0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Блокіратори капота StarLine. Замок капота. Як працює блокіратор капота?

    01.08.2019

    Найпопулярнішим способом захисту автомобіля від угону до сих пір є сигналізація. Сучасні просунуті сигналізації та охоронні системи здатні захистити машину від усіх відомих електронних способів злому. Але, як говорить народна істина, "немає межі досконалості". Тому для підвищення безпеки сигналізації автовласники купують різні модулі, аксесуари і механізмами. Одним з найпопулярніших додаткових захисних пристроїв можна назвати електромеханічний блокіратор капота. В даному випадку, ми поговоримо про такий виріб на прикладі модельного ряду компанії StarLine.

    Що відомо про блокіратор капота від StarLine

    Дані блокатори є універсальними. Вони підходять для автосигналізації, іммобілайзера і підкапотних модулів різних виробників. Система являє собою додатковий замок капота, який тримає капот в закритому стані поки машина знаходиться в режимі охорони. Це зручно тим, що під капотом може перебувати сирена або реле блокування двигуна, і не деактивовано додатковий замок викрадач не може дістатися до сирени або прихованих блокувань. Також замок капота може захистити машину від крадіжки акумулятора, електронних блоків управління і фар.

    Як працює блокіратор капота?

    На внутрішню частину кришки капота жорстко кріпиться стопорний елемент, на підсилювач бампера встановлюється запірний механізм він же замок, який приводиться в дію за допомогою соленоїда.

    Соленоїдом називається електричний привід, який оснащений двома тросами:

    • один з яких, це трос аварійного відкриття;

    • другий, безпосередньо, привід замка.

    При активації блокіратора капота соленоїд рухає трос, який в свою чергу приводить в дію запірний механізм замка, у відкритому положенні стопорний елемент вільно заходить і виходить із замка. Управляється такий замок двома проводами, на які потрібно подати електричний імпульс певної полярності:

    • для закриття: на зелений "+", на жовтий "-";

    • для відкриття, навпаки, на зелений "-", на жовтий "+".

    Якщо просто знеструмити охоронну систему, то замок не відкриється, для його відкриття потрібно обов'язково подати імпульс з відповідною полярністю.

    У разі виходу системи з ладу або при необхідності аварійного відкриття потрібно потягнути за аварійний трос, цей трос відразу відкриє капот, вони, звичайно ж, можуть скористатися і викрадачі, тому трос ховають дуже надійно, і ні в якому разі не ховають в районі підкрилки, педального вузла або в бардачку.

    Пошук страхувального троса це не єдиний спосіб злому електромеханічного блокіратора капота, наприклад, трохи відкривши капот гайковим ключем, можна легко відкрутити кілька гайок і зняти стопорний елемент.

    Для захисту від скручування стопорного елемента блокіратор капота повинен оснащуватися спеціальною скобою, такий аксесуар не дозволить відкрутити стопорний елемент.

    Ще один спосіб вандального злому блокіратора капота це спилювання стопорного елемента, для захисту від цієї неприємності потрібна трубка антиспам, вона вільно обертається на стопорним елементі і не дозволяє впливати на нього полотном пилки. Звичайно, трубку можна деформувати за допомогою зубила і молотка, а потім зайнятися її спилюванням, але весь цей час і зайвий шум.

    Модельний ряд блокіраторів StarLine складається з трьох моделей:

    У моделях L 11 і L11 + використовується вдосконалений електричний привід зі збільшеною потужністю і захистом від перегріву. У той час, як у L10 привід слабший і тільки L 11 + комплектується трубкою антиспам і захистом від скручування стопорного елемента.

    Завершена