0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Дефлектор капоту. Його ефективність, особливості матеріалів виготовлення

    09.09.2019
    Дефлектор капоту - це модельний аксесуар, який крім захисних функцій часто покращує зовнішній вигляд автомобіля. Вибираючи собі подібну деталь, можна звернути увагу, що для однієї конкретної машини дефлектор від різних брендів не рідко має один і той же вигляд. Вибір певної фірми залежить від потреб і бюджету. Про принцип роботи, ефективність, з яких матеріалів виробляють свої аксесуари різні виробники, чим крім сировини вони відрізняються і які оптимальні варіанти можна вибрати розповімо сьогодні.
    Летючі з-під коліс машини, що їде попереду елементи дороги, при певній близькості автомобіля до вашого, приречені потрапити на капот і лобове скло. Суть функціональності дефлектора в незначній зміні аеродинаміки автомобіля, завдяки чому і досягається основна мета його застосування - відведення більшості елементів дорожнього сміття від капота і лобового скла.
     
    Яким чином це відбувається?
    Автомобілі, що виготовляються на сьогодні сконструйовані таким чином, щоб досягти максимальної обтічності повітрям і як наслідок - мінімального опору при їзді. Це дозволяє збільшити ККД руху, але крім повітря автомобіль буде обтікати і те, що несе з собою повітряний потік. Різні камінчики, сніг і дорожній пил будуть по дотичній злегка пошкоджувати лакофарбове покриття (ЛФП) капота автомобіля, а особливо везучі елементи навколишнього світу – летючі комахи, будуть врізатися в скло і псувати зовнішній вигляд і оглядовість лобового скла.
    Встановлений дефлектор злегка змінює аеродинаміку і виступає щитом в такому випадку. Повітря врізається в аксесуар, після чого потік піднімається вгору, огинаючи капот, і вирівнюється вже над автомобілем. Захист перш за все отримує ЛФП капота. Скло звичайно теж буде приймати на себе набагато меншу кількість мошок, але, щоб забезпечити стовідсотковий захист від елементів дороги потрібно буде поставити щит висотою в півметра.
    За підсумком, дефлектор змінює обтічність автомобіля таким чином, щоб досягти оптимального співвідношення між мінімумом сміття на капоті, склі, і мінімальним впливом на обтічність автомобіля.
     
    Практичні плюси і мінуси дефлекторів з різних матеріалів

    АБС-пластик
    Часто обраний виробниками як баланс ціни/якості кінцевого продукту. Матеріал відрізняється вкрай високою стійкістю до ударів, в порівнянні з більш простими пластиками. Дефлектор з такого матеріалу служить дійсно щитом, стійким до механічних пошкоджень. Також АБС-пластик має високу термостійкість. Максимальна температура, яку тривалий час витримує сировина без наслідків може досягати 75-80 ° С. Погано співпрацює матеріал тільки з ультрафіолетовим випромінюванням. Це звичайно не означає, що після їзди на сонці такий дефлектор розпадеться, але через кілька років експлуатації можлива втрата насиченості кольору.

    Акрилове скло
    Основний мінус АБС-пластика акриловому полімеру (оргсклу) невідомий. Покриття нейтрально до ультрафіолету і не вицвітає. Також плюсом є найбільша прозорість з усіх матеріалів для дефлекторів. Часто його використовують для виготовлення напівпрозорих моделей. Однак деталі з акрилу менш ударостійкі, що можливо призведе до зниженого терміну експлуатації щодо АБС-пластика. Вид в живу акрилового скла більш приємний завдяки ефекту блиску, однак практичність може бути нижче.

    Полікарбонат
    Найбільш міцне рішення, що витримує значно більший механічний вплив ніж вищеописані матеріали. Також така сировина випереджає своїх конкурентів по стійкості до високих і низьких температур. Сам по собі полікарбонат також нестійкий до ультрафіолету, як і АБС, однак виробники покривають обтічники спеціальною захисною плівкою, що прибирає цей мінус. Інша справа, що такий матеріал має м'яку поверхню, в наслідок чого відносно швидко дряпається.

    Загалом:
    • Акрилове скло - найкращий зовнішній вигляд і стійкість до ультрафіолету;
    • Полікарбонат - міцність і ще раз міцність, але дряпається;
    • АБС-пластик - усереднений варіант, і міцний, і більш стійкий до подряпин.
     
    Способи встановлення
    Об'єднує якісні дефлектори те, що всі вони кріпляться без втручання в цілісність кузова і лакофарбове покриття. Одні обтічники кріпляться до капота на кронштейни-прищіпки, сам дефлектор до яких фіксується саморізами. Інші встановлюються в штатні кріплення над ущільнювальної гумкою капота, фіксуються також саморізами. У ще одному випадку установка кріплення до капоту може бути двоскладова для більшої надійності. Об'єднує всі способи встановлення те, що ЛФП капоту завжди захищене. Виробники продумали конструкцію до дрібниць, щоб при знятті дефлектора на капоті не залишалося ніяких слідів.
     
    Висновки
    Різні матеріали мають відмінні властивості, корисні в кожному індивідуальному випадку. Вибір зводиться до стандартних трьох «красиво - практично - найбільш практично». Що стосується способу встановлення, всі вони гарні і відрізняються надійністю, вибір певного - справа вашого смаку.
    Завершена