Як свідчить одне прислів'я "Посуд любить чистоту", але не тільки посуд її любить, наприклад автомобілі теж краще виглядають, коли вони чисті. Мити машину потрібно не тільки зовні, але і зсередини, а раз в п'ятирічку хорошого звернення до себе заслуговує головний трудяга-двигун.
Як помити мотор так, щоб нічого не пошкодити, і не залити якісь деталі?
Звичайна мийка водою під високим тиском не найкращий спосіб безпечно повернути ДВС в чистий стан, тому не всі на це вирішуються. Можна звичайно звернутися в детейлінговую студію, де вам в ручну без єдиної краплі води будуть нанесені і відполірують кожну деталь, але вартість такої послуги підійде не кожному.
В такому випадку, є новомодна альтернатива, мийка двигуна парою, яка вважається більш безпечною, ніж миття водою і дешевшою, ніж послуги детейлінговой студії.
Мийка двигуна парою чимось нагадує звичайну кузовную мийку, тільки замість води під високим тиском використовується гаряча пара, тобто:
- спочатку підкапотний простір обробляється гарячою парою, щоб змити основний шар бруду;
- потім наносяться спеціальні очищають склади, які через 5-10 хв разом з брудом змиваються тим же паром;
- на фінальній стадії всі деталі і контакти підкапотного простору просушиваются стисненим повітрям, щоб не було замикань і окислення.
Сам парогенератор чимось нагадує звичайний апарат для мийки автомобілів. Тільки з сопла так званого "пістолета" подається не вода, а гаряча пара, температура пара регулюється від 50 до 320 градусів за Цельсієм, але для мийки двигуна досить і 250 градусів. З урахуванням того що пара виходить під тиском 7-8 атмосфер такої температури цілком достатньо, щоб відмити найважчі забруднення. І буквально через 15-20 хвилин ми отримали практично ідеально чистий і сухий мотор, який завівся з першого разу, звичайно, в порівнянні з детейлінговой мийкою, залишилися місця, в яких пар не впорався з поставленим завданням. Потрібно було домивати всі кути самостійно і вручну.
А раз така справа, то не зайвим буде приділити 15-20 хвилин на те, щоб обробити всі гумові та пластикові деталі підкапотного простору силіконом і полиролем для пластику.
Такі процедури:
- по-перше, зрадять всім деталям колір і блиск;
- по-друге, захищають їх від забруднень.
Підсумок наступний:
- мийка парою виключно проста, зручна, швидка і безпечна послуга, яка дозволить вам підтримувати автомобіль в чистоті не тільки всередині, а й зовні;
- а якщо обзавестися мінімальним набором автомобільної хімії, то приділивши машині після парової мийки ще трохи часу, підкапотний простір придбає зовсім інший вигляд.