0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Камери замість бічних дзеркал

    29.01.2020

    Давним-давно компанія BMW презентувала концепт автомобіля, на якому замість бічних дзеркал були встановлені відеокамери. Така ідея, на той час, здалася дуже сучасною і сподобалася багатьом автомобілістам, так як кут огляду камери набагато ширший, ніж у звичайних дзеркал. Але реалізувати таку систему в звичайному автомобілі самостійно дуже складно.

    Система камер повинна виводити загальне зображення на один монітор, який встановлений замість дзеркала заднього виду, і камери повинні імітувати як бічні дзеркала, так і дзеркало заднього виду. Сам автомобіль був концептуальний і серійне виробництво ніхто не передбачав. Потім серед серійних автомобілів з'явився Audi Е-tron, в цьому автомонітори встановлені окремо в двері і на кожний монітор виводиться зображення з окремої камери, але монітори мають складну форму, тому повторити дану конструкцію теж складно.

    Сьогодні прикладів використання відеокамер замість бічних дзеркал дуже багато, чого варта тільки Tesla Cyber ​​Truck. Але найкраще подібну систему реалізувала компанія Lexus в серійному автомобілі ES 2019 року випуску.

    Така установка моніторів не є складною, але може здатися громіздкою, архаїчною і непривабливою. З іншого боку, у компанії Lexus є цілий штат дизайнерів, які подумали і вирішили, що так красиво, так можна і так сучасно. Тому ми вирішили зробити те ж саме, що і Lexus тільки набагато бюджетніше і практично своїми руками.

    Експериментуємо ...

    Для цього нам знадобилося 2 монітори Prime-X M-50 і дві камери Prime-X MCM-15, це обладнання буде інтегровано на автомобіль газ-24 1976 року випуску. Камери були вибрані не випадково, так як це єдині хромовані камери в металевому корпусі з можливістю відключення розмітки, дзеркальності зображення і інверсії. Таку камеру можна встановити практично в будь-якому положенні. Ці настройки при установці будуть життєво необхідними, тому що в даній машині не передбачено місце під камеру замість бічного дзеркала.

    Монітори як і камери, можна сказати, теж універсальні, в них налаштовується яскравість і контрастність, ці параметри доведеться підняти до максимуму, щоб зображення на моніторах було читаним. Також біля монітора Prime-X M-50 є два кріплення, на двосторонньому скотчі і на вакуумній присосці.

    Для початку всю систему ми зібрали і підключили без монтажу на кузов автомобіля, щоб знайти оптимальне положення для моніторів і камери. Завдяки широкому ряду налаштувань камери, її можна встановити практично в будь-яке місце, ми зупинилися на задньому крилі, так як саме на цій деталі кузова є плоска, практично горизонтальна ділянка, яка необхідна для установки.

    При такій установці камера буде захоплювати частину багажника і дозволять краще орієнтуватися в потоці автомобілів. Єдиний мінус такої установки полягає в тому, що зображення не буде охоплювати борт автомобіля. Визначившись з місцем установки, в кузові автомобіля було зроблено кілька отворів, які в подальшому для захисту від корозії обробили герметиком. Всю проводку зібрали в єдину косичку додатково захистили ізоляційною ізолентою і протягнули до блоку запобіжників. Підключення системи здійснили від запалювання автомобіля так, щоб при повороті ключа в замку запалювання монітори автоматично включалися.

    В результаті система обійшлася в кілька тисяч гривень і кілька годин роботи, після чого автомобіль "ВОЛГЕКСУС" 2019 року випуску був готовий. І головне за зовнішнім виглядом у нас вийшло не гірше ніж у японців.

    Підсумок

    Монітори ідеально підійшли по дизайну, вони такі ж як і торпедо автомобіля, рівні, прямі, чорні з сріблястими вставками, що ідеально поєднується з панеллю приладів і бардачком. Камери теж добре вписалися в екстер'єр, на тлі мільярди хромованих деталей, дві маленькі хромовані камери особливо не виділяються.

    Випробування на дорозі показали, що до такого нововведення все ж потрібно звикати, очі як і раніше тягнуться до рідних дзеркалам, але в цілому дві додаткових камери забезпечують кращий огляд і, в якійсь мірі, працюють як система контролю сліпих зон.

    Завершена
    Наявність у магазині
    Ціна, грн
    4

    Код товару: 185257

    в наявності

    1260
    грн

    Основні характеристики

    • Тип: врізна
    • Встановлення: перемикається
    • Кут огляду: 170

    Код товару: 296342

    немає в наявності

    1920
    грн
    Повідомити при надходженні

    Основні характеристики

    • Кріпиться на: торпедо, скло
    • Розмір екрану: 5 дюйм
    • Роздільна здатність: 320x240 пікселів
    • Живлення: 12 В