Коли розмова заходить про необхідність прогріву автомобіля взимку, то водії, звичайно, діляться на 2 табори. Одні вважають, що це потрібно робити, а інші кажуть, що прогрівати двигун не обов'язково. При цьому, деякі з них прогрівають машину не для того, щоб прогріти двигун, а для того, щоб прогріти салон і не сідати на холодне сидіння. Для того, щоб мати можливість сісти в тепле крісло, не обов'язково 10-15 хвилин спалювати паливо і зайвий раз забруднювати атмосферу. Можна скористатися підігрівом сидінь, який буквально за 2-3 хвилини зробить сидіння теплим. До речі, цього ж часу буде достатньо для прогріву двигуна сучасного автомобіля.
У сучасних автомобілях також передбачений штатний підігрів сидінь. Якщо у вашій машині його немає або він зламався, то підігрів можна придбати окремо у вигляді мату або накидки. Мати вшиваються прямо під обшивку сидіння і є більш складними в установці і в той же час мають більш естетичний вигляд. А накидкою можна користуватися відразу після придбання. У свою чергу накидки відрізняються між собою за кольором, формою і матеріалом оббивки, а також за матеріалом нагрівального елементу. Форму або колір можна вибрати на свій смак, а до вибору нагрівального елементу потрібно ставитися більш серйозно.
Нагрівальні елементи бувають металевими і вуглеволоконними. Вуглеволоконні елементи значно дорожчі, так як мають більш високу швидкість нагріву. Дані елементи нагріваються буквально за 1-2 хвилини, а також вони міцніші і довговічніші. Металеві нагрівальні елементи є найпоширенішими, до їх мінусів відносять невисоку довговічність і низьку швидкість нагріву.
Наприклад, підігрівом сидінь Ємеля 1, Ємеля 2 і Ємеля 2 з електронним блоком управління оснащуються вуглеволоконними нагрівальними елементами. Їх більш бюджетні аналоги Горинич і Потапич відрізняються, дешевими металевими нагрівальними елементами. У цих моделях використовуються спеціальний сплав, завдяки якому час нагрівання наближений до вуглеволоконного нагрівача, але міцність і довговічність поступаються.
Відмінність між Гориничем і Потапичем полягає в розмірі, при цьому, Горинич, Потапич і Ємеля мають схожу систему підключення нагрівального елементу. Тут нитки підключені паралельні, тому при поломці або перегоранні однієї нитки, підігрів продовжує працювати, але гріє вже менш ефективно. У модельному ряді Ємеля, також є свої відмінності в розмірі і функціоналі.
Молодша модель Ємеля 1 призначена для обігріву, тільки сидіння. Ємеля 2 може гріти, як сидіння, так і спинку. Старша модель Ємеля 2 оснащена додатковим регулятором, який дозволяє вибрати інтенсивність нагріву.
При підключенні в прикурювач індикатор блимає червоним кольором, що говорить про інтенсивний режим нагріву. Через 4 хвилини пристрій автоматично перейде в сильний режим нагріву, це менше, ніж інтенсивний і індикатор буде постійно світиться червоним кольором. Режими можна вибирати вручну. Помаранчевий колір індикатора означає менш інтенсивний нагрів і зелений колір говорить про підтримку температури на найнижчому рівні. Через 30 хвилин регулятор автоматично включить підігрів, що дуже зручно для тих машин, які на прикурювач подається постійне живлення, незалежно від запалювання.
З установкою такого підігріву впорається навіть дитина, все що потрібно зробити це надіти пару резинок на спинку сидіння.