0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України

Система контролю тиску TPMS Steelmate TP-70. Датчики тиску в шинах

02.09.2019

Чим розвинутішою стає автомобільна промисловість, тим частіше ми починаємо чути про всілякі аксесуари і пристосування без яких експлуатація сучасного автомобіля чомусь неможлива. Хоча, ще кілька років тому, всі спокійно обходилися без цих аксесуарів.

Якщо у випадку з будь-яким парктроніком, відеореєстратором або камерою заднього виду автомобіліст, як і раніше, може вирішувати, потрібен йому цей аксесуар чи ні, то з системами контролю тиску в шинах ситуація трохи неоднозначна. Уже сьогодні в деяких країнах заборонено виробляти-продавати автомобілі, які не оснащені системою контролю тиску в шинах, так багатьма міжнародними інститутами доведено, що така система істотно підвищує безпеку дорожнього руху. Крім безпеки дорожнього руху, контроль тиску в шинах сприяє зниженню витрати палива і зменшення зносу покришок. Тому, якщо у вашому автомобілі такої системи ще немає, то її можна встановити самостійно.

Системи контролю тиску в шинах бувають внутрішніми (монтуються безпосередньо на колісний диск при заміні покришок) і зовнішніми (встановлюються самостійно на "золотник", вентиль). Серед зовнішніх систем можна відзначити steelmate DIY TP 70, даний девайс повністю заточений під самостійну установку і швидку переустановку на будь-який автомобіль.

У компактній коробці знаходяться 4 сенсора з ущільнювальними проставками, ключ для розбирання сенсора і заміни елемента живлення, основний блок з світлодіодною індикацією, набір контргаек і проставочне кілець.

Центральний блок має максимально компактні розміри і встановлюється в гніздо прикурювача, на його корпусі є всього одна багатофункціональна кнопка, яка необхідна для налаштування і управління девайсом.

Установка і настройка системи відбувається за принципом "простіше не придумаєш", на центральному блоці потрібно на 10 секунд затиснути ту саму кнопку, пролунає короткий звуковий сигнал і на моніторі відобразиться точка, яка вказує на місце установки першого датчика.

Для установки сенсора на вентиль одягаються гумова проставка, потім накручується контргайка і сам сенсор, його потрібно накручувати дуже швидко, щоб мінімізувати витрати тиску в покришці, для перевірки герметичності з'єднання можна збризнути різьблення вентиля мильним розчином.

Після установки сенсора за допомогою спеціального ключа, що входить в комплект поставки, слід затягнути контргайку, яка буде фіксувати датчик під час руху автомобіля.

На фінальній стадії гумове проставлення потрібно одягнути на контргайку і нижню частину сенсора.

Після установки, сенсор автоматично прив'язується до центрального блоку і на дисплеї відображається тиск в колесі, в нашому випадку тиск склав 1 атм атмосферу, так як саме це колесо було проблемним, в ньому постійно падав тиск.

Аналогічним чином потрібно встановити інші три датчика, важливо не переплутати місце установки, для цього на кожен з датчиків нанесено маркування, яке вказує на відповідне колесо.

В інших класах тиск виявився нормальним 2,2 - 2,1 атм, встановивши всі сенсорні кнопки на корпусі центрального блоку потрібно затиснути ще на 10 секунд, після чого система видасть два коротких звукових сигнали.

Після успішної настройки на дисплеї по черзі буде відображатися тиск кожного колеса, вибрати відображення тиску з конкретного колеса можна в ручному режимі один раз по черзі натискаючи єдину кнопку.

Якщо в якомусь колесі почне падати тиск, то система миттєво оповістить про це звуковим сигналом, при швидкому падінні можна почути три коротких сигнали, при повільному три довгих.

Після відключення запалювання всі настройки зберігаються і при включенні запалювання перепрограмувати і перенастроювати систему не потрібно. А ось після заміни елемента живлення, які знаходиться всередині сенсора систему доведеться перенастроювати. Те як довго заводська батарейка протримається точно не відомо, виробник говорить, що її вистачить на 1-2 роки експлуатації, але іноді варто готуватися до того, що батарейка може розрядитися і швидше.

Для заміни батарейки потрібно скористатися спеціальним ключем, який входить в комплект поставки, сенсор встановлюється між двох частин ключа, після чого корпус можна розкрутити, замінивши елемент живлення, герметичний датчик збирається аналогічним чином.

У підсумку можна сказати, що Steelmate TP 70 можна охарактеризувати, як мало функціональне пристрій, призначений для контролю тиску, інших функцій це система не має. Вона навіть не може відображати температуру всередині покришки, але своїм функціоналом TP 70 справляється на відмінно.

До додаткових мінусів можна віднести низько інформативний дисплей, то що гайка не захищає сенсор від крадіжки і неможливість купівлі або заміни сенсора при його крадіжці, поломки або втраті.

Завершена