0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тонувальні плівки

    20.01.2020

    Існує кілька протилежний думок про необхідності тонування скла автомобіля, одні автомобілісти вважаю, що "затемнене" скло це пережиток 90-х років, інші, що це всього лише спосіб досягнення певної приватності в автомобілі. Але деякі факти залишаються незаперечними, наприклад:

    • надмірне тонування погіршує видимість дорожньої ситуації, особливо в темний час доби;

    • неякісне тонування, швидко вигорає і відклеюється;

    • в деяких країнах тонування заборонено, можуть виникнути труднощі під час автоподорожі.

    Тому, якщо ви вирішили затонувати свій автомобіль, спочатку потрібно розібратися в різновидах тонувальних плівок і сучасні способи тонування скла.

    Види тонування бувають наступними:

    • Пофарбовані плівки;

    • Металізовані (фольговані) плівки;

    • Керамічні плівки;

    • Спатерні плівки;

    • Гібридні плівки;

    • Силіконова плівка;

    • Атермальна плівка;

    • Фарбування скла;

    • Електро тонування.

    Вище перераховані як застарілі, практично не застосовуються способи тонування, так і найсучасніші матеріали. І для початку ми відкинемо не актуальні або мало актуальні способи.

    Фарбування скла

    Виробляється у вакуумній камері, шляхом плазмового напилення найтоншого шару металу на скло. Це складний, рідкісний і практично не застосовується сьогодні спосіб тонування, добится хорошого ефекту можна тільки в заводських умовах, напилення в кустарних умовах буде не довготривалим. Вартість робіт висока, необхідний демонтаж скла, видалити таке тонування практично неможливо, потрібно повна заміна скла. Тому якщо автовиробники і забарвлюють скло, то шляхом додавання спеціального пігменту при литті.

    Металізовані (фольговані) плівки

    Це плівки з вираженим дзеркальним ефектом, колись такий зовнішній вигляд автомобіля був модним, але сьогодні дзеркальне скло втратило свою актуальність. Дзеркальний ефект досягається завдяки додатковому шару фольги, який розташований між прозорими шарами з поліестеру. Фольга має високу ефективність щодо відображення ІК і УФ хвиль, тому салон автомобіля буде менше нагріватися, а оббивка НЕ ​​буде вигоряти під сонцем.

    Найпопулярнішими способами тонування автомобіля можна назвати: пофарбовані, керамічні, спатерні і гібридні плівки.

    Пофарбовані плівки

    Є найдешевшим і низькоякісним, у виробів найнижчої якості затемняють пігмент (фарба) додається в клейовий шар, у трохи краще якісних забарвлених плівок є проміжний шар забарвленої плівки. Але, в будь-якому випадку, таке тонування дуже недовговічне, воно вигорає за 1-2 сезони, швидко дряпається, і місцями відклеюється. З урахуванням того, що вартість розтонування машини може прирівнюватися до вартості тонування, використання такої плівки призведе до великих витрат і незручностей. Через те, що пофарбована плівка дуже тонка її поклейка вимагає великих трудовитрат і досвіду, при цьому шар фарби на відміну від фольги забезпечує мінімальний захист від інфрачервоного та ультрафіолетового випромінювання. Загалом на перший погляд бюджетне рішення може обернуться великими витратами часу і грошей.

    Спатерні плівки

    Досвідчені автомобілісти віддають перевагу спатерним плівкам. Вони, звичайно ж, дорожче, але мають ряд таких переваг як: довговічність, захист від ІК і УФ, збереження прозорості при високому ступені затемнення. Тобто, навіть в сильно тонованому автомобілі водій зможе об'єктивно оцінювати дорожню ситуацію. Спатерні плівки є багатошаровими, є внутрішні затемнені шари і зовнішні захисні, на один з проміжних шарів наносять напилення з оксидів різних металів, найчастіше оксид алюмінію. Металевий "пил" має спеціальне огранювання, завдяки чому, воно відображає частину світла в тому числі ІК і УФ діапазон. Багатошарова компоновка робить плівку більш товстою і міцною, це дозволяє виробляти тонування без демонтажу дверних карт, що здешевлює вартість послуг.

    Керамічні тонувальні плівки

    Останнім часом все частіше і частіше зустрічаються так звані керамічні тонувальні плівки, вони багато в чому схожі на спатерні плівки, але замість металевих частинок на плівку наноситься найменше напилення з керамічних компонентів. Виробники таких плівок декларують правильну передачу кольору і високу прозорість навіть при сильному затемненні, але захист від інфрачервоного світла і ультрафіолету гірший ніж у спатерних.

    Гібридні плівки (металокераміка)

    Плівка поєднує в собі найкращі якості спатерних і керамічних плівок. Але, як і керамічні є рідкісними і дорогими.

    Вибравши будь-який з вищезазначених видів тонування потрібно розуміти, що при сильному затемненні, коли скло пропускає менше 75% світла можуть виникнути проблеми з виїздом за кордон або з поліцією тієї країни в якій ви проживаєте, особливо при використанні плівок з дзеркальним ефектом. Тому щоб не нарватися на штраф або не зіпсувати собі відпустку багато автомобілістів все ж відмовляються від тонування. Але існують і такі автовласники, які бажають вбити одним пострілом двох зайців. Для них існує два способи тонування авто порівняно недорогий і дуже дорогий.

    Силіконова плівка

    Порівняно недорогий спосіб це використання багаторазової силіконової, тонованої плівки. Така плівка легко знімається зі скла буквально за 1-2 секунди і потім може бути наклеєна назад, а завдяки еластичності силікону на плівці практично не залишаються заломи. Тому при зустрічі з інспектором поліції або на митниці, розтоновувати авто можна буквально за кілька хвилин. Але користувачі таких плівок відзначають, що вони мають не найвищу прозорість, на відміну від інших типів тонування.

    Електротоніровка

    Це дуже дорогий спосіб. Він проводиться шляхом заміни всього скла на склопакети з подвійного скла, між якими знаходиться спеціальний полімер. При подачі електричного струму цей полімер змінює свою прозорість на протязі однієї хвилини і скло темніє буквально на очах, при відключенні живлення скло знову стає прозорим. Грубо кажучи, машина може тонуватися / розтонуватися натисканням кнопки. Вартість установки нових склопакетів може досягати десятків тисяч гривень, що підійде тільки для дуже заможних автовласників, до того ж полімер не захищає салон автомобіля від ІК і УФ, для додаткового захисту знадобиться обклеювання склопакетів плівкою.

    Атермальна плівка

    Зазвичай склопакети з електротоніровкой обклеюють прозорою атермальною плівкою, вона практично не створює затемнень, але відмінно захищає салон від ІК і УФ випромінювань. Також "атермалку" використовують на звичайному склі для захисту від вигорання оббивки салону і захисту від перегріву під сонцем. Така плівка стала дуже популярною в наші дні, так як сучасні автомобілісти в основному тонують машину для захисту від згубного впливу сонця.

    Крім типу тонування є поняття світлопрохідності плівки або покриття, чим нижче світлопровідність тим темніше покриття плівки.

    Світлопровідність плівки / покриття автомобіліст вибирає на свій розсуд, хоча законом чітко встановлено допустимі ступеня затемнення для різного скла.

    Але навіть при відступі від цих правил водія дуже складно притягнути до відповідальності, так як для вимірювання світлопропускання скла потрібні певні погодні умови.

    Завершена