0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як працює антидощ? Ефективність антидощу. Тест на автомобілі

    25.04.2019

    Автомобілісти регулярно доглядають за своїм авто і піклуються про безпеку пересування. Чималою популярністю користується засіб під назвою "антидощ".

    Антидощом називають засіб, що створює гідрофобний (водовідштовхуючий) ефект на скляних та інших поверхнях, завдяки чому, поліпшується видимість в дощову погоду, а також створюється захист від бруду і розводів, які залишаються на склі і фарах після дощу.

    Такий ефект припав до душі автомобілістам і на сьогоднішній день "антидощ" випускають практично всі виробники автомобільної хімії, але при цьому, не можна сказати, що у всіх однаково вдалий склад.

    У даній статті, ми порівняємо між собою три практично ідентичних за зовнішнім виглядом засобів.

    Хоча, якщо дослідити, то до складу наших зразків входять одні і ті ж компоненти, а саме:

    • силікон;

    • спирт.

    Крім силікону і спирту в складі "антидощ" інших виробників можуть бути присутні функціональні добавки, складові ноу-хау компанії, або ще якісь "НАНО" добавки. На наш погляд, ці приставки і словосполучення несуть на собі більш маркетингове, ніж функціональне навантаження. Якість "антидощу", в першу чергу, буде залежати від кількості силоксанових ланок в силіконі, який використовується в складі. Але, на жаль, цієї інформації ні один з виробників "антидощу" не надає і тому три відібраних зразки ми порівняли за експлуатаційними характеристиками.

    Тест проводився на лобовому склі піддослідного автомобіля, яке попередньо було вимито і знежирене, поверхню скла ми розділили на 4 однакові ділянки, три з яких обробили "антидощом", четверта, необроблена ділянка, залишилася в якості контрольного зразка.

    Для кожної поверхні була визначена окрема нова мікрофібра, щоб виключити змішування складів між собою, а для досягнення максимального ефекту кожен склад ми нанесли двічі.

    Helpix Professional 4823075802807 200мл

    Першим нанесли Helpix Professional 4823075802807 200 мл, і через 3 хвилини після нанесення, як того вимагає інструкція, поверхня була відполірована, після чого послідувало повторне нанесення.

    Під час обробки автомобіль стояв в тіні, як того вимагає інструкція будь-якого "антидощу", але якщо тіні немає і нанесення відбувається під прямими сонячними променями, то проміжок часу від нанесення до полірування можна скоротити з 3-х хвилин до 1-ї хвилини. У деяких випадках, коли сонце в зеніті можна рекомендувати обробку скла невеликими ділянками, розділивши поверхню на 2-4 зони. Якщо ж поверхня "пересохла" і погано полірується, то її можна зволожити невеликою кількістю звичайної води. У випадку з "антидощом" Helpix Professional, допомога води не знадобилася, так як автомобіль знаходився в тіні і ми виконували всі дії виключно за інструкцією.

    Додатковим сигналом, що "антидощ" після нанесення готовий до полірування може бути слід на склі напівпрозорого білого нальоту, таке явище спостерігається з переважною більшістю "антидощів", включаючи Helpix.

    Grass 135250 250мл

    Другий зразок Grass 135250 250мл, в даному випадку, став винятком, так як на ділянці скла, обробленому цим складом, матовий наліт не утворився ні після першого, ні після другого нанесення.

    Але для дотримання технології, поверхня располірововалась після кожного нанесення до досягнення глянцевого блиску.

    Антидощ CarBI BI2001 200 мл

    Фінальним зразком став антидощ CarBI BI2001 200 мл. Цей антидощ має дуже дивну не типова для подібних засобів порошкову структуру, після розпилення на скло антидощ CarBI моментально кристалізується і з рідкого стану переходить в порошкоподібний, перетворюючись в щось на зразок тальку або цукрової пудри.

    При спробі розподілити "присипку" по поверхні за допомогою мікро фібри дрібні гранули просто сипалися вниз, але при цьому на поверхні скла все-одно утворювалася біла злегка матова плівка, яку ми полірували до блиску, після чого наносили другий.

    Варто відзначити, що антидощ CarBI полірується найлегше, так як при мінімальному впливі мікрофіброю весь "тальк" або "присипка" або "пудра" просто обсипається вниз скла, а деяка кількість залишається на мікрофібрі.

    Експеримент

    Після нанесення всіх складів настав час тесту за допомогою садового розпилювача, який налаштований на розпорошення води найдрібнішої дисперсії. При розпилюванні води на скло, оброблене "антидощом", вода повинна збиратися в рівні кулясті краплі, схожі на ікринки, які під впливом власної ваги або зустрічного потоку повітря моментально скочуються зі скла. Чим рівніше форма краплі і чим вище крапля піднімається над поверхнею скла, тим краще працює антидощ, а відповідно склад, який забезпечує такий ефект якісний і відповідає своїй назві.

    Розпорошивши воду на поверхню оброблену "антидощ" Grass ми побачили, що краплини мають неправильну (НЕ кулясту), а довільну форму через що під впливом зустрічного потоку повітря краплі води не будуть "сходити" з лобового скла, тому такий ефект не можна назвати задовільним .

    Така ж кількість води ми розпорошили на поверхню оброблену засобом Helpix, після чого відразу стало видно, що всі краплі придбали рівну кулясту форму і при збільшенні кількості води під власною вагою краплі почали зриватися вниз.

    Розпорошуючи воду одночасно на дві ділянки, які оброблені Grass і Helpix наочно видно, що з правого боку на ділянці обробленим "антидощом" Helpix вода стікає вниз, в той час, як на ділянці обробленим "антидощом" Grass вода залишається на місці.

    Різницю в роботі двох складів особливо добре видно в нижній частині лобового скла.

    На ділянці обробленому засобом CarBI вода збиралася в рівні краплі практично однакової форми, які під власною вагою скочувалися вниз. Розпорошуючи воду на кордон між ділянками Helpix і CarBi, спостерігався практично однаковий ефект.

    На ділянці скла, який нічим не оброблений вода просто стікала вниз невеликими річечками, значно погіршуючи видимість водія в дощову погоду.

    Після першого експерименту рясно змочивши скло водою ми вирушили на мийку самообслуговування, щоб провести ще один тест за допомогою апарату високого тиску. Буквально через 20 секунд після початку руху ділянки скла, які були оброблені "антидощом" самоочистилися від води, швидше за все, очистилась ділянка оброблена засобом Helpix.

    На ділянці скла, який ми нічим не обробляли вода трималася найдовше і висохла природним способом, в результаті чого, на склі залишився білий наліт і розводи.

    Поливаючи скло за допомогою апарату високого тиску, ми також змогли переконатися, що склад від Helpix працює найкраще.

    При русі автомобіля, найефективнішу роботу продемонстрували при швидкості 70-90 км / год. При цьому важливим моментом є те, що ефективність роботи антидоща залежить ві того, в який бік дме вітер.

    Висновок

    У підсумку, можна сказати, що найкраще зі своїми завданнями впорався антидощ Helpix, йому трохи поступився CarBi, а Grass не виправдав надій.

    Завершена