0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Дитячі автокрісла. Як вибрати дитяче автокрісло. Як кріпити?

    27.12.2019

    Останнім часом перевезення дітей в автомобільному кріслі все частіше стає нормою, ніж винятком, тим більше, що тепер це норма підкріплена правилами дорожнього руху, а саме пункт 21. 11 "б". Турботливі батьки, вперше зіткнувшись з покупкою дитячого крісла, легко входять в ступор від різноманітності моделей і модифікацій. Насправді ж, вибір дитячого крісла не така вже й складне завдання, тут найголовніше взяти своє бажання заощадити і покласти його в найдальший ящик.

    У цій статті ми розповімо, як правильно підібрати дитяче крісло за віком і вагою дитини, розглянемо різновиди установки крісла в автомобілі і звернемо увагу на ключові моменти вибору.

    Всього існує 5 розмірів дитячих крісел їх називають групами і розрізняють в наступному порядку:

    • Група 0 - 9-10 кг до 6 міс

    • Група 0 + до 13 кг до 12 міс

    • Група 1 - 9-18 кг до 4х років

    • Група 2 - 15-25 кг до 7-ми років

    • Група 3 - 22-36 кг 7-12 років

    Більш докладно про групи

    В основному дитячі крісла об'єднують в собі відразу кілька груп, наприклад, 1-2 або відразу 1-2-3.

    Крісла груп 0 і 0 має свою форму і відрізняється від форми звичайного крісла, вони швидше нагадують люльку, дитина в такому кріслі знаходиться в напівлежачому положенні (поза ембріона). Крісла цих груп, це єдиний тип крісел, в якому дитина розташовується особою проти руху (потилицею до лобового скла). Напівлежаче положення і установка крісла особою проти руху грає важливу роль в безпеці дитини. Справа в тому, що в перші місяці життя голова дитини має велику вагу, щодо основної маси тіла, а шийні хребці погано сформовані, тому якщо дитина буде сидіти обличчям по ходу руху при різкій зупинці або ударі відбудеться сильний кивок головою, що може спричинити за собою незворотні наслідки. При посадці проти руху, потилицю щільно притиснутий до крісла і при ударі / гальмуванні навантаження розподіляється рівномірно вздовж всього хребта. Для кріплення крісел груп 0 і 0 може використовуватися або ремінь безпеки автомобіля, або спеціальна платформа з кріпленням isofix. Кріплення на платформі дуже просте в обігу і допоможе заощадити масу часу при установці люльки в авто, також дитину можна переносити в колисці замість виймання його з крісла і не перериваючи його солодкий сон. Але, якщо ви вирішите використовувати люльку з isofix, то для початку переконайтеся, що у вашому автомобілі є можливість його установки, в іншому випадку доведеться користуватися ременями безпеки, що трохи складніше, але не менш надійно. У самому кріслі передбачена система ременів, якими дитина надійно фіксується в п'яти точках.

    Перша група в основному зустрічаються в змішаних групах 1-2 або 1-2-3, такі крісла найчастіше мають спеціальну платформу, завдяки якій дитину можна зафіксувати в напівлежачому положенні. Установка проводиться особою по ходу руху, а для фіксації дитини передбачена система ременів.

    Друга група, так само як і перша найчастіше зустрічається в змішаних групах, крісло більше за розміром, для того щоб в нього вмістилася дитина побільше. Дитина розміщується особою по ходу руху і як і раніше кріпиться за допомогою системи п'ятиточкових ременів вбудованих в саме крісло.

    Група 3, таке крісло вже немає системи вбудованих ременів, дитина як і саме крісло кріпиться за допомогою ременя безпеки автомобіля, при цьому важливо стежити, щоб ремінь проходив чітко по зрізу плеча дитини і ні в якому разі не сповзав на шию, для цього у крісла передбачені спеціальні напрямні.

    Часто з метою економії, замість крісла 3-ї групи купувати підкладку бустер, але така річ не здатна забезпечити безпеку дитини на належному рівні, максимум на що здатний бустер, це підняти дитину вище для того, щоб правильно спрямувати ремінь безпеки. Ні про який захист від бічних ударів і інших небезпек при використанні бустера навіть не йде мова.

    Способи кріплення крісла

    Також варто звернути увагу на спосіб кріплення крісла в автомобілі, в основному розрізняють два способи це:

    • isofix і його різновиди;

    • кріплення за допомогою штатного ременя безпеки.

    Isofix найчастіше віддають перевагу, так як їм користуватися набагато зрозуміліше, це свого роду прищіпки, які приєднуються до спеціальних скоб на сидіннях. При ДТП на петлі та іншій частині ISOFIX припадають навантаження перевершують їх міцність. Тому Isofix оснащують сидіння групи 0 і 1, в більш старших кріслах система служить тільки для комфорту, по стандарту ECE R 44/04, маса самого автокрісла з Isofix не повинна бути більше 15 кг. "Прищіпки" ISOFIX можуть мати жорстке з'єднання з кріслом або кріпиться ременями. Деякі кріплення ISOFIX оснащуються механізмами, які приглушують навантаження виникає при лобовому зіткненні. При спрацьовуванні такого механізму, він приходить в непридатність.

    Відсутність ISOFIX в автомобілі не є проблемою, крісло завжди можна зафіксувати ременем, тим більше, що нічого надійнішого рідного ременя безпеки в автомобілі немає.

    Для додаткової фіксації спинки крісла, воно може оснащуватися якірним ременем, який кріпиться за спеціальні скоби на стелі або задній частині спинки сидінь.

    Безтурботні батьки схильні думати, що дитині найбезпечніше знаходитися на руках батьків і ніяке крісло не зрівняється з надійними обіймами мами. З цього приводу, є цікавий факт, при лобовому зіткненні на швидкості 40 км / ч вага всіх предметів в салоні, і дитини в тому числі збільшується в 30 разів. Тому для того, щоб утримати дитину на руках, батьки також повинні мати можливість утримати вагу приблизно 200-300 кг.

    Потрібно подбати, щоб крісло було виготовлено з пластика первинної переробки, якщо брати крісло групи 1-2-3 на перспективу 12 років, то за половину цього терміну пластик вторинної переробки може розшаруватися / потріскатися, і при ДТП розлетітися, не захистивши дитини.

    Багато виробників говорять про те, що вони використовують для оббивки крісла тканину, яка не дає дитині потіти. Насправді, це не так, дитина, як і будь-яка людина пітніє, для дитячого крісла важливо вибрати тканину, яка буде краще вбирати і відводити вологу, або використовувати підкладки з натуральних тканин.

    Намагайтеся вибрати крісло у якого регулюється висота підйому спинки, це допоможе захистити голову дитини і направити ремінь безпеки по зрізу плеча.

    Часто батьки шукають крісло, в якому вони могли б перевозити дитину в положенні лежачи, але це неможливо за винятком крісел 0 і 0 + в яких дитина перевозитися в положенні напівлежачи. У всіх інших випадках дитина повинна знаходитися в положенні сидячи, інакше при зіткненні дитина просто вилетить з під ременя безпеки або отримає серйозні травми.

    І пам'ятайте дитяче крісло це річ, яка повинна врятувати життя дитини, тому при його виборі немає компромісу. Тільки якість і максимальна надійність.

    Завершена