0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Мийка двигуна парою. Догляд за мотором. Підготовка до зими

    20.11.2019

    Як свідчить одне прислів'я "Посуд любить чистоту", але не тільки посуд її любить, наприклад автомобілі теж краще виглядають, коли вони чисті. Мити машину потрібно не тільки зовні, але і зсередини, а раз в п'ятирічку хорошого звернення до себе заслуговує головний трудяга-двигун.

    Як помити мотор так, щоб нічого не пошкодити, і не залити якісь деталі?

    Звичайна мийка водою під високим тиском не найкращий спосіб безпечно повернути ДВС в чистий стан, тому не всі на це вирішуються. Можна звичайно звернутися в детейлінговую студію, де вам в ручну без єдиної краплі води будуть нанесені і відполірують кожну деталь, але вартість такої послуги підійде не кожному.

    В такому випадку, є новомодна альтернатива, мийка двигуна парою, яка вважається більш безпечною, ніж миття водою і дешевшою, ніж послуги детейлінговой студії.

    Мийка двигуна парою чимось нагадує звичайну кузовную мийку, тільки замість води під високим тиском використовується гаряча пара, тобто:

    • спочатку підкапотний простір обробляється гарячою парою, щоб змити основний шар бруду;
    • потім наносяться спеціальні очищають склади, які через 5-10 хв разом з брудом змиваються тим же паром;
    • на фінальній стадії всі деталі і контакти підкапотного простору просушиваются стисненим повітрям, щоб не було замикань і окислення.

    Сам парогенератор чимось нагадує звичайний апарат для мийки автомобілів. Тільки з сопла так званого "пістолета" подається не вода, а гаряча пара, температура пара регулюється від 50 до 320 градусів за Цельсієм, але для мийки двигуна досить і 250 градусів. З урахуванням того що пара виходить під тиском 7-8 атмосфер такої температури цілком достатньо, щоб відмити найважчі забруднення. І буквально через 15-20 хвилин ми отримали практично ідеально чистий і сухий мотор, який завівся з першого разу, звичайно, в порівнянні з детейлінговой мийкою, залишилися місця, в яких пар не впорався з поставленим завданням. Потрібно було домивати всі кути самостійно і вручну.

    А раз така справа, то не зайвим буде приділити 15-20 хвилин на те, щоб обробити всі гумові та пластикові деталі підкапотного простору силіконом і полиролем для пластику.

    Такі процедури:

    • по-перше, зрадять всім деталям колір і блиск;
    • по-друге, захищають їх від забруднень.

    Підсумок наступний:

    • мийка парою виключно проста, зручна, швидка і безпечна послуга, яка дозволить вам підтримувати автомобіль в чистоті не тільки всередині, а й зовні;
    • а якщо обзавестися мінімальним набором автомобільної хімії, то приділивши машині після парової мийки ще трохи часу, підкапотний простір придбає зовсім інший вигляд.
    Завершена