0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Який колір авто нагрівається більше? Перегрів авто на сонці

    19.11.2019

    Продовжуючи тему перегріву автомобіля під прямими сонячними променями, ми вирішили перевірити, наскільки правдиво думку, що чорні автомобілі під сонцем гріються набагато сильніше, ніж наприклад, білі або червоні, ну або автомобілі будь-якого іншого кольору. Те, що чорний колір притягує сонячні промені, а білий, навпаки, їх відображає і так зрозуміло, але цікаво перевірити це в температурному еквіваленті, щоб розуміти наскільки сильніше темна машина гріється по відношенню до автомобілів інших розмальовок.

    Наприклад, якщо в результаті тесту ми побачимо, що чорний автомобіль нагріється, наприклад, до 70 градусів, а білий або червоний до 65 градусів, то різниця в 5 градусів, швидше за все, не так істотна, так як в будь-який такий автомобіль сідає буде некомфортно.

    Нашими учасниками стали три автомобілі, відповідно чорного, білого і червоного кольорів. До початку експерименту всі машини стояли в тіні, а перед початком тестування, їх викотили на сонці, перед цим провітривши салон.

    Усередині чорного автомобіля, градусник, який ми поклали на водійське сидіння показав 42 градуса, при цьому температура торпеди біля керма 50,1 ° C, а температура даху 52,6 ° C, температура капота виявилася 56,5 ° C.

    Як не дивно в білій машині, яка стояла в одному метрі від чорної, під тим же сонцем, градусник на водійському сидінні показав 51 градус. Торпеда встигла нагрітися до температури 57,7 ° C, дах 35,9 ° C і капот 36,2 ° C.

    У червоній машині, термометр на водійському сидінні показав уже все 60 ° C, при цьому торпеда прогрілася до рекордних показників 71,9 ° C, температура даху 50,1 ° C, а температура капота 55,3 ° C.

    Простоявши цілу годину під палючим сонцем, з закритими салонами, автомобілі сильно нагрілися, але чомусь не рівномірно. Найгарячішою зовні виявилася чорна машина, а всередині салону червона. На третьому і четвертому годині температура змінювалася в межах 10 ° C, при цьому особливо вона не підвищувалася, тому ризикнули зробити висновок, що максимального нагріву автомобіль досягає приблизно за три-чотири години. На п'ятій годині, коли сонце пішло з зеніту, температура поступово почала спадати.

    Виходячи із зібраних даних, ми можемо підтвердити, то судження, що білі автомобілі гріються найменше. Торпеда в усіх трьох випадках прогрілася, приблизно, до однієї температури. Єдине що у червоній машини торпеда прогрілася на 10 ° C більше, але ми зв'язали це не з кольором автомобіля, а з площею самої торпеди. Також, хочеться відзначити, що салон білої машини прогрілося максимум до 52 ° C, а у чорної і червоної машини стовпчики термометрів піднялися до максимуму, більш ніж 60 ° C.

    Таким чином, можна зробити висновки, що під променями палючого сонця максимальний нагрів отримає салон автомобіля і його торпеда, тому їх потрібно обов'язково захищати сонцезахисними екранами.

    Завершена