0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Аерографи. Принцип дії, важливі елементи і особливості конструкцій

    03.10.2019
    Для нанесення малюнка аерограф часто служить додатковим елементом, що уточнює краї, додає виразності зображенню при роботі з великими площинами. Крім цього, в деяких сферах пристрій використовується і як основний виконавець. Нанесення малюнків на автомобілі, поліграфія, інтер'єрний дизайн, боді-арт і навіть розпис нігтів не обмежують сфери його застосування. Розберемося як він працює і якого результату очікувати від застосування аерографа певного типу.


    Як працює

    Принцип дії глобально не відрізняється від повнорозмірних фарбопультів. Під дією повітря під тиском фарба виходить з бачка, де підхоплюється повітрям і викидається через сопло, щоб осісти на цільовій поверхні. Кількість рідини, що вилітає регулює голка, розташована в центрі сопла. Її положення регулює спеціальний механізм, який управляється на хвості пристрою. При провертанні механізму, він підтягне конусоподібну голку ближче до стінок сопла, що зменшить подачу фарби.
    Ще одним способом регулювання подачі фарби в деяких пристроях і приведення механізму в дію в цілому проводиться є спеціальний тригер зверху пристрою. Таке розташування максимально ергономічне і дозволяє виконувати роботу як ручкою - точно і без зайвої втоми.
    Як і фарбопульти, зменшені аерографи випускають факел фарби, розмір і форму якого також регулює сопло інструмента. Так, форсунки з найменшим діаметром (0.15 мм) здатні зобразити найбільш тонкі лінії розміром з волосся. Для нанесення лаків або зафарбовування великих елементів фону використовуються сопла розміром до 0.6 мм. Аерографи з діаметром 0.3 мм найбільш універсальні і дозволяють виконувати найбільш різноманітну роботу, підкреслюючи конкретні елементи в парі з можливістю швидкого зафарбовування великих зон.
    Інші деталі пристрою стосуються тонких налаштувань регулювання потоку фарби і повітря різних типів аерографів. Основні відмінності полягають якраз у можливостях тригера.


    Типи і особливості

    Подвійна незалежна дія
    Формат вважається професійним, так як дозволяє одночасно тримати під контролем два показника роботи: кількість повітря, що видувається і обсяг фарби. При натисканні на такий курок підключається потік повітря, який регулюється силою натискання. Щоб підключити фарбу до змішування варто відхилити важіль на себе, також регулюючи її кількість амплітудою нахилу. Максимально зручно, тільки може бути дещо складно звикнути до потреби не просто відхиляти, але і тримати упор на важіль з певною силою. Часто через це можна заплутатися і отримати неочікуваний результат. З іншого боку, якщо користувач раніше не працював ні з одним аерографом, простіше буде звикнути і потім використовувати всі переваги найбільш регульованого пристрою, ніж потім переучуватися.
    Подвійна залежна дія
    В даному типі також регулюється і потік повітря, і фарба. Тільки потреба в натисканні на курок виключена. При легкому відхиленні тригера на такому аерографі підключається потік повітря. При подальшому нахилі в хід йде фарба, потік якої також налаштовується кутом нахилу. Більш спрощений тип полегшує роботу користувачам, але не повністю розкриває потенціал гнучкості налаштування.
    Одинарна дія
    Максимально спрощений механізм, що приводиться в дію шляхом натискання на тригер. Відхиляти або регулювати натисненням кількість фарби, що видувається і повітря не вийде. Тобто тригер працює за принципом вимикача: відкриває клапан повністю або тримає його закритим. Потік фарби в таких аерографах регулюється обертанням регулятора положення і рухливості голки, який знаходиться на хвості інструменту. Інструмент корисний для фарбування невеликих елементів, нанесення малюнків з певними чіткими тонами.


    За підсумком

    Основними критеріями при виборі аерографа є діаметр сопла і можливості гнучкого налаштування роботи. При наявності інтересу до сфери повітряного малюнка, логічно для проби взяти найпростіший інструмент з одинарним регулюванням. З іншого боку, при наявності наполегливого бажання розвиватися в даній сфері продуктивніше буде придбати дорожче, але надовго варіанти, що більш налаштовуються з можливістю подвійного регулювання.
    Завершена