0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Воздушный домкрат "подушка". Как пользоваться? Пневматический домкрат Vitol AIR JACK

    11.07.2019

    Часто люди виїжджають влітку на автомобілі на природу переоцінивши свої можливості і можливості автомобіля потрапляють в одну й ту ж саму ситуацію, а саме "буксують" в піску. Щоб вибратися з пісочного полону можна використовувати різні способи, в тому числі, використовувати повітряний домкрат. Такий пристрій дозволяє не тільки виїхати з піску, а й підняти автомобіль над землею на нестійкому ґрунті для заміни колеса або інших маніпуляцій. AIR JACK, по правді, можна назвати новачком в автомобільному світі і тому ми вирішили познайомитися з ним ближче.

    Що входить в комплект Vitol AIR JACK

    У комплектацію повітряного домкрата входить велика сумка, в якій можна зберігати сам домкрат шланг, що складається з двох частин і 2-х захисних матів. Домкрат вдає із себе повітряну подушку висотою близько метра, яка зроблена з міцного матеріалу.

    Характеристика домкрата

    Наша модель виявилася дуже потужною, вона розрахована на навантаження 4,2 тонни, тому з її допомогою ми вирішили підняти ліву сторону невеликого седана, так щоб обидва колеса повисли в повітрі. Для цього під лівим порогом по центру автомобіля, на піску був розташований домкрат, який зверху і знизу ми захистили, що входять в комплект, захисними матами.

    Повітряний шланг для подачі вихлопних газів домкрат складається з двох частин, разом з'єднання передбачений клапан, одна частина шланга під'єднується безпосередньо до домкрата, а друга до вихлопної труби.

    Конусная конструкція дозволяє підключити шланг до вихлопних труб різних конфігурацій, якщо не брати до уваги здвоєні труби, тому навіть на нашу трубу, яка знаходиться прямо під бампером вдалося надіти конус.

    Власне кажучи, приєднавши кінці шланга і встановивши домкрат під днищем, ми виконали всі необхідні приготування перед використанням домкрата, і тепер залишилося переконатися в тому, чи вистачить кількості і тиску вихлопних газів автомобіля, що працює на холостому ходу для того, щоб привести домкрат дію.

    Через 2 хвилини роботи на холостому ходу домкрат не зрушив ні на міліметр, більш того, сам шланг не випростався і не наповнився вихлопними газами. Можливою причиною цієї неприємності міг стати недостатній тиск вихлопних газів на холостому ходу, тому ми знову запустили двигун, але в цей раз натиснувши на педаль газу підняли обертів, після чого домкрат нарешті почав працювати і наповнюються газами.

    Але, як тільки ми відпускали педаль газу обороти двигуна падали і процес зупинявся. Ситуація вийшла патовою:

    • з одного боку, для роботи домкрата необхідно тримати педаль газу натиснутою;

    • з іншого боку, якщо перебувати в салоні автомобіля, то хто ж буде змінювати колеса.

    Тому відкривши клапан і трохи накачавши домкрат вихлопними газами, ми знову залишили машину на холостому ходу, давши домкрата ще дві хвилини.

    За дві з гаком хвилини обсяг домкрата не збільшився і залишився на колишньому рівні. Тут ми зробили перший висновок, на холостому ходу при обсязі двигуна 1.4 домкрат не працює.

    Зазнавши першу невдачу ми вирішили обхитрити систему і імітувати водія в салоні автомобіля за допомогою каменю, який поклали на педаль газу, з каменем робота пішла набагато краще, але в критичний момент в місці з'єднання двох шлангів сталася розгерметизація і тиск впав.

    Усунувши витік повітря і зробивши роботу над помилками, нам вдалося добитися стабільного наповнення домкрата вихлопними газами при повній відсутності водія в салоні автомобіля. Але, ми зіткнулися з новою проблемою, наповнюючись вихлопними газами домкрат, раз у раз норовив вискочити з-під автомобіля, а не підняти його. При цьому за допомогою каменю виявилося дуже важко контролювати оберти двигуна і в певні моменти обороти піднімалися вище 4000 через що конус злітав з вихлопної труби.

    Домкрат довелося спустити і розмістити його під днищем так, щоб у його не було можливості зміщуватися в бік, і тут виникла нова проблема. Місце підключення шланга до домкрата вперлося в днище через що перехилився шланг і припинився доступ вихлопних газів.

    Тільки з третього разу вдалося вибрати оптимальне положення домкрата при якому він не вискакував б з-під автомобіля, а шланг не притискався днищем. На третій спробі контроль оборотів двигуна довірили не камінцю, а одному з членів команди, який піднімався разом з автомобілем. Для наповнення домкрата обертів довелося тримати на позначці 4000, при такій кількості оборотів конусна насадка шланга постійно спадала з вихлопної труби. Утримуючи насадку на трубі, нам все одно не вдалося підняти в повітря хоча б одне колесо. Тобто, при відсутності навантаження домкрат ще якось наповнювався вихлопними газами, але автомобіль вагою не більше 1,5 тонни виявився йому не по зубах.

    Останньою вірогідною причиною, по якій домкрат не міг підняти автомобіль за нашими припущеннями могло стати його пошкодження або порушення герметизації. Витягнувши Vitol AIR JACK з під днища, ми накачали його без навантаження для перевірки герметичності і пошуку можливих витоків вихлопних газів.

    Без навантаження домкрат надувся приблизно за 3 хвилини і ніяких витоків і порушення герметичності виявлено не було, а відповідно, ми абсолютно впевнено можемо зробити висновок, що такий домкрат не придатний для підйому навіть легкового автомобіля.

    Висновок

    Сама ідея повітряного домкрата нам здалася досить цікавою. Але, її реалізація за допомогою вихлопних газів залишає бажати кращого. На ринку існують моделі, які приводяться в дію не тільки вихлопними газами, але і за допомогою автомобільного компресора. На наш погляд, автомобільний компресор дійсно зміг би створити в корпусі домкрата тиск достатній для того, щоб підняти автомобіль над землею, а так вихлопних газів бензинового двигуна об'ємом 1,4, що працює на холостому ходу або навіть при 4000 об / хв, недостатньо для того, щоб скористатися домкратом.

    Завершена