З моменту придбання монстра автомобільного будівництва, міні тягача Ford F-650, нас не покидала ідея зробити демокара "Бази Автозвука" по справжньому музичним. В голові крутилося безліч різних ідей від SPL монстра до "музичної шкатулки", але все це вже 1000 разів було зроблено іншими людьми, тому ми вирішили зробити щось своє, нове і унікальне. І для початку половину машини доведеться розібрати, а точніше зняти кузов і оголити раму, на якій в подальшому і буде змонтована музична станція.
Після демонтажу кузова, який зайняв без перебільшень цілий день ми зіткнулися з першою проблемою. Справа в тому, що все обладнання, яке ми запланували для установки має пристойний вагу, і для його установки потрібна міцна і жорстка платформа. Недовго думаючи в голову прийшла думка зробити платформу за тією ж технологією, що і бампер для цього автомобіля, а саме спорудити міцну сталеву конструкцію яка буде жорстко закріплена на рамі.
На проектування і спорудження подіуму пішло близько місяця. Нам довелося розрахувати все до найдрібніших подробиць від спеціальних технологічних отворів, до кріпильних елементів, які виконані з металу різної товщини для досягнення амортизувальних властивостей. Весь подіум був пофарбований порошковою фарбою і, за допомогою крана, занурений на раму. Але знову нас чекало розчарування - незважаючи на безліч ребер жорсткості, листовий метал яким обшита подіум сильно "гримів", ніж міг значно зіпсувати звукову картину. Тому, щоб уникнути зайвих шумів весь метал був прихований під шаром товстої віброізоляції, і картина змінилася в кращу сторону.
Тепер, коли все готово під установку найпотужнішою аудіосистеми, мав бути складний вибір, а саме на яких компонентах "будувати звук"? Ще на початку ми чітко вирішили, що нам потрібен не просто гучний автомобіль, а нереально гучний і, в той же час, витривалий, щоб музика могла грати цілодобово без ризику спалити систему. І в першу чергу для досягнення поставленої мети потрібно достатня кількість електричного струму, тому, спочатку потрібно додатковий генератор. Генератор взяли з запасом, причому це стаціонарний дизельний генератор видає 19 500 Вт при напрузі 220 В, а при такій напрузі потрібно обладнання для концертного, а не автомобільного звуку. Тому подальше проектування йшло більше за "естрадним" ніж по "автомобільним" канонам. Корпуси під сабвуфери робилися по рупорними типу, і в кожен корпус ми встановили по два дванадцяти дюймових саба ручної збірки. Кожен з них важить близько 20 кілограм, має дифузор з целюлози, котушку діаметром чотири дюйми і мощность 1000 Вт. Всього в системі буде дванадцять таких сабвуферів. Среднечастотники, яких в системі буде вісім штук, за зовнішнім виглядом, розміром і вагою не відрізняються від сабвуферів. Єдина відмінність криється в конструкції: замість чотирьох дюймових котушок тут встановлені тридюймові через що потужність падає до 500 Вт. У високочастотних динаміків діаметр котушки, також, три дюйми, але потужність 200 Вт. Таких "пискавок" в системі буде чотири, всі вони рупорні і складаються з безпосередньо самого динаміка з титановим куполом, хвилеводу і рупора.
Як підсилювальної ланки були обрані цифрові підсилювачі від української компанії "Park Audio". Три підсилювача, по 3200 Вт кожен, будуть віддані під сабвуфери і ще один під "серединки" і "пищалки".
Загалом, у нас вималювалася професійна мобільна сцена на 20 000 Вт звуку, і для управління нею в салоні нашого ШОУ КАРА розмістився мікшерний пульт, радіомікрофон і кілька додаткових розеток, щоб можна було підключити доп устаткування і посадити за нього діджея.
І ось настала кульмінація, все динаміки закріплені, дроти прокладені підсилювачі підключені, генератор запущений і ми виїхали дати свій перший концерт під відкритим небом. А яким він вийшов можна подивитися в цьому відео.