0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    LED лампи KAIXEN V2.0 H4 6000K. Світлодіодні лампи в рефлекторної оптики

    02.01.2019

    Серед великої різноманітності фірм, які виробляють світлодіодні лампи, не останнє місце займає компанія KAIXEN, яка має великий досвід у виробництві різних джерел автомобільного світла. Продукцію компанії можна сміливо віднести до преміального сегменту і в асортименті KAIXEN можна знайти як Xenon, так і LED лампи.

    У даній статті ми торкнемося більш сучасні та актуальні на даний момент світлодіодні лампи KAIXEN покоління V2.0. Незважаючи на велику кількість противників заміни галогенок на “світлодіоди”,на упаковці ламп KAIXEN V2.0 H4 6000K буквально написано, що вони розроблені відповідно до правил безпеки дорожнього руху та застосовні для заміни галогенних, і ксенонових ламп. А раз виробник заявляє таку інформацію, ми вирішили, що дані лампи досить цікаві і заслуговують на увагу.

    Починаємо тест

    Для підтвердження або спростування, заявленої виробником інформації, ми провели незалежне тестування з вимірами всіх характеристик, включаючи світловий потік та ефективність.

    На жаль, якусь технічну інформацію, крім колірної температури, виробник не заявляє, і замість параметрів потужності, світлового потоку та світловіддачі на упаковці можна побачити чисто маркетинговий напис “ +300% “. Таку інформацію, звичайно ж, не можна віднести до важливих параметрах і зіставити її з лампами інших виробників./p>

    Аналогічний маркетинговий хід ми вже бачили в одному з минулих тестів з лампами PIAA, і зазначені на упаковці “ +200 % - “ не підтвердилося”. Зазвичай, вказуючи вищу яскравість в процентному співвідношенні, виробник бере за контрольну точку відліку штатні галогенки, у яких світловий потік приблизно 800-900 люмен, а відповідно маючи + 300%, LED лампи KAIXEN V2.0 повинні мати світловий потік, як мінімум, 2400 люмен. Це досить високий показник і найчастіше, вказуючи подібні технічні характеристики, виробники LED ламп йдуть на різні хитрощі. Наприклад:

    • + 200%, + 300% до яскравості можуть бути сумарним світловим потоком двох ламп;

    • сумарної яскравістю ближнього та дальнього світла;

    • або, як варіант, зовсім сумарним світловим потоком ближнього та дальнього світла двох ламп.

    А так, як у нас на тесті лампи Н4, яких поєднується ближнє та дальнє світло, то історія з підсумовуванням світлових потоків цілком можлива. Напевно, ми це дізнаємося після контрольного заміру.

    Якщо говорити про конструкцію ламп KAIXEN, то відразу ж хочеться відзначити, що вони дуже компактні і мають цікаву конструкцію шторки ближнього світла, яка з одного боку закриває частину світлодіодів, а, з протилежної, світлодіоди повністю відкриті.

    Швидше за все, це зроблено для того, щоб досягти максимально чіткої геометрії світлотіньової межі. Саме така конструкція шторки відрізняє LED лампи KAIXEN V2.0 від багатьох інших аналогічних виробів. Цоколь даних ламп, навпаки, має стандартну конструкцію та зовнішній вигляд, він може зніматися з лампи для того, щоб встановити в фару сам цоколь, а потім в цоколі зафіксувати LED лампу. Механізм монтажу-демонтажу цоколя найпростіший, але, в той же час, не самий технологічний, в корпусі лампа передбачено два паза, в яке потрібно потрапити відповідними виступами на цоколі і провернути лампу, додаткове ущільнення цього з'єднання забезпечується проставкой з силікону.

    Система охолодження KAIXEN V2.0 кулерна-активна, що виділяється в процесі роботи світлодіодів тепло, відводяться від лампи за допомогою обертової крильчатки. Таке охолодження набагато ефективніше металевих радіаторів, незалежно від їх різноманітності форм та конструкцій. З іншого боку, важливо розуміти, що кулінарну лампу неможливо встановити в оптику, в якій лампа ззаду закривається захисною кришкою, в такий оптиці кулер буде ганяти повітря всередині блок фари і охолодження буде мінімальним. У кращому випадку це позначиться на зниженні яскравості, а в гіршому може привести до оплавлення оптики. Для блок фар із захисною кришкою більш оптимальним рішенням будуть лампи з пасивним охолодженням в відео радіатора пористого або пелюсткового типу, в свою чергу, кулер більше застосуємо для відкритої оптики та потужних LED ламп, які під час роботи виділяють багато тепла.

    Наявність кулера в лампах KAIXEN V2.0 дає нам зрозуміти, що виріб має високу потужність і цілком можливо, що і високою яскравістю, але чи так це насправді, нам допоможе дізнатися контрольний замір.

    Контрольний замір

    Момент включення, при напрузі 12,82 В:

    • лампи споживають 1,566 А;

    • потужність становить рівно 20 Вт;

    • світловий потік 1131 люмен;

    • ефективність 56,07 Лм/Вт;

    • колірна температура 6130 К.

    Через 5 хвилин при тій же напрузі:

    • не суттєво впав ток до 1,522 А;

    • впала потужність до 19,5 Вт;

    • світловий потік знизився менш ніж на 50 люмен до позначки 1074 Лм;

    • ефективність склала 55 Лм/Вт;

    • колірна температура 6255;

    • температура всередині вимірювального приладу піднялася з 23-х до 24-х градусів.

    У минулому сезоні ми вже тестували лампи KAIXEN покоління V1.0, і як раз перше покоління мало пасивний радіатор пелюсткового типу і споживану потужність 16,9 Вт. Тест першого покоління проводився при більш високій напрузі 13,82 В, і світловий потік в таких умовах склав 962 Лм. Таким чином, можна сміливо говорити, що в другому поколінні яскравіше першого мінімум на 200 Лм.

    Лампи V1.0 та V2.0 тестувалися на одному і тому ж автомобілі Mitsubishi Lancer 9-го покоління, але V1.0 тестувалися в суху погоду, а V2.0 в мокру. Не секрет, що будь-які джерела світла будь то галогенки, ксенон або світлодіоди набагато гірше висвітлюють місцевість, коли дорожнє покриття мокре і йде дощ.

    Тому можна сказати, що в суху погоду менш яскраві V1.0 висвітлювали дорогу краще, ніж V2.0. Але, на сухому асфальті 2.0 продемонстрували більш високі параметри освітленості місцевості, ніж стара версія.

    Підсумок

    В цілому KAIXEN V2.0 залишили після себе непогане враження, але заявлені +300%, як і очікувалося, виявилися маркетинговим ходом, так як світловий потік в 1074 ледь перевершує стару версію KAIXEN V1.0 яскравість, якої цілком порівнянна зі звичайною галогенкою.

    Завершена