0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Нові технології виготовлення акумуляторів для авто з функцією Start-Stop

    20.11.2019

    На сьогоднішній день швидкість розвитку і впровадження нових технологій в автомобільній індустрії досягла колосально високих показників. У зв'язку з регулюванням рівня забруднення навколишнього середовища викидами вуглекислого газу, з боку уряду, автомобільні корпорації розвинених країн світу все частіше вдаються до використання гібридних технологій в машинобудуванні. На даний момент набирає обертів технологія Start-Stop і система рекуперативного гальмування (один з видів гальмування, при якому електродвигун працює в режимі генератора, заряджаючи при цьому АКБ). Це призвело до більш ефективного витраті пального при роботі двигуна. Такого роду системи, для їх коректної роботи, вимагають набагато більшого споживання електроенергії. Звичайні, свинцево-кислотні акумуляторні батареї, з рідким електролітом, не здатні регулярно видавати високі пускові струми через короткі проміжки часу.

    Для реалізації поставлених завдань, виробники стартерних батарей випустили на ринок принципово новий продукт, виготовлений за технологією AGM. Її суть полягає у відсутності рідких компонентів всередині корпусу АКБ. Позитивні і негативні пластини мають високий ступінь стиснення, для отримання максимальних пускових струмів, швидкої провідності і мінімальних втрат. Між пластинами встановлені скловолоконні сепаратори з абсорбованим електролітом. Певна частина сепаратора порожня, для внутрішньої рекомбінації газів, що забезпечує відсутність шкідливих викидів при роботі.

    Переваги технології AGM:

    • Процес повної зарядки вимагає менше часу
    • Можна використовувати при неповному заряді
    • Допустима установка в будь-якому положенні
    • Відсутній викид газів при роботі, можна встановлювати в кабіні автомобіля
    • Термін служби до чотирьох разів більше, ніж у свинцево-кислотних АКБ

    До недоліків даної технології можна віднести дорожнечу виробництва, отже, і готового виробу, використання спеціальних зарядних пристроїв і негативний вплив високих температур на працездатність АКБ, виробники не рекомендують встановлювати його в підкапотний простір.

    В середині 2000х років на ринку з'явилися акумулятори, виготовлені за технологією EFB. Багато хто плутає її з AGM технологією, хоча відмінностей в них більше ніж подібностей.

    Головна відмінність полягає в використанні рідкого електроліту, хоча його обсяг менше ніж в звичайних АКБ. При виробництві свинцевих решіток використовуються вуглецеві добавки, які підвищують міцність і перешкоджає передчасному утворенню корозії. Пластини мають середню ступінь стиснення, для збільшення провідності і зниження втрат струмів всередині батареї. Суть технології полягає в використанні пористого сепаратора, з вигляду, що нагадує конверт, в який загортається кожна позитивна пластина. Це призводить до щільного утриманню активної маси на пластині і перешкоджає її осипання на дно корпусу акумулятора.

    Переваги технології EFB:

    • Вартість набагато нижче, ніж у AGM-батареї
    • Висока швидкість заряду
    • Можливе використання при неповному заряді
    • Служить до трьох разів довше, ніж свинцево-кислотні АКБ
    • Діапазон робочих температур: від -50 ° С до + 60 ° С
    • Підходить для установки в автомобілі з технологією Start-Stop

    З огляду на невелику різницю в ціні між свинцево-кислотні стартерні батареями і EFB-акумуляторами, а також набагато більший термін служби останніх, має сенс звернути на них увагу, власникам авто з підвищеною кількістю споживачів електроенергії бортовій мережі.

    Завершена