0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Рідкі підкрилки

    19.11.2019

    Ми вирішили зробити шумоізоляцію колісних арок за допомогою 479 DINITROL.

    Бренд DINITROL належить концерну DINOL, який займається виробництвом різних антикорозійних матеріалів, деякі з яких використовують світові авто виробники для конвеєрного антикору. У концерну DINOL є кілька брендів, одні з них призначені безпосередньо для роботи з авто виробниками, а ось DINITROL призначений для роздрібної торгівлі. Лінійка товарів DINITROL складається приблизно з 300 різних продуктів і будь-який бажаючий може придбати професійне антикорозійне покриття в магазинах AutoBaza.

    Підготовчі роботи перед шумоізоляцією

    Перш ніж починати роботу, потрібно провести контрольний замір рівня шуму в автомобілі. Для цього можна використовувати додаток Шумомер і потрібно проїхатися. Ми зробили це не по рівному асфальту, а по легкому бездоріжжю зі щебенем і гравієм.

    Прокотившись по легкому бездоріжжю, ми побачили такі показання шумоміра. Два піку, на частоті 80 Гц ми маємо 35,7 дБ, на частоті 50 Гц ми бачимо 45,3 дБ, відповідно на ці показники ми орієнтувалися, після того як зробили шумоізоляцію колісних арок.

    479 DINITROL - це рідкі підкрилки з додаванням гуми і бітумного воску. Обробку колісних арок з його допомогою можна проводити як пульверизатором, так і звичайної пензлем, при цьому незалежно від способу нанесення, якість і кінцевий результат будуть однаковими.

    Для початку, бажано загнати машину на підйомник, потім помити і розібрати. Підкрилки ми теж гарненько вимили і знежирити, так як на них ще трохи наклеїли виброизоляцию.

    Після мийки, машину природно потрібно висушити і тут хочеться зробити невеличкий відступ. В принципі є деякі маніпуляції, які з машинами можна робити самостійно, наприклад виброизоляцию дверей, заміну масла або фільтра. Але що стосується шумоізоляції колісних арок, за допомогою так званих рідких підкрилок, то напевно все-таки варто звернутися в якийсь спеціалізований центр. Навіть по ось такому моменту, коли вимивати арки довелося за допомогою апарату високого тиску, змушує задуматися, про те що за допомогою відра з водою, садового розпилювача і подібних підручних засобів навряд чи вийде якісно вимити колісні арки, тим більше, що потім все має бути висушити . Всі роботи з нанесення рідких підкрилок робити на поддомкраченом автомобілі або поставити його на якісь опори, здається, буде дуже складно. Реально, на підйомнику це робити набагато зручніше, по-перше. А по-друге, якісніше.

    В принципі, як і в будь-якій справі, багато що залежить від підготовки, тому більшу частину часу ми витратили на підготовку автомобіля.В деяких місцях, де тільки починалася корозія довелося зачистити і обробити ґрунтовкою.

    Процес нанесення рідких підкрилок

    Нарешті, ми дісталися до того, щоб розкрити наш склад і ось воно - наше чорне золото. Як вказує виробник, його вже можна набирати пензлем і наносити самостійно. Ми ж звернулися до фахівців, тому користувалися пульверизатором.

    Наносити рідкі підкрилки потрібно в два-три шари з інтервалом в 40 хвилин. В принципі, можна все нанести відразу одним жирним шаром, але тоді термін висихання становить від 7 до 12 днів, якщо наносити в три шари, то склад повністю висохне приблизно за 3-5 днів. Також при обробці в кілька шарів простіше контролювати витрату рідких підкрилок. Якщо наносити все одним жирним шаром, може виявитися так, що на три підкрилки вистачить, а на четвертий залишиться невеликий тонкий шар. До речі про товщину шару, загальна товщина мокрого шару повинна складати приблизно 3 мм, після висихання товщина зменшиться до 2 мм.Контроліровать товщину можна за допомогою звичайної сірники, після нанесення встромляємо цей сірник в підкрилок, потім виймаємо і заміряємо забарвлену частину звичайною лінійкою.

    Як і очікувалося, після правильно виконаної підготовки, виконувати основну роботу набагато простіше і швидше. Після того, як всі колісні арки обробили, їх потрібно поставити назад. З зади на автомобілі стояли повстяні підкрилки, які трошки насичують вологу і довше сохнуть, звідси невеликі осередки корозії під задніми арками. Спереду підкрилки пластикові, ми додатково їх зашумить віброізоляцією і поставили на місце.

    Після того, як всі рідкі підкрилки повністю висохли, з моменту шумоізоляції пройшло 5 днів.

    Долаючи ту саму ділянку дороги з присутніх гравієм і щебенем, найгучніший діапазон 80 Гц, тут у нас рівень шуму склав 42,2 дБ, на 50 Гц у нас 37,4 дБ, тобто далі все приблизно такі ж показателі.36,4 дБ, 37,4 дБ, в принципі, рівень звуку плюс-мінус однаковий, найбільший пік на частоті 80 Гц, на низьких частотах, рівень шуму взагалі мінімальний.

    За свідченнями приладу рівень шуму в салоні автомобіля знизився незначно, але з особистих відчуттів знизився він істотно. Наприклад, якщо їхати по рівному асфальту зі швидкістю 30-40 км на годину, то звук коліс взагалі не чути і створюється таке враження ніби їдеш на повітряній подушці. При цьому, раніше, коли на асфальті зустрічалися невеликі тріщини, проїжджаючи їх в салоні було чути удари, а зараз ударів не чути, по автомобілю йде невелика вібрація від самої ямки, але звуку не слишно.Еслі мову вести про великі ями, то тут все залежить від глибини і розміру цієї ями і швидкості передвіженія.Помімо цього було помічено ще два цікавих моменти. Перший, завдяки частковій віброізоляції пластикових підкрилок, при попаданні дрібного гравію на підкрилок, його не чути.

    Другий момент, раніше, під час руху зі швидкістю 100-140 км на годину, шум коліс перекрикував роботу аудіосистеми на середній гучності. Зараз при тій же швидкості і на такий же гучності аудіосистеми можна комфортно слухати музику, колеса природно чутно, але не так голосно як раніше.

    Якщо наочно, після висихання виглядає все як блискуча чорна маса, як не дивно, на неї не налипав бруду і пилу. За відчуттями схоже на дуже-дуже м'який пластик.

    В цілому процедурою і результатом ми залишилися дуже задоволені!

    Завершена