьому тесті візьме участь аналогічна, але більш потужна фара Allpin 6646S72 Epistar Spot на 24 світлодіода. Модель складається з двох модулів на 12 діодів, кожен модуль має свій загальний рефлектор. Дати однозначну відповідь, на що впливає таке розташування та компонування світлодіодів, неможливе. Все визначається дослідним шляхом.

    В одному з попередніх тестів фара із загальним рефлектором була заявлена, як фара дальнього світла, але на практиці виявилося, що загальний рефлектор дуже добре розсіює світло і моделі оснащені рефлектором даного типу, швидше за відносяться до фар розсіяного, або робочого світла.

    Ще ми розглянемо та протестуємо більш класичну фару Allpin 6648C54 Epistar Combo з так званими 5D лінзами. У центрі люстри розміщений блок на 6 світлодіодів спрямованого типу для формування потужного променя далекого світла і по одному блоку з 6 діодів з розсіяним світлом. Така фара буде добре висвітлювати як далеку, так і ближню дистанцію.

    Третя, мабуть, найцікавіша модель. Це двухрежимная люстра CRYSTAL 10D48WX,що складається з двох рядів світлодіодів, які заховані за лінзами нестандартної форми. Нижній ряд діодів має колірну температуру 4000К, це жовте світло, яке більше підійде для противотуманной фари, в той час, як верхній ряд світить з температурою 6000К. Для управління режимами освітлення передбачена контактна група з трьох проводів, завдяки чому, кожен ряд світлодіодів можна включати окремо або разом.

    априклад, при включенні нижнього ряду, фара буде працювати в режимі противотуманки, а при включенні двох рядів перейде в режим загального світла.

    Аналогічна, але більш потужна фара також брала участь в одному з минулих тестів і істотним мінусом такої люстри можна назвати те, що з-за нестандартного розташування діодів та нестандартної форми лінз спостерігається нерівномірне висвітлення місцевості.

    Для практичного застосування та порівняння геометрії світлотіньової межі, ми протестували фари на лісовій дорозі.

    Allpin 6648C54 Epistar Combo

    Першою піддослідної моделлю стала люстра Allpin 6648C54 Epistar Combo. Вона споживає 54 ват і має світловий потік 4600 люмен, з кожного вата ми отримуємо 85 люмен ефективності для чого необхідно задіяти 18 світлодіодів. При цьому, кожен люмен обходиться в 0,18 грн.

    Перед фарою ми встановили 6 дорожніх конусів:

    • перший на відстані 20 метрів;

    • другий 50 метрів;

    • далі крок склав 50 метрів.

    Поруч з останнім конусом на дистанції 250 метрів ми припаркували легковий автомобіль, але світла даної фари ледь вистачило, щоб висвітлити номерний знак при цьому сам силует машини залишився неосвітленим.

    Що стосується, характеру світлового плями та геометрії світлотіньової межі, то центральний спрямований промінь має горизонтальну орієнтацію і по контурах нагадує прямокутник, або паралелепіпед. У свою чергу, цей паралелепіпед вписаний в коло виконує функцію розсіяного світла для підсвічування узбіччя.

    CRYSTAL 10D48WX

    Дворежимна, комбінована фара CRYSTAL 10D48WX розчарувала світлотіньовий кордоном у формі сітки, умовна світлова пляма складається з 16-ти окремих квадратів між якими спостерігаються неосвітлені ділянки, ці ділянки затінюють багато об'єктів через що ефективність фари істотно знижується. Незважаючи на досконалу геометрію СТГ і велика кількість тіней, варто відзначити, що люстра CRYSTAL досить яскраво світить.

    Номерний знак автомобіля на відстані 250 метрів, як і з минулою фарою, відбивав світло, але сам автомобіль розгледіти неможливо.

    У даній люстрі встановлено 12 світлодіодів, які сумарно споживають 48 ват, що дозволяє розвивати світловий потік 5000 люменів, що з кожного вата споживаної потужності ми отримуємо ефективність 104 лм/вт і кожен люмен обходиться в 0.22 грн.

    Allpin 6646S72 Epistar Spot

    Найпотужніша в цьому тесті люстра Allpin 6646S72 Epistar Spot споживає 72 ват, в ній встановлено 24 світлодіода, світловий потік 5700 люмен і з кожного вата можна вичавити 79 лм/вт ефективності. При цьому, кожен такий люмен обійдеться в 0,10 грн.

    Незважаючи на найвищий світловий потік не можна сказати, що ця фара по візуальним враженням світить набагато яскравіше попередньої. Робоча дистанція знаходиться в межах попередніх моделей, номерний знак автомобіля на дистанції 250 метрів також відображає світло, але сам автомобіль прихований в темряві.

    Зате у Allpin 6646S72 Epistar Spot дуже широкий кут розсіювання близько 160-180 градусів, і це не дивлячись на те, що люстра заявлена, як спрямована (Spot). Орієнтація світлотіньової межі горизонтальна, але в центрі виражений горизонтальний промінь нагадує противотуманку.

    Підсумок

    У підсумку ми зробили висновок, що незважаючи на приблизно однаковий заявлений світловий потік. Всі три моделі мають різний характер світлової плями, різний кут розсіювання та різний світлотіньовий кордон. Тому дати єдину рекомендацію по їх вибору неможливо, швидше за все підбирати такі фари потрібно виходячи з особистих переваг СТГ і необхідності використовувати люстру в режимі противотуманки.

    Завершена