0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Підкрилки TOTEM. Матеріал, особливості розробки та встановлення

    06.12.2019

    Модельна запчастина призначена для ефективного захисту від дій навколишнього середовища колісних арок. Так як дорожні елементи, що потрапляють в колісні арки, рано чи пізно зношують їх антикорозійне покриття, без додаткового щита не обійтися. Про особливості виготовлення підкрилків (локерів) від TOTEM, переваги матеріалу і встановленні сьогодні і поговоримо.

    Розробка

    Підкрилки підходять під обмежену кількість автомобілів в рамках однієї моделі конкретних років випуску. Це дозволяє досягти максимальної точності і легкості встановлення, так як всі конструктивні вигини, отвори відповідають моделі автомобіля. Перед виготовленням колісна арка ретельно сканується для отримання первинної інформації. Далі на черзі детальне 3D моделювання майбутнього локера, потім проектування. Такий багатоступінчастий підхід до розробки дозволяє довести продукт до максимальної відповідності умовам.

    Особливості матеріалу

    Виготовляються підкрилки з популярного в промисловості поліетилену низького тиску (ПНД), що відрізняється такими якостями:

    • Міцність. Головна перевага матеріалу, що максимально подовжує термін експлуатації підкрилків. Стійкий як до тяжких імпульсних навантаженнь, так і до звичайного стирання від тривалого контакту з дорожнім сміттям.
    • Гнучкість. Відносно еластичний ПНД доповнює міцність ще одним захисним фактором. При попаданні на поверхню різних каменів, елементів дороги, імпульсне навантаження від них ефективно гаситься легкої пружинистістю матеріалу.
    • Водонепроникність. Актуальна взимку і в згубну погоду перевага дає підкрилкам не тільки захист від вологи, що звичайна справа для пластиків, а й від тривалого впливу пара.
    • Низький ступінь теплопровідності. Розширений діапазон допустимих робочих температур, при яких матеріал здатний залишатися цілісним, знаходиться в межах практично недосяжних в повсякденному використанні від -60°C до + 80°C. Також ця властивість дозволяє локеру не вступати в контакт зі снігом, відштовхуючи його замість налипання.
    • Хімзахист. Особливо корисно проявиться перевага при використанні в зимовий час. Різні кислоти і луги, що застосовуються дорожніми службами, не зможуть вивести з рівноваги такої підкрилок.
    • Відновлюваність. У разі нанесення тяжких ушкоджень, що призвели до поломки, тріскання локера, монолітність корпусу швидко відновлюється за допомогою зварювання.

    При всіх плюсах підкрилка з ПНД, є і мінус, важливий при виготовленні зовнішніх деталей, але незначний в ситуації саме з локером. Йдеться про слабку стійкість до довгого впливу ультрафіолетових променів. Так, наприклад, дефлектор вікон з такого матеріалу буде швидко вицвітати і втрачати свої міцнісні показники. А підкрилок, ховаючись під «парасолькою» колісної арки більшу частину часу захищений.

    Шумоізоляція

    Купуючи захист, ще можна потурбуватися про підвищення комфорту при водінні. Так, відрізняючись за ціною, на більшість моделей автомобілів представлені як підкрилки з додатковою шумоізоляцією, так і без неї. Перші пропонують комплексне рішення по максимально можливій ​​ізоляції салону автомобіля від вібрацій, що видаються підкрилками при роботі. Недоліком виступає підвищена ціна.

    При відсутності бажання додаткової плати за шар, що глушить вібрації, є альтернатива. Зовнішню частину підкрилка можна вручну обробити відповідними матеріалами. Для цього використовується вібропласт в парі з нанесеним поверх звукоізоляційним матеріалом. Вибір місць і монтаж матеріалу займе якийсь час, але дозволить домогтися меншої чутності дороги.

    Встановлення

    Так як виготовляються підкрилки індивідуально під кожну модель автомобіля, монтаж їх відбувається виключно в штатні місця і кріплення. У деяких випадках в комплекті поставляються додаткові саморізи і пістони для більш міцного закріплення деталі в колісної арці. Знявши колесо, досить заправити підкрилок, щільно притулити до поверхні і закріпити в передбачені отвори без необхідності додаткової підгонки.

    У підсумку

    Вибираючи локер до свого автомобіля і зупинившись на бренді TOTEM, немає потреби в ретельному підборі потрібної моделі. Все і так вже підібрано, підігнано і легко кріпиться, досить просто знайти найменування вашого автомобіля в назві деталі. Гора плюсів роблять матеріал виготовлення максимально універсальним і довговічним, проявляючи себе найкращим чином в будь-яких побутових ситуаціях. Єдиною дилемою при виборі може послужити питання вибору деталі з додатковою шумоізоляцією або без неї.

    Завершена