0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Японські LED лампи PIAA H4 + 200% 6000K LEH120E. Світлодіодні лампи для авто

    28.12.2018

    Нещодавно на ринку з'явилися дуже дорогі японські LED лампи PIAA H4 + 200% 6000K LEH120E. Ми, звичайно ж, не змогли обійти цю новинку стороною і вирішили протестувати заморські “чудо-лампи”, як то кажуть, на собі.

    Дані LED лампи позиціонується, як чисто японська продукція та на їх упаковці присутній японський штрих-код, але на іншій стороні тієї ж упаковки дуже дрібним шрифтом є напис Made in Taiwan, яка свідчить про справжній походження продукції, і це відразу наштовхує на думку, що виробник навмисно намагається заплутати кінцевого споживача.

    Правда, заради справедливості, треба відзначити, що в великому асортименті компанії PIAA можна знайти виключно японські галогенні лампи. Повертаючись до наших LED лампам, хочеться звернути увагу, що ні на корпусі ламп, ні на корпусі баласту немає ніякої інформації про виробництво та характеристики виробу. Все що написано на лампі і баласті - це назва бренду.

    Не дивлячись на відсутність маркувань та технічного опису, вивчаючи та оглядаючи лампи, не можна не звернути увагу на високу якість матеріалів та збірки. Корпус лампи складається з двох частин, які дуже щільно з'єднані між собою, завдяки чому у LED лампи PIAA практичний найвищий клас пило-волого захисту IР 66. На нижньому торці лампи розташований кулер, який забезпечує ефективне відведення тепла від радіатора.

    Більш докладно про експеримент

    Для тесту ми вибрали лампи з цоколем Н4. Такі лампи, незалежно від того будуть вони LED, Xenon або галоген, фіксуються в фарі за допомогою спеціальної скоби. Але, у випадку з діодними лампами, через великі габарити кулера, надіти скобу на лампу неможливо. Тому у ламп PIAA Н4, як у інших ламп аналогічного типу передбачена можливість демонтажу цоколя

    • цоколь встановлюється в оптику окремо;

    • потім він фіксується скобою;

    • потім в зафіксований цоколь встановлюється сама лампа (лампа фіксується в цоколі за допомогою спеціальних пазів).

    Лампи головного світла з цоколем Н4 поєднують в собі ближній та дальнє світло, тому в LED лампах PIAA встановлено відразу чотири світлодіода. На жаль, потужність та характеристики цих діодів виробник не повідомляє, на упаковці тільки присутній напис + 200% до яскравості. Вказуючи подібні характеристики виробники, що випускають LED лампи, Xenon або галоген за контрольну точку відліку зазвичай беруть штатну лампочку, у який світловий потік знаходиться в межах 900 люмен, а, відповідно, PIAA H4 + 200% 6000K LEH120E повинні мати світловий потік, як мінімум 1800 люмен.

    Реальності тесту

    Перший же замір характеристик даних ламп не підтвердив такі дані. При напрузі 12,8 В лампи стартували з споживаним струмом 1,94 А та потужністю 24,6 Вт. При таких характеристикахPIAA H4 +200% 6000K LEH120E демонструють світловий потік 859 люмен та світловіддачу 34,5 Лм/Вт, колірна температура знаходиться на позначці 5846 К.

    Через 5 хвилин безперервної роботи, лампи вийшли на свої робочі характеристики, які зазвичай нижчі за ті, що фіксуються на старті:

    • споживаний струм 0,03 А;

    • напруга залишилася незмінною;

    • потужність впала до 24,4 Вт;

    • світловий потік знизився до позначки 785 люмен;

    • впала і ефективність вона склала 32,04 Лм/Вт;

    • колірна температура підросла до 5992 К.

    При цьому температура всередині боксу, в якому проводився тест за 5 хвилин роботи ламп так і не піднялася, вона склала 23 градуси за Цельсієм, але досвідченим шляхом у минулих тестах ми встановили, що кристали світлодіодних ламп можуть нагріватися до температури 100 градусів за Цельсієм і навіть вище.

    Підсумок

    Виходячи з отриманих даних, ми вже можемо зробити висновок, що 6000K LEH120E не відповідають характеристиці + 200%, їх яскравість цілком порівнянна з яскравістю штатної галогенки.

    Але, все ж, для отримання більш об'єктивного уявлення ми встановили лампи в японський автомобіль Mitsubishi Lancer 9-го покоління з рефлекторною оптикою і трошки прокотилися по місту. Буквально відразу, опинившись в потоці інших машин, ми помітили, що наші лампи в порівнянні з лампами інших автомобілів знаходиться далеко не на коні, в очі дуже сильно кидався саме блакитний відтінок світла фар, який ще якось був помітний на снігу, але мокрий асфальт його повністю поглинав. Отримана світлотіньовий кордон мав, так би мовити, умовні обриси, а дальнє світло включався трохи нижче тієї самої умовно СТГ, після повороту ламп на 180 градусів, дальній став включаться вище СТГ, але сама світлотіньова межа так і не набула рівну, правильну геометрію.

    За візуальними враженнями на дорозі та бездоріжжі, не можна сказати, що PIAA H4 + 200% забезпечують хорошу видимість, але в даній ситуації відразу хочеться відзначити, що подібною недугою страждають і інші брендові LED лампи.

    Наприклад, в минулому році, тестуючи LED лампи Philips, ми також помітили, що їх яскравість не набагато вище штатний галогенки, правда, Philips продемонстрували хорошу ефективність.

    В даному випадку ефективність ламп PIAA всього 32 Лм/Вт. З позитивних моментів можна відзначити:

    • трирічну гарантію;

    • висока якість збірки;

    • можливість установки ламп PIAA в машини з напругою бортової мережі 12/24 В, при цьому лампи можуть витримувати перепади напруги від 9-40 В.

    Завершена