0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Компресор, бустер, шуруповерт Promate Patrol-Pro

    28.11.2018

    Сучасному водієві для комфортної та спокійно експлуатації автомобіля може знадобиться цілий набір додаткових аксесуарів. Серед яких:

    • компресор;

    • манометр;

    • павербанк;

    • джамп-стартер;

    • ліхтарик.

    При виникненні певних ситуацій всі ці пристрої допоможуть заощадити багато часу та нервів і не допоможуть заощадити місце в багажнику. Якщо, звичайно, мова не йде про пристрій, який об'єднує в собі всі перераховані вище функції. Такий пристрій існує і воно називається промиє Promate Patrol-Pro. При його конструюванні інженери компанії Promate, напевно, надихалися шуруповертом, так як Patrol-Pro має зовнішній вигляд не те, щоб нагадує, а скоріше абсолютно ідентичний з шуруповертом.

    Як і будь-який “поважаючий”себе шуруповерт, даний пристрій продається в пластиковому кейсі, всередині якого знаходяться:

    • девайс;

    • акумулятор;

    • пускові дроти;

    • зарядний пристрій.

    Гаджет виготовлений з міцного пластику жовтого кольору і має прогумовану рукоятку, на якій знаходяться кнопка включення компресора. На тильній стороні розташований дисплей з підсвічуванням, під яким розмістилися 3 кнопки управління, а у верхній частині чудо-девайса передбачений фіксатор під шланг для накачування коліс. Шланг вкручується в те місце, де у звичайного шуруповерта розташовується патрон під біту, або свердло.

    Знімний акумулятор ємністю 2500 мА має потайний відсік, в якому заховані насадки для накачування м'яча та матраца. Також в акумулятор вбудований діодний ліхтарик, який включаються окремою кнопкою поряд з якою розташовано гніздо для зарядки і USB порт.

    До USB порту можна підключити кабель для зарядки будь-якого мобільного девайса. На правому торці АКБ за гумовою заглушкою розміщена контактна група підключення силових кліщів для пуску двигуна.

    Експеримент

    Щоб перевірити можливості Patrol-Pro, ми попередньо зарядили акумулятор до 100% і вирішили спочатку накачати колесо, а потім спробувати запустити двигун.

    Але, після приєднання шланга до золотника колеса та включення компресора, ми трохи розчарувалися. Не дивлячись на те, що минулого вечора акумулятор був заряджений на 100%, до обіду наступного дня, на момент тесту, поки індикатор відображав рівень заряду - 50%. Але залишати експеримент ми не зважилися і з наполовину сівшим акумулятором взялися за накачування колеса, вибравши потрібні одиниці вимірювання, а саме Bar (технічна атмосфера, 1 Bar = 0.98 Атм) і включивши секундомір, ми запустили компресор.

    В інструкції зазначено, що вбудовані компресор може качати колеса до тиску тиску 7,5 Атм, ну для нашої легковика досить 2,2 Атм, до такого тиску Patrol-Pro накачав колесо діаметром 14 дюймів за 4:30 хвилин.

    Для проведення тесту на запуск двигуна, знадобився лише сам акумулятор, а компресор у вигляді шуруповерта ми від'єднали, також ми від'єднали і клеми від автомобільного акумулятора, для того щоб імітувати пуск двигуна при повністю розрядженою АКБ.

    Підключаючи пускові кліщі до клем акумулятора, важливо дотримуватись полярності, але для неуважних водіїв в пристрої передбачений захист від недотримання полярності. Після 6-ти спроб запустити двигун приладова панель автомобіля повністю згасла, а двигун так і не завівся і ми визнали наш тест провальним.

    Таким чином, статтю компресор-полу шуруповерт Promate при напів сівщому, акумуляторі зміг накачати колесо 14-го діаметру до тиск 2,2 Bar і не зміг запустити двигун, але так як акумулятор був наполовину розряджений ми дали Patrol-Pro другий шанс.

    Ще раз зарядивши акумулятор до 100%, ми відразу ж почали заводити той же бензиновий двигун об'ємом 1,4 л, і знову до нашого великого розчарування після 6-ї спроби приладова панель автомобіля згасла, бустер відключився, а двигун так і не завівся.

    Підсумок

    У підсумку можна сказати, що незважаючи на заявлену мультифункціональність, Patrol-Pro не зміг впоратися з пуском двигуна. Але для зарядки мобільного телефону в режимі повербанка його цілком можна використовувати.

    Таким чином, з усіх заявлених функцій не робочою виявилася всього одна, при цьому вона ж є однією з найважливіших та корисних функцій. І якщо першу невдалу спробу пуску двигуна можна було списати на напів сівший акумулятор, то другий тест вже проводився з повністю зарядженою батареєю. Проте, жодна з 6-ти спроб запустити двигун не увінчалася успіхом. А от всі інші функції Patrol-Pro реалізовані досить добре, і особливо зручний “бездротовий” компресор, завдяки якому, можна накачати не тільки колеса, але і наприклад, матрац, коли поблизу немає автомобіля з акумулятором.

    Також істотним недоліком, на наш погляд, можна назвати відсутність автомобільної зарядки. Patrol-Pro є в автомобільним аксесуаром і тому у водія повинна бути можливість зарядити акумулятор в автомобілі, але замість автомобільного зарядного пристрою в комплекті поставки знаходиться звичайна мережева зарядка на 220 вольт.

    Завершена