0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Види шумоізоляції і принцип роботи

    20.11.2019

    Погана шумоізоляція відчутна навіть при невеликій швидкості автомобіля. Але ж так хочеться насолоджуватися якісною музикою щоб при цьому не заважав сторонній шум. Шум найчастіше поширюється по повітрю, також великий шум видає двигун, трансмісія, шини (тертя об дорожнє покриття), ущільнювачі дверей.

    Ще один вид шуму який називається структурний, він виникає при вібраціях силового агрегату, механізму трансмісії і ходової частини.

    Найголовнішим фактором є правильний вибір шумоізоляції.

    Шумоізоляція ділиться на 5-ть видів:

    • Вібродемпфери
    • Шумоізоляторів
    • Шумопоглотители
    • Ущільнювачі (антискрип)
    • Вібропоглинаюча мастика

    Вібродемпфери

    Це листи які наносяться на очищену і знежирений метал кузова автомобіля. Даний вид шумоізоляції поглинає вібраційні хвилі які передаються від двигуна, трансмісії, тертя шин об дорожнє покриття передається на кузов автомобіля. Вібродемпфери наносяться першим шаром надаючи кузову додаткову міцність, а розмір підбирається по товщині кузова на яке буде проведена обклеювання матеріалу. У кожної компанії виробляє Віброізоляційний матеріал представлено кілька марок які відрізняються за такими показниками:

    • Коефіцієнт механічних втрат
    • Розмір листа
    • Основа
    • Товщина матеріалу

    Кожен з перерахованих вище показників призначаються для певних ділянок кузова. Для капота, дверей, даху, підійде матеріал товщиною в 1 - 2 мм з коефіцієнтом механічних втрат 0,15.

    На щит двигуна, арки коліс, статі, багажника рекомендується листи з товщиною в 2 - 3 мм, і КМП 0,20 - 0,35. Центральний тунель потрібно обклеювати листами з товщиною в 4 мм з коефіцієнтом 0,6. Для кращої і надійної роботи віброізоляції необхідно обклеїти не менше 70% площі автомобіля.

    Шумоізоляторів

    Шумоізоляторів наносяться другим шаром поверх вибродемпфер (віброізоляції). Вони оберігають салон автомобіля від проникнення зовнішніх шумів і служать хорошим утеплювачем.

    Існує два види шумоізоляторів:

    - На натуральної або синтетичної волоконної структурі.

    - На газонаповненої пластиковій основі (пінополіуретан, ізолон і т.д.) Шумоізоляційний матеріал наноситься на чисту, знежирену, з відсутністю вологи поверхню. Робоча температура матеріалу повинна бути не нижче 10 градусів і витримана в кімнатній температурі не менше доби або прогріта тепловим пістолетом. Обробка шумоізоляторів повинна проводитися з 100% покриттям площі, з мінімумом щілин і отворів.

    Шумопоглотители

    Принцип роботи полягає в поглинанні і розсіюванні всередині себе шуму, завдяки пористій структурі матеріалу. Шумопоглотители відображають сторонній звук (ізолюють), в результаті основна частина шуму не потрапляє в автомобіль.

    Високопористий матеріал поглинає звукові хвилі з коефіцієнтом 95%. Матеріал не вбирає вологу і добре тримає тепло, що вважається важливим плюсом в зимовий період. При стисненні матеріал з часом повертає колишню форму. Завдяки цій властивості служить відмінним ущільнювачем для автомобілів.


    Ущільнювачі (антискрип)

    Принцип роботи антискрип - це коли матеріал наклеєний на область тертя, легко ковзає між деталями, що створює процес тертя беззвучним. В автомобілях де маленькі зазори в пластикових деталях, антискрип служить як ущільнювач і знижує ступінь рухливості деталі що дає додатковий захист від надходження сторонніх шумів в салон автомобіля.

    В основному це скрипи пластикових деталей салону автомобіля. Є рулонний матеріал і є листовий матеріал який нарізається за формою зіткнення деталей, що труться. Вибирати матеріал потрібно по величині пробілу між елементами. Сфера застосування досить широка: повітроводи, задня полиця, обшивка стійок, рукоятки регулювання сидінь, пластикові стики на торпедо, пластикова обшивка дверей, кромки обшивки.


    Вібропоглинаюча мастика

    Мастика потрібна для боротьби із зовнішнім агресивним середовищем.

    Застосовується від іржі, гравію та реагентів, для боротьби з шумом і вібраціями. Забезпечує захист від зовнішніх впливів також підходить для будь-якої марки автомобілів. Принцип той же що і в вибродемпфер (поглинання вібрацій). Вібропоглинаюча мастика це захисне антикорозійне і шумоізоляційні покриття для автомобіля. Головною перевагою мастики є - широкий робочий діапазон температур, стійкість до впливу хімічних реагентів, стійкість до механічних пошкоджень.

    Мастика буває таких видів

    • Антікарозійная
    • Двокомпонентна
    • Вібродемпфірующім
    • Резінобітумной
    • Для аерозольного нанесення
    • На основі синтетичної гуми

    Особливість даного матеріалу це те що мастика розбавляється водою, стійка до впливу вологи, можливість нанесення на грунтовки і фарби, покриття можна піддавати обробкам (забарвленням, шліфовці), вибухобезпечна, трудногорюча, нетоксична.

    Мастику слід наносити вже на попередньо підготовлену площу після проведених зварювальних робіт.

    Завершена