0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    КарантиноДайджест. Риск №4 - протікання робочих рідин при тривалому простоюванні автомобіля

    24.04.2020

    Умови карантину стали причиною великих змін в житті кожного українця. Перенесення роботи додому, закриття торгових, навчальних і розважальних установ, а також необхідність знаходитися в ізоляції істотно знизили частоту використання автомобіля.

    Тривалі простої транспортного засобу здатні стати причиною різних неприємностей, усунути які часто важко і витратно. Якщо час від часу прогрівати двигун, перемикати передачі і включати кондиціонер - автомобіль перенесе простоювання набагато легше. Однак, не у кожного є можливість регулярно відвідувати свою машину, і це може привести спочатку до невеликих, а після і складних проблем.

    Тривале простоювання автомобіля без роботи може привести до:

    • зсихання і розтріскування прокладок, сальників, різних патрубків і шлангів, що стане причиною протікання;
    • появи окислювальних процесів, які приведуть до появи іржі;
    • зниження властивостей палива і гальмівної рідини, що може викликати накопичення вологи в паливному баку і гальмівній системі;
    • погіршенню властивостей масла - воно може почати розшаровуватися і присадки осядуть на дно картера, запуск двигуна з таким маслом може привести до серйозних проблем.

    Що робити після довгого простою

    У випадку з зіпсованими автомобільними рідинами відповідь дуже проста - їх необхідно поміняти.

    У моторному маслі, в разі відсутності запуску двигуна понад півроку, відбувається розшарування фракцій, воно не змащує і може сильно чадіти, відкладаючи щільний шар нагару і шламу. Трансмісійні та редукторні масла більш стійкі до старіння, однак, якщо ви давно не міняли їх - то це хороший привід, щоб їх замінити.

    Гальмівна рідина володіє гігроскопічністю - вбирає в себе вологу, яка може викликати корозію деталей, а також стати причиною втрати тиску в гальмівній системі, через що ефективність роботи гальмівної системи сильно падає. Виробники рекомендують міняти рідину не рідше, ніж раз в 2 роки.

    Охолоджуюча рідина також володіє схильністю до старіння - погіршуються антикорозійні властивості і зменшується діапазон робочих температур. Це призведе до появи іржі в радіаторі, а також рідина не буде здатна в повній мірі охолоджувати двигун.

    Видимі проблеми та їх вирішення

    Якщо раптом під вашим автомобілем утворилася калюжка масла або антифризу - то значить, що з'явилася тріщина в прокладці, сальнику чи якій-небудь трубці. Але що робити, якщо СТО закриті на період карантину, а автомобіль необхідно експлуатувати? Для вирішення цієї проблеми існують спеціальні присадки-герметики для двигуна, трансмісії і системи охолодження. Принцип їх дії полягає в наступному - в складі засобу знаходяться спеціальні добавки, які циркулюють разом з робочою рідиною (маслом або антифризом) і самостійно виявляють протікання. Далі, при контакті з повітрям в місці пошкодження, дані добавки полимеризуются і зупиняють протікання. Дана механіка дозволяє засобу виявляти навіть найдрібніші протікання, непомітні неозброєним оком. Після використання такої присадки досить додати експлуатаційну рідину до необхідного рівня.

    В підсумку

    Довгий простій автомобіля часто пов'язаний з різними проблемами. Рідини втрачають свої властивості, прокладки, сальники і ущільнювачі зсихаються, а метал - окислюється. Але сучасна автохімія розвивається і навіть протікання можна усунути самостійно, без відвідування СТО. Але все ж, намагайтеся хоча б раз на місяць знайти можливість вивести автомобіль на невеликі поїздки - це істотно знизить ймовірність появи проблем.

    Завершена