0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Система охолодження світлодіодних ламп

    19.11.2019

    Світлодіодні лампи все більше набирають популярності в системі освітленні автомобілів приходять на зміну ксеноновими і галогеновим, від головного, задньої оптики, до внутрішнього освітлення салону. Вони більш ефективні, дають велику світловіддачу, при меншому споживанні енергії, знижуючи навантаження на генератор і акумулятор автомобіля. Висока вібраційна і ударна стійкість. Светодиоду треба набагато менше часу, щоб досягти максимальної яскравості. Наприклад, лампам розжарювання потрібно 200-300 мілісекунд, ксенон загоряється за 500-1500 мілісекунд, а ось світлодіодні лампи за 50 наносекунд. Також вони менше нагріваються, тому що світло випромінюють не за рахунок нагрівання. Тепло виділяється всередині кристалів, тому його необхідно відвести за допомогою теплопровідності, так як корпус і лінза світлодіода тепло не проводить, воно виходить через висновки, це металеві пластини, або підкладка. Середня температура роботи світлодіодів 65 ° С, при зниженні температури підвищується ККД і збільшується ресурс роботи діодів. Головним теплоотводом є сам корпус лампи, який виготовляють з матеріалів з хорошими теплопровідні властивості, а саме алюміній, мідь, кремній, магній і так далі. Порушення теплового режиму призводить до зменшення яскравості світіння і зниження терміну експлуатації до 10 разів.

    При використанні діодів в лампах високою потужністю, а це 25 Вт і більше, встановлюються системи охолодження. Вона є важливою частиною пристрою, від якого залежать надійність і світлові характеристики. Існує два види технологій охолодження, це пасивний (радіатор) і активний (струменевий обдув).

    Пасивна система охолодження

    Принцип роботи пасивної системи охолодження дуже простий і полягає в тому щоб через радіатор передавати тепло повітрю, його ще називають повітряним радіатором, і чим більше площа і обдув радіатора, тим краще він віддає тепло. Для виготовлення таких систем виробники використовують різні сплави алюмінію, які дуже легкі, мають високу теплопровідність і ефективно протистояти корозійного впливу. Наприклад: Авіаль (авіаційний алюміній), алюміній 6063, алюмографіт і інші. При досить простому принципі використанні і монтажу у них висока ефективність, що і призвело до їх широкому поширенню.

    До пасивної системи охолодження світлодіодних ламп, також відноситься гнучкий радіатор, його ще називають гнучким хвостом або радіатор-шлейф. Його основна конструктивна особливість це наявність стрічок, які сплетені з металевих тонких волокон. Вони можуть бути різної довжини і ширини, відрізнятися кількістю пелюсток. Таким радіаторів можна надавати будь-яку форму і встановлювати у фари з обмеженим простором.

    Активна система охолодження

    Активна система охолодження відрізняється використанням вентиляторів, компресорів або інших механічних пристроїв які створюють повітряний потік. Велика швидкості потоку повітря на поверхнях і ребрах радіатора збільшення темпу обміну, забезпечуючи гарне охолодження при менших габаритах пристрою. Продуктивність таких конструкцій в десятки разів краще, ніж у простих радіаторах. Вентилятор в таких системах охолодження може бути вбудований в радіатор, прикріплений зверху, або окремо йде в комплекті, і монтується разом з лампою.

    Так як світлодіоди працюю досить довго, близько 30 000 годин, то і система охолодження повинна бути надійна, тому що при її поломки, світлодіоди можуть швидко вийти з ладу через перегрів. Тому багато виробників розробляють такі механізми охолодження, які характеризуються як пиловідштовхуючій і вологостійкі, це збільшує витривалість і працездатність систем охолодження.

    Завершена