0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    LED Лампи MLux Grey Line H4. Світлодіодні лампи для рефлекторної оптики

    26.12.2019

    Серед брендів, які випускають LED лампи, не можна не відзначити фірму MLux, її знають як виробника ксенону і різного освітлювального обладнання, а від недавно MLux випустили цілу лінійку автомобільних LED ламп. Модельний ряд складається з трьох підкласів:

    • Grey line;

    • Orange line;

    • Red line.

    Лампами початкового рівня вважаються MLux Grey line, і це зрозуміло як по їх вартості, так і за типом світлодіода. У даній моделі використовується не найкращий тип світлодіода, а саме COB, шанувальникам світлодіодних ламп добре відомо, що такі світлодіоди мають середню ефективність і найнижчий світловий потік. Тому лампи оснащені такими світлодіодами, як правило, позиціонуються як лампи для заміни галогенок, без істотного збільшення світлового потоку.

    Але, на упаковці MLux Grey Line H4 вказано пристойний світловий потік 1995 люмен, в той час як галогенки Н4 мають світловий потік близько 600-650 Люмен, тому або на упаковці зазначений сумарний світловий потік двох ламп з одночасним включеним ближнім і дальнім світлом, або діоди COB вийшли на новий якісний рівень, і ми обов'язково це перевіримо.

    З цікавих особливостей можна відзначити активний кулер системи охолодження, його застосування може бути виправдане, якщо споживана потужність ламп збігається з заявленою потужністю 26 Вт. Наявність вбудованої обманки, вона ж навантажувальний резистор, вона ж Canbus, також є цікавою конструктивною відмінністю. Обманка необхідна для застосування LED або ксенону в автомобілях, у яких бортовий комп'ютер може розпізнавати несправність або перегорання лампи.

    Штатна галогенка має споживану потужність 55 Вт, коли вона перегорає навантаження на бортову мережу зменшується, бортовий комп'ютер розуміє, що лампочка перегоріла і потрібно відключити подачу живлення на цю лампу. Якщо встановити малопотужні лампи (LED або ксенон) на 20-35 Вт, то бортовий комп'ютер визначить їх як перегорілі галогенки і теж відключить подачу живлення, через що лампи просто не включаться.

    Таким чином, наявність обманки в драйвері лампи дає бортовому комп'ютеру неправдиву інформацію, ніж його обманює, і видає малопотужну лампу за галогенку.

    Крім цікавих конструктивних особливостей, будь то кулер або обманка, будь-якого автомобіліста, в першу чергу, буде цікавити яскравість світлового потоку. Цей параметр, а також потужність ток і ефективність ми виміряли на сферичному фотометрі.

    І світлодіоди COB в цей раз знову не здивували, реальний світловий потік однієї лампи на ближньому світлі всього 736 Люмен замість 1995 заявлених, але навіть такий невисокий показник на 100 Люмен більше ніж у галогенок. При цьому, варто пам'ятати, що лампи в цоколі Н4 завжди тьмяніші, ніж аналогічні лампи, але з іншим типом.

    Тепер про світлотіньовий кордон, тут важливим моментом є те, що ми працюємо з рефлекторною оптикою і її специфіка формування світлового пучка, відрізняється від лінзи. У випадку з рефлекторною оптикою, в будь-якому випадку, над пташкою або галочкою будуть присутні невеликі засвітки, особливо, якщо стояти близького до стіни і проектувати світло фар, безпосередньо, на стіну, так як світло може відбиватися від статі або від тієї ж стіни. Чим яскравіше будуть лампи, тим сильніше будуть засвіти над "пташкою", тому для рефлекторної оптики максимально допустима яскравість ламп це 1200-1500 Люмен, яскравіші лампи створюватимуть істотні засвітки, які однозначно сліплять водіїв зустрічного транспорту. Для лінзованої оптики, навпаки, потрібно брати лампи з максимальною яскравістю, так як лінза частково краде світловий потік.

    Що стосується ламп MLux Grey Line H4, то тут взагалі відсутня звична пташка, ближнє світло виглядає як суцільна практично рівна лінія, над якою дуже високо є кілька засвітів, які, швидше за все, будуть працювати як підсвічування дорожніх знаків, так як засвітки істотно вище будь-яких транспортних засобів.

    Підсумок

    Незважаючи на те, що в загальному і цілому лампочки виявилися яскравіше галогенок, зробити вибір між ними і галогенками буде складно:

    • по-перше, не всім сподобається специфічна геометрія СТГ;

    • по-друге, біле світло з потоком 700 люмен, висвітлює дорогу не завжди краще, ніж жовтий, з потоком 600 люмен.

    Завершена
    Світло
    Наявність у магазині
    Ціна, грн

    Код товару: 289675

    в наявності

    655
    грн
    693
    грн

    Основні характеристики

    • Тип лампи: H4
    • Цоколь лампи: P43t
    • Колір світіння: холодний білий
    • Напруга: 9, 12, 16, 20, 24, 32 В