0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як правильно вибрати чохол на запасне колесо? Нюанси вибору. Чохли на запаску

    20.12.2019

    Установка газобалонного обладнання є найпопулярнішим доопрацюванням автомобіля, спрямованої на зниження витрат на паливо. Газовий балон зазвичай встановлюють замість запасного колеса. В результаті чого, запаска витісняється за межі автомобіля і застрахуватися від проколотого колеса автовласнику доводиться за допомогою автомобільного герметика, або запаску возять в багажнику. Запаска, яка валяється в багажнику має не самий естетичний вигляд і може служити джерелом неприємного запаху гуми в салоні автомобіля, тому запаску зазвичай ховають в спеціальний чохол.

    Поради при виборі чохла для запасного колеса

    1. Розмір

    Перше з чим варто визначитися - розмір. Це, мабуть, самий простий критерій вибору, так як розмір колеса відомий будь-якому автовласнику, а розмір чохла зазначена на упаковці. В крайньому випадку запаску можна взяти з собою в магазин і приміряти на колесо наживо.

    1. Тип чохла

    Далі визначимося з типом чохла. Вони бувають закритого і відкритого типу. Чохли закритого типу подібно сумці, повністю закривають колесо. Чохли відкритого типу закривають тільки покришку, а диск залишається відкритим.

    До переваг закритих чохлів відносять можливість зберігання автохімії та інших аксесуарів в порожнистій частини колісного диска, а також такі чохли зазвичай виготовляють з водо / повітропроникних матеріалів, що перешкоджає поширенню неприємного запаху гуми. Але у закритих чохлів є і зворотна сторона медалі, так як вони не пропускають вологу, то на покришці або диску може накопичуватися конденсат, тому чохол періодично потрібно відкривати провітрювати. Також в такі чохли можна класти вологі колеса.

    У відкритих чохлів закривається тільки шина, а диск залишається відкритим, за рахунок чого забезпечується постійна вентиляція, але дрібні аксесуари можуть провалюватися крізь спиці диска.

    З особливостей закритих чохлів варто звернути увагу на розташування застібки-блискавки вона може знаходитися зверху чохла або збоку рівно посередині. Наявність транспортувальних ручок актуально для всіх типів чохлів, є моделі з ручками тільки для вертикального перенесення, а є моделі, які підходять як для вертикального, так і для горизонтального транспортування. Наявність липучок на чохлі захистить запаску від мимовільного переміщення по багажнику.

    1. Матеріал

    Матеріали з яких роблять чохли запаски теж бувають різними. Найпоширеніші це:

    • нейлон

    • Болонья

    • поліестер

    Вони мають схожі властивості, але тим не менш, відрізняються один від одного.

    Нейлон - найпоширеніший синтетичний матеріал в світі. З нього роблять буквально все, наприклад, щетину зубних щіток, купола парашутів і навіть прапор, який Ніл Армстронг встановив на Місяці теж зроблений з нейлону. Цей матеріал одночасно міцний, легкий і зносостійкий, він добре відпирається в холодній воді, або навіть навпаки нейлон не рекомендується прати при температурі понад 30 градусів за Цельсієм. Його сушка поблизу потужних джерел тепла таких як, наприклад, обігрівачі, також не рекомендована.

    Нейлон може електризуватися, тобто, накопичувати статичну електрику і є повітронепроникним. Для додання водонепроникних властивостей нейлон просочують силіконом або поліуретаном.

    Болонья - матеріал, який раніше виготовляли з капрону, а зараз виготовляють з нейлону просоченого силіконом або Поліакрилати, така тканина є повітро-і водонепроникною, вона не взаємодіє з лугами і кислотами, але для неї рекомендоване тільки ручне прання, прання у пральній машині допускаються, але в спеціальному чохлі. Вважається, що болонья, як і нейлон, не любить попадання прямих сонячних променів (ультрафіолету) і не витримує низькі температури, але якщо повернутися до прапора на Місяці, то потрібно розуміти, що в космосі температура мінус 273 градуса за Цельсієм.

    Поліестер найнеоднозначніший матеріал, його виготовляють з нафтопродуктів, але до ниток поліестеру при виробництві тканини можуть додавати інші синтетичні або натуральні нитки, такі матеріали використовують при виробництві туристичного або військового спорядження. Тканина з поліестеру може бути відома під різними назвами до дакрон, тесіл, лавсан, синтепон, холлофан і т.п. Ці матеріали не боятися прання в пральній машині, але не витримують температури понад 40 градусів за Цельсієм, якщо зробити воду погарячіше поліестерова тканина може деформуватися. Зате поліестер не боїться низьких температур і антістатичний.

    Серед матеріалів, які застосовуються для виробництва чохлів для запасних коліс можна відзначити "поліестер pvc" цей матеріал має всередині додаткове покриття з полівінілхлориду, яке перешкоджає проникненню повітря і вологи.

    Ще один варіант поліестерової тканини, з якої роблять чохли для запасних коліс, це Оксфорд 210. Спочатку тканину Оксфорд - тканина з бавовни, з якої до сих пір роблять дуже прикольні сорочки, правда тепер слово Оксфорд призначають не на склад тканини, а спосіб переплетення ниток. У свою чергу, Оксфорд буває нейлоновим і поліестеровим, поліестеровий не такий міцний як нейлоновий, але зате він не боїться ультрафіолету, високих температур і нейтральних хімічних реагентів.

    Загалом, властивості у тканин застосовуються для виготовлення чохлів для запасного колеса дуже схожі, але все ж можливість прання в пральній машині додає кілька балів поліестеровим тканинам.

    Завершена