0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Імпульсний зарядний пристрій. Зарядний пристрій Lavita LA 192200 для акумулятора

    02.12.2019

    Сьогодні у нас на огляді бюджетний імпульсний зарядний пристрій Lavita LA 192200, який, незважаючи на низьку ціну, виявився досить цікавим і функціональним. Основною перевагою імпульсних зарядних пристроїв, особливо по відношенню до трансформаторних, є високий коефіцієнт корисної дії, невелика вага і компактні габарити, на додачу до всього сказаного, даний пристрій має вбудований дисплей на якому відображається весь процес зарядки акумулятора і вбудований мікроконтролер, завдяки якому стає доступний гібридний режим зарядки, це дозволяє заряджати акумуляторну батарею щадним чином, не доводячи електроліт до кипіння, а, відповідно, її ресурс не знижується. Також це дозволяє заряджати AGM і GEL акумулятори.

    Якщо взяти класичний трансформаторний зарядний пристрій, то, як правило, такі зарядки заряджають постійним струмом і динамічною напругою, вибирається фіксований струм заряду, наприклад, 4 ампера і в процесі зарядки акумуляторної батареї напруга потихеньку підвищується. Критична точка напруги вище 14,4 Вольт, при такій напрузі електроліт в акумуляторі починає закипати, але її рівень заряду ще не 100%, для повної зарядки напругу потрібно підняти вище і заряджати акумулятор протягом часу, це призводить до википання електроліту і осипання активної маси пластин АКБ.

    Як працює гібридний режим зарядки

    Гібридний режим зарядки Lavita LA 192200 працює наступним чином:

    • зарядний пристрій починає заряджати постійним струмом 1 або 4 Ампера, в залежності від того, який струм вибере користувач і мінімальною напругою;

    • в процесі зарядки акумулятора струм заряду зменшується, а напруга потихеньку піднімається, що перешкоджає закипання електроліту, але, в той же час, можна домогтися стовідсоткового заряду батареї.

    Струм заряду і напруги постійно відображається на дисплеї, користувач може стежити яким саме струмом і напругою заряджається акумулятор, також в окремій іконі ілюструється рівень заряду акумуляторної батареї, при досягненні 100% заряду пристрій автоматично переходить в режим зберігання акумулятора, підтримуючи батарею в зарядженому стані.

    За допомогою зарядного пристрою Lavita LA 192200 можна не тільки зарядити акумулятор, а й провести діагностику бортової мережі, перевірити чи не перевантажує генератор АКБ.

    Для зарядки після підключення зарядного пристрою до акумулятора потрібно вибрати тип батареї і напругу, це може бути:

    • AGM, GEL, WET на 6В;

    • AGM, GEL, WET на 12 В.

    Після підключення зарядний пристрій виконує тестування акумулятора і підбирає оптимальні параметри напруги і струму для зарядки акумулятора. Якщо при підключенні акумулятора буде перепутана полярність ЗП не вийде з ладу, а просто сповістить користувача, що клеми потрібно поміняти місцями. Якщо батарея не сприйнятлива до заряду, то зарядний пристрій також сповістить користувача, що даний акумулятор не може заряджатися, тому що несправний.

    Завершена