0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Офіційна відповідь від автовиробників. Чи потрібно прогрівати двигун?

    13.11.2019

    У даній статті ми обговоримо дуже спірну для автомобілістів тему, а саме необхідність прогріву двигуна взимку. Останні дослідження вчених говорять, що прогрівати слід тільки карбюраторний двигун, а інжекторні мотори не потребують прогрівання. Це пов'язано з тим, що карбюраторний двигун на холостому ходу працює на збагаченій бензином горючій суміші і весь бензин не згорає в камерах згоряння, він служить в якості розчинника, який змиває з циліндро-поршневої групи мастильні матеріали, що призводить до підвищення зносу двигуна. Але, ми вирішили підійти до питання не з точки зору вчених, а з точки зору автовиробника, адже хто як не виробник товару знає краще, як з ним поводитися, щоб він служив якомога довше.

    Наші питання

    З офіційними запитами ми звернулися до таких компаній як Toyota, Mazda, BMW і Hyundai, в зверненні було 4 основні питання:

    • Чи потрібно прогрівати двигун автомобіля, якщо температура навколишнього середовища нижче 0 градусів за Цельсієм ?;

    • Якщо потрібно, то який час ?;

    • Чи потрібно прогрівати коробку передач ?;

    • Чи потрібно переходити в зимовий час на масло з більш низьким індексом в'язкості, наприклад з 10W-40 на 5W-40 або з 5W-40 на 0W-4040.

    Який результат опитування

    Найцікавіше відповіла компанія Toyota. Коротенько в листі сказано, що компанія Toyota є імпортером і не займається ремонтом і обслуговуванням автомобілів, за це відповідає дилерська мережа СТО та з даними питаннями потрібно звертатися в конкретний автосалон, де купувався конкретний автомобіль.

    У Mazda відповідь коротка і конкретна, в листі вказано, що після пуску двигуна skyactiv потрібно почекати всього 10 секунд після чого можна починати рух, якщо на вулиці холодніше ніж -10 двигун, то можна крутити до відсічення тільки через 3 хвилини після початку руху.

    Також є позначка, що в Німеччині потрібно починати рух відразу після пуску двигуна і не допускати роботи мотора на холостих обертах. Це пов'язано з тим, що в Німеччині як і в ряді інших європейських країн, а також 31 штаті США заборонено прогрівати двигун в цілому. Прогрівання двигуна заборонений правилами дорожнього руху і в деяких країнах СНД, заборонено прогрівати двигун в дворах житлових будинків, прогрів біля краю проїзної частини дозволений, якщо це не завдає дискомфорт оточуючим. Але, найцікавіше в цій ситуації не те, що в якихось країнах більше стежать за екологією, а то що коли хтось придбає в Німеччині автомобіль віком від 5 до 10 років, то це машина автоматично прирівнюється до нової так як вона не їздила по наших поганих дорогах, що не заправлялася поганим бензином, на неї встановлювали тільки оригінальні запчастини і обслуговувалася ця машина педантичним німцем, який, як виявляється, ніколи її прогрівав.

    До речі, про німців саму ємну відповідь надала компанія BMW в ній сказано, що всі типи двигунів BMW не потрібно прогрівати, на тахометрі завжди відображається відповідна максимальна, допустима кількість обертів двигуна для даної температури навколишнього середовища або для даного проміжку часу, гріти коробку також не потрібно. Що стосується зміни моторного масла, то BMW рекомендує масла BMW Longlife, які застосовні незалежно від сезону і температури за бортом.

    З цього приводу у скептиків є контраргумент, мовляв автовиробник спеціально не рекомендує прогрівати двигун для того, щоб машина швидше вийшла з ладу і покупець звернувся в ремонт або за новою машиною. Але, цей аргумент не витримує навіть мінімальної критики, так як важко уявити виробника будь-якого товару, який в першу чергу зацікавлений в тому, щоб його продукція швидше вийшла з ладу, в іншому випадку, якщо йти цим шляхом, то буквально за кілька років можна залишитися без клієнтів, які підуть до конкурентів, що випускають більш якісну продукцію.

    Відповідь компанії Hyundai нам також дуже сподобалась і, більш того, вона частково підтверджує дослідження американських вчених про які йшлося на початку статті. У листі вказано, що в автомобілі Hyundai, як і в багатьох інших сучасних автомобілях, на непрогрітому двигуні горюча суміш звернена бензином, яка є потужним розчинником змивають мастильні матеріали з деталей, що труться. У цьому листі є багато цікавого, але якщо його мати на увазі, то можна сказати наступне, для бензинових двигунів досить прогріву 10-20 секунд, для дизельного двигуна час прогріву становить 1-2 хвилини. Що стосується моторного масла, то компанія Hyundai представила табличку, в якій розписані варіанти моторних масел для автомобіля Hyundai Tucson 2020 року випуску.

    Підсумок

    Тепер підсумуємо, з питанням про необхідність прогріву двигуна взимку. Ми звернулися до провідних німецьких, японських і корейських автовиробників і всі автовиробники незалежно від країни і регіону для якого призначається їх автомобіль говорять, що двигуни сучасних авто не потребують прогрівання, більш того, прогрів двигуна навпаки може підвищити знос деталей, а тим більше, згубно позначається на екології.

    Завершена