0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    LED лампи SHO-ME G9.3 H4. Світлодіодні лампи в рефлекторної оптики

    03.12.2019

    В кінці 2019 року компанія SHO-ME порадувала новинкою, в продаж надійшли світлодіодні лампами G9.3, це досить доступні лампи, але по їх будові, якості збірки і якості матеріалів цього не скажеш. Загалом, виглядають лампи дорожче ніж коштують, при цьому, було б непогано, щоб вони світили також дорожче ніж коштують.

    Зрозуміти характеристики ламп складно, так як тип світлодіода на коробці і інструкції не вказано, правда інформація виявилася не такою вже й секретною, за допомогою інтернету нам вдалося встановити, що в кожній лампі встановлено 12 діодів CSP. Це не самі топові діоди, раніше вони зустрічалися набагато частіше в світлодіодних лампах. Сьогодні, зважаючи на свою не високу ефективність, вони зустрічаються рідше. Замість типу світлодіода із зазначенням потужності і інших характеристик на коробці є логотип фірми Lumileds, це виробник різного світлодіодного обладнання, в тому числі і автомобільного, як штатного, так і додаткового. Незрозуміло одне, як цей логотип потрапив на коробку з лампами SHO-ME G9.3 H4, і що він означає.

    Як згадувалося вище, якість збірки і конструкція у SHO-ME G9.3 H4 на висоті, основна частина лампи цілісно фрезерується. Цоколь знімний, сталевий, штампований, його можна встановити в різних положеннях для того, щоб відкоригувати світлотіньовий кордон. Кулер наполовину сталевий і наполовину пластиковий. Баласт встановлений в корпус лампи, це спрощує установку.

    Наявність кулера в даному випадку повністю виправдано, так як тепло потрібно відводити не тільки від світлодіода, а й від, вбудованої в корпус лампи, баласту, пасивний радіатор впорався б з цим завданням набагато гірше.

    Дуже дивно, що технічні характеристики ламп G 9.3 доводиться вивчати не на коробці або в інструкції, а з інтернету, де ми знайшли інформацію про тип світлодіода, який встановлений в цих лампах, а також, що їх приблизна потужність 30 Вт і світловий потік цілих 5000 люмен.

    Середня ефективність світлодіодів CSP близько 40-50 лм / вт, при заявленій споживаної потужності 30 Вт можна отримати максимум 1500 лм, але ніяк не 5000 лм. Замір на сферичному фотометрі підтвердив наше припущення.

    Загалом реальний світловий потік всього 900 лм, далекий від заявлених 5000 лм, але з іншого боку, 900 Люмен це 50% яскравіше ніж звичайна галогенка. Тому для рефлекторної оптики такі лампи будуть в самий раз (за умови правильної установки, з дотриманням СТГ), а ось для лінзованої фари такий світловий потік буде малуватий, так як лінза краде трохи яскравості. Також не варто забувати, що лампи з цоколем H4 часто тьмяніші, ніж аналогічні лампа з іншим цоколем. Наприклад, якщо взяти SHO-ME G9.3 з цоколем H7, то вони можуть бути на 30% яскравіше.

    Що стосується світлотіньової межі, то вона далека від ідеалу, якщо порівнювати СТГ ламп G 9.3 з галогенками в цих же фарах, то різниця суттєва. В даному випадку, світлотіньова межа більше схожа на лампи Mlux greyline. Але, Sho-me приблизно на 200 лм яскравіші, ніж Mlux.

    Ми довго намагалися налаштувати фари так, щоб не було засвітлень, але все одно невеликі засвітки присутні. На дорозі світло лягає нерівномірно спостерігаються дві яскраві плями приблизно в 10 м від бампера, який розсіює світло. Також на дорозі є неосвітлені ділянки, це може бути пов'язано з рифленою лінзою оптики або з особливістю ламп, але в будь-якому випадку, інші лампи в цій же оптиці забезпечують більш рівномірну заливку місцевості. Єдине, що можна констатувати як перевагу ламп SHO-ME G9.3, так це збільшення яскравості світла по відношенні до Галогенки.

    Завершена