0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Фарбування ковпаків. Догляд за дисками і ковпаками

    19.11.2019

    У цій статті ми торкнемося, так званої, рідкої гуми в аерозолі. У народі цей тип фарби отримав назву Plasti Dip - це одна з фірм яка випускає рідку гуму. У нашому випадку, ми розглянемо рідку гуму від компанії Dupli-Color.

    Сфера застосування рідкої гуми дуже обширна - нею можна обробляти будь-які зовнішні і внутрішні деталі автомобіля.

    Ми пофарбували колісні ковпаки з двох причин. Йтиметься про штатних ковпаках, які самі по собі не дешеві і за час експлуатації автомобіля сильно зношуються. На них з'являються глибокі подряпини. Можливо, кілька шарів Plasti Dip зможуть приховати ці дефекти. Друга причина фарбування ковпаків, це їх колір, так як при експлуатації, на наступний день після миття, ковпаки по краях уже чорніють. Тому, ми вирішили, що чорна матова фарба допоможе ковпаків довше залишатися в презентабельному вигляді після миття.

    Природно, перед фарбуванням ковпаки потрібно помити, найлегше це зробити на звичайній мийці, але для експерименту можна взяти садовий розпилювач і розбавити в ньому шампунь для безконтактної мийки, так як він лужної і добре буде видаляти гальмівний пил та інші забруднення. Після мийки поверхню ковпака потрібно в обов'язковому порядку знежирити, ми скористалися засобом Renox від компанії Ausen. Незважаючи на те, що фарбували тільки зовнішню сторону - знежирити ковпак ще і з тильної сторони. Ми вирішили звернути фарбу на тильну сторону, щоб не було полички і під тиском води на мийці, або ще під якимись будь-якими механічними діями, край фарби не почав відшаровуватися.

    По завершенню всіх підготовчих робіт, ми перейшли безпосередньо до фарбування. Збовтали балон і завдали перший, дуже тонкий шар, а потім ще чотири шари перехресним способом. Поділимося досвідом, що одного балончика вистачило на три шари фарби, для чотирьох ковпаків. Нагадаємо, що перший шар наносили зовсім незначно, велика частина ковпаків після нього навіть була перекрита, другий шар більш ласий, а третій шар - рясно. Патьоки практично не утворювалися, але в нашому випадку кілька ми таки заробили, і озброївшись другим балончиком почали їх усувати за рахунок четвертого покриття. Хочеться відзначити, що в місцях патьоків і особливо глибоких подряпин нам довелося додали ще кілька шарів для кращого результату. Вийшло добре, але не ідеально, так як в деяких місцях під фарбу потрапив сміття і все таки залишилися видно незначні патьоки, так як наносили фарбу дуже жирним шаром. Якщо працювати з фарбою Dupli-Color акуратно, рясно не розпорошено в одному місці, то патьоки не утворюються.

    Після фарбування потрібно почекати шість-вісім годин, дати ковпаків висохнути і можна приміряти на автомобіль.

    В принципі вийшло досить непогано, після такого експерименту, ковпаки виглядають як справжній чорний, матовий диск, в нашому випадку фарба за кольором збіглася з декоративними ковпачками на кріпильних болтах. Фарба тримається досить добре, вона не "по здувалися" і її не "по підривало".

    При бажанні, після експерименту, всю цю красу можна легко зняти, в цьому і перевага гумової фарби, що вона знімається у вигляді пленочки.

    Машина на яку були встановлені ковпаки, після фарбування, буде експлуатуватися в штатному режимі, з усіма необхідними мийками і нерівностями на дорогах, якщо з покриттям щось буде відбуватися, ми обов'язково відзначимо, коли це почало проявлятися і розповімо про це в наступній статті.

    Завершена