0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Дефлектори вікон. Функціональність, переваги і недоліки різних матеріалів

    03.10.2019
    Модельний аксесуар, що підкреслює дизайн автомобіля крім приємного зовнішнього вигляду є вкрай корисним доповненням, що підвищує комфорт при водінні. Що істотного привносить дефлектор в повсякденну їзду, з яких матеріалів виготовляють і відмінності його кріплень сьогодні і розглянемо.
    Назва «вітровик» за аксесуаром закріпилася завдяки його ключовій функції. Деталь злегка змінює обтічність автомобіля, змушуючи потік повітря йти по зручній водієві траєкторії.

    Що конкретно це дає

    У дощову погоду при відкритті вікон на рівні висоти дефлектора захист виражається за типом звичайного козирка. Салон провітрюється і знаходиться під парасолькою. Крім цього, при роботі двірників на краях лобового скла скупчується струмок води, який, завдяки руху автомобіля перетікає на дах і частково стікає на вікна. У разі їх закритого положення, на склі утворюється маса крапель, і потічків, що значно заважають видимості дзеркала і бічного виду в принципі. Прочинене ж вікно запустить в салон життєво-важливу рідину. При використанні дефлектора обидві проблеми вирішуються. Крім того, що дефлектор змушує повітря з водою йти по дузі уздовж нього в обхід салону, в разі сильних бризок від проїжджих машин аксесуар виступить відмінним захистом, після чого спустить з себе воду знову ж в обхід салону.
    Переваги навіть при закритих вікнах працюють не тільки в дощову погоду, ефективно захищаючи від води, але і в сльоту. Після висихання і відкриття вікна, підсохлий бруд і пісок, що залишилися можуть накопичуватися в отворі вікна, що прискорює знос механізму підйомників, так як для підняття буде вимагатися більше зусиль. Аксесуар приймає і відводить більшу частину подібних дорожніх елементів.
    Окремим бонусом є змінена схема циркуляції повітря. При їзді в міських умовах дефлектор відводячи вітер здатний зменшувати чутність в салоні звуку, що відбивається від зовнішніх об'єктів на дорозі. Крім цього, дефлектор під собою створює певну повітряну кишеню, яка перешкоджає утворенню завихрень під ним. На практиці це корисно як курящим, так і некурящим водіям. Перші отримують приємний бонус, струшуючи попіл у вікно. Ймовірність того, що він залетить назад в салон вкрай мала, так як повітря під дефлектором не закручує назад в салон. Другі отримують поліпшену, більш плавну циркуляцію повітря, що підвищує комфорт при водінні.
    Так як обтічник змінює аеродинаміку автомобіля, двигуну для виконання дії потрібно трохи менша кількість палива, що може позитивно позначитися на його витраті, в порівнянні з варіантом їзди з закритими вікнами з увімкненим кондиціонером.

    Матеріали виготовлення

    Акрилове скло
    Найбільш популярний матеріал для виготовлення вітровиков. На відміну від дефлекторів капота, де важливі характеристики міцності, для бокових важлива стійкість до зовнішньої середи. Акрилові обтічники нейтрально ставляться до хімічних реагентів, розсипаних по дорозі в зимовий період і, що набагато важливіше, нейтральні до ультрафіолету. Сонячне світло не руйнує матеріал і не сприяє його вицвітанню. Це забезпечує постійний зразковий зовнішній вигляд в парі з довговічністю самого матеріалу.
    Полікарбонат
    Найбільш міцний матеріал з усіх використовуваних для виготовлення дефлекторів, надає найбільш довгий термін експлуатації. Обтічники з такого матеріалу стійкі до механічних пошкоджень, але можуть дряпатися. Від дрібних пошкоджень спочатку захищає захисне покриття, нанесене виробником. В сумі матеріал міцний і твердий, що не дасть йому зламатися, але з часом можливо погіршення зовнішнього вигляду. Плюс з часом можливе вицвітання, через згубний вплив ультрафіолетового випромінювання.
    АБС-пластик
    Оптимальний варіант між двома вищезгаданими матеріалами. Надає помірну міцність в парі з гнучкістю, що дозволяє амортизувати попадання дрібних деталей дороги, захищаючи дефлектор від подряпин і більш серйозних ушкоджень. Мінусом виступає також помірна сприйнятливість до ультрафіолету.
     

    Способи встановлення

    В основному різноманітність в кріпленнях дефлекторів обмежується двома способами. Одні мають вставну конструкцію, що забезпечує найбільш надійне кріплення і відсутність слідів на кузові при знятті. Інші кріпляться на двосторонню клейку стрічку, що постачається відразу наклеєною на обтічники. Для встановлення першого потрібно виділити певний час, клейкі ж встановлюються миттєво. При виготовленні під конкретну модель автомобіля у виробника не завжди є можливість надати два варіанти установки, через особливості конструкції кузова. На одні автомобілі можна встановити дефлектори обома видами, на інші тільки способом поклейки, наприклад.
    Завершена