Одним з найпопулярніших способів поліпшення світла автомобіля є установка LED ламп або ксенону в галогенну оптику. При цьому, можна домогтися абсолютно різних характеристик або форми світлового пучка, в деяких випадках подібний тюнінг призводить не до покращення, а до погіршення світла. Тому ми вирішили перевірити, а що буде, якщо замінити всю фару цілком, і встановити замість галогеновой фари повноцінну світлодіодну блок-фару?
Таких фар існує безліч, але ми зупинилися на моделі БЕЛАВТО BOL0175, це стандартна кругла фара, яка підходить на велику кількість автомобілів включаючи:
Mercedes g-класу;
Land Rover Defender;
FJ Cruiser;
Hummer;
УАЗ і радянська класика.
Дані фари виконані в кращих традиціях світлодіодних люстр. У кожній фарі встановлено 13 світлодіодів cree по 5W кожен, загальна потужність 75W, світло основного блоку діодів доповнений двома габаритними світлодіодними по 5W. Під ближнє світло віддали п'ять центральних світлодіодів з світловим потоком близько 2000 Люмен, а сумарний світловий потік фари на далекому і ближньому світлі складає 5200 Люмен, з двох фар можна отримати 10400 Люмен.
Світлодіоди захищені протиударним, полікарбонатним склом, клас пиловологозахисту ip69k (фари витримують довготривале занурення під воду на глибину до 1 метра, а також витримують мийку під дуже високим тиском). Загалом, фара супер надійна і пекельно яскрава, але при високій яскравості важливо, щоб у оптики була правильна геометрія світлотіньової межі. Поняття правильної СТГ, є умовним, так як існують фари американського і європейського типу. На розсійнику фар БЕЛАВТО BOL0175 можна побачити як американське, так і європейське маркування, тому зрозуміти як ця фара світить, можна тільки досвідченим шляхом, і для початку її потрібно встановити.
Установка
Встановлюється оптика аналогічно штатної і установка не займає більше 5 хвилин, фара ідеально підходить як по монтажним елементам, так і по роз'єму підключення. Все що потрібно зробити для установки, це з'єднати два електричних роз'єми, встановити фару в рідне посадочне місце і зафіксувати її, затягнувши буквально на 3-4 гвинта. Після такого нехитрого підключення фара буде працювати від оригінальних органів управління, а в салоні автомобіля можна окремо включити режим габариту ближнього і дальнього світла.
Що показав експеримент
Світлотіньова межа більше схожа на американську, засвітки як на кольоровому, так і на чорно-білому фото практично відсутні, за винятком двох невеликих плям, при включенні дальнього світла в центрі основного світлової плями утворюються ще два найбільш яскравих променя. Варто відзначити, що фари світять дуже високо, навіть незважаючи на те, що положення оптики має сильний нахил вниз. Спроектувавши світло фар на стіну, можна побачити, що світлові плями знаходяться якраз на рівні очей водіїв зустрічних автомобілів.
На дистанції 2,5 м найяскравіша точка має яскравість 1 700 люкс, середня освітленість коливається від 1000 до 1500 Люкс. На дорозі фари світять дуже гідно, потужне яскраве світло і рівномірна заливка місцевості без будь-яких плям, світло дуже нагадує якусь світлодіодну люстру, тільки вмонтовану замість штатної оптики. З дальнім світлом ще цікавіше, недолік освітленості точно не відчувається. Особливо добре відчувається надмірна яскравість даних фар при заїзді в темне підворіття.
Але є і зворотна сторона медалі, через надмірну яскравість і не зовсім правильну, у всякому разі, для нашого регіону світлотіньової межі, фари дуже сильно сліплять зустрічних водіїв. Наприклад, якщо порівняти БЕЛАВТО BOL0175 з LED лампами ALED Mini, то це небо і земля.
Виїжджати з такими яскравими фарами на дороги загального користування ми б однозначно не рекомендували, швидше за все, ці фари можуть підійти для позашляховика, який більшу частину часу їздить на покатушки або на полювання. Також їх можна тримати як запасний комплект для полювання. Благо, що для заміни рідних фар на БЕЛАВТО BOL0175 не знадобиться багато часу і сил.