0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Реставратор для пластику. тест 4

    20.11.2019

    У цій статті ми в черговий раз розглянемо і протестуємо шість різних засобів, призначених для догляду за пластиком і його відновленням. За назвою статті неважко здогадатися, що подібні тести вже мали місце бути.

    На цей раз ми вибрали кошти не самостійно, а на прохання наших передплатників. На жаль, не всі прохання ми змогли задовольнити і тому автохімія Koch і Chemical guys поки в наших тестах буде відсутній, але зате ми роздобули оксамитовий поліроль від LAVR, крім якого ми протестуємо ще два народних кошти таких як гліцерин і силікон Wurth HHS Grease, а також в тесті візьмуть участь ATAS PLAK (аерозоль), Turtle Wax 4x Fresh Shine Cockpit Shine (аерозоль) і K2 POLO COCKPIT (аерозоль).

    Як завжди тест буде проводитися на водійському пластиковому порозі, так як саме ця деталь в багатьох автомобілях є найбільш зношеної і затертої, і наша машина не виняток. Даний поріг вже давно не чорний, а скоріше навпаки, сірувато-білий з безліччю подряпин. Саме ці дефекти ми постараємося усунути за допомогою вищезазначених коштів.

    Подробиці експерименту. Гліцерин

    Для початку ми розділили поріг на 6 однакових ділянок за допомогою малярської стрічки і приступили до обробки пластику гліцерином. Варто відзначити, що звичайний аптечний гліцерин, змішаний з водою в пропорції один до одного, вважається народним засобом №1, з його допомогою "чорнять" покришки, обробляють молдинги, гумки ущільнювачів і навіть внутрісалонного пластикові деталі. Але у гліцерину є і слабкі сторони:

    • притягує пил;
    • швидко змивається;
    • пересушує гуму.


    Тому використовувати гліцерин чи ні, кожен вирішує сам для себе.

    Нас же в першу чергу цікавить відновлювальний ефект на пластиці, тому ми рясно змочили паралоновою губку розчином гліцерину з водою і взяли натирати наш поріг. Після обробки пластику гліцерином в черговий раз стало ясно, чому його так люблять автомобілісти:

    • сірувато-білий пластик помітно почорнів і придбав помірний блиск;
    • більшість подряпин добре замаскувалися, хоча після повного висихання найглибші з них злегка проявилися.

    В цілому поки гліцерин залишив позитивні враження, особливо з огляду на його дуже низьку вартість.

    Силіконова змазка і WD

    Слідом за гліцерином випробували ще один народний засіб, а саме силіконову змазку, в принципі силіконова змазка і WD це два винаходи, якими автомобілісти вирішують 99% завдань. І як виявляється силікон входить до складу багатьох полиролей для пластику, тому цілком виправданим буде використання так сказати вихідного продукту в чистому вигляді. Не варто забувати, що силікон це загальна назва і силіконові мастила відрізняються між собою за змістом самого силікону і молекулярній структурі силікону.

    Бюджетні мастила несуть в своєму складі мінімум силіконової рідини і максимум води, а дорогі мастила роблять з високою концентрацією силіконових масел, що кардинально відрізняє такі мастила по довговічності і змащує властивостями. Тому для тесту ми взяли найдорожчий і якісний силікон Wurth HHS Grease, який нанесли на наступну ділянку порога, і через п'ять хвилин розпланували мікрофіброю. У підсумку наш поріг знову помітно почорнів і придбав такий же помірний блиск, як і на ділянці, обробленому гліцерином. Єдине, в чому силікон виявився краще, так це в питанні маскування подряпин.

    Поліроль від компанії LAVR

    Закінчивши з народними засобами, ми перейшли до спеціальних полиролем для пластику, і першим під приціл потрапив поліроль від компанії LAVR даний продукт не можна назвати бюджетним, так як за обсяг 120 мл, потрібно заплатити ціну аналогічну іншим виробникам, але в набагато більшому обсязі. Хоча можливо LAVR настільки ефективний, що і витрачати його потрібно в кілька разів менше, але ми економити не стали і "набризгалі" полироля від душі, почекали хвилини і розпланували сухий мікрофіброю. На цей раз ефект був вражаючим, та пластик потемнів, але навіть бюджетний гліцерин зміг забезпечити більш чорний і глибокий колір, та й подряпини LAVR теж практично не замаскував, до того ж у даного полироля повністю відсутній ефект блиску, що теж сподобається не кожному.

    Turtle Wax 4x Fresh Shine Cockpit Shine

    Ще один засіб яке просили протестувати наші передплатники це Turtle Wax 4x Fresh Shine Cockpit Shine, це досить відомий і популярний продукт. Як правило, його використовують для догляду за новим або як мінімум неушкодженим пластиком. А ось як цей поліроль справляється із завданням відновлення пластику нам якраз треба було з'ясувати.

    Після обробки, пластиковий поріг став помітно темніше і з'явився помірний блиск, по глибині кольору і ступеня "чорноти" результат не дотягував до силікону або гліцерину але перевершував LAVR, з маскуванням подряпин ситуація приблизно аналогічна, іншими словами ми отримали такий собі середній варіант.

    Аэрозольный полироль ATAS PLAK

    Помимо черепашки просили протестить аэрозольный полироль ATAS PLAK с ароматом лимона, но “лимона” не оказалось, поэтому в ход пошел “персик”. После очередной обработки мы перешли и оцениванию результата, который особо не впечатлял ATAS PLAK по всем параметрам уступил Turtle Wax, и полученный эффект был близок к полироли LAVR.

    K2 POLO COCKPIT

    Шестой и заключающий состав стал единственным средством в нашем тесте, которое выбрала наша редакция самостоятельно, так как химия K2 пока ни разу не фигурировала в наших обзорах. Согласно информации указанной на флаконе состав K2 POLO COCKPIT имеет уникальную нано структуру, которая проникает вглубь пластика и естественно “исцеляет” его изнутри. Но на практике никакого чудесного исцеления не произошло, да пластик стал черным, и приобрел умеренный блеск и даже царапины неплохо замаскировались, но если смотреть на это дело объективно, то K2 показал, примерно такой же, результат, как и Turtle Wax.

    Результаты

    В итоге сняв занавес и взглянув на порог еще раз, мы сделали вывод, хуже всего выглядит участок обработанный бархатным полиролем LAVR. Здесь мы видим:

    • не замаскированные царапины;
    • отсутствие блеска;
    • отсутствие насыщенного цвета.

    Намного лучше выглядит участок обработанный средством ATAS PLAK, да на этом участке есть некоторые хорошо заметные царапины но зато по глубине цвета и степени блеска PLAK выглядит лучше.

    Участки, обработанные полиролями K2 POLO COCKPIT и Turtle Wax 4x Fresh Shine Cockpit Shine выглядят практически идентично и отличить один от другого невозможно, полученный результат вполне оправданно можно назвать посредственным так как в наших тестах мы видели полироли намного лучше.

    Лучше всего выглядят участки обработанные такими народными средствами как глицерин и силикон, здесь мы наблюдаем и блеск и глубокий черный цвет, и хорошо замаскированные царапины.

    Аерозольний поліроль ATAS PLAK
    Крім черепашки просили протести аерозольний поліроль ATAS PLAK з ароматом лимона, але "лимона" не виявилося, тому в хід пішов "персик". Після чергової обробки ми перейшли і оцінювання результату, який особливо не вражав ATAS PLAK за всіма параметрами поступився Turtle Wax, і отриманий ефект був близький до поліролі LAVR.

    K2 POLO COCKPIT
    Шостий і містить склад став єдиним засобом в нашому тесті, яке вибрала наша редакція самостійно, так як хімія K2 поки жодного разу не фігурувала в наших оглядах. Згідно з інформацією зазначеної на флаконі складу K2 POLO COCKPIT має унікальну нано структуру, яка проникає вглиб пластика і природно "зцілює" його зсередини. Але на практиці ніякого чудесного зцілення не сталося, та пластик став чорним, і придбав помірний блиск і навіть подряпини непогано замаскувалися, але якщо дивитися на цю справу об'єктивно, то K2 показав, приблизно такий же, результат, як і Turtle Wax.

    результати
    У підсумку знявши завісу і поглянувши на поріг ще раз, ми зробили висновок, найгірше виглядає ділянку оброблений оксамитовим полиролем LAVR. Тут ми бачимо:

    • не замасковані подряпини;
    • відсутність блиску;
    • відсутність насиченого кольору.

    Набагато краще виглядає ділянку оброблений засобом ATAS PLAK, та на цій ділянці є деякі добре помітні подряпини але зате по глибині кольору і ступеня блиску PLAK виглядає краще.

    Ділянки, оброблені полиролями K2 POLO COCKPIT і Turtle Wax 4x Fresh Shine Cockpit Shine виглядають практично ідентично і відрізнити один від іншого неможливо, отриманий результат цілком виправдано можна назвати посереднім так як в наших тестах ми бачили поліролі набагато краще.

    Найкраще виглядають ділянки оброблені такими народними засобами як гліцерин і силікон, тут ми спостерігаємо і блиск і глибокий чорний колір, і добре замасковані подряпини.

    Завершена