0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Осушувачі палива - простий спосіб позбутися від води в паливному баку

    05.10.2020

    При настанні холодів багато автовласників стикаються з появою конденсату в паливному баку, який суттєво погіршує експлуатаційні характеристики двигуна - важко холодний пуск, з'являються провали на холостих обертах або в процесі набору швидкості, сповільнюється реакція двигуна на натискання педалі газу. При дуже низьких температурах вода може замерзнути в паливних магістралях і повністю перекрити подачу палива, порушити роботу паливного насоса і форсунок аж до їх повного виходу з ладу. Також, наявність води в паливній системі може стати причиною появи іржі і корозії на металевих поверхнях.

    Причини появи вологи в баку

    Насправді, вірогідність попадання води в паливний бак дуже мала, проте ніхто не застрахований від цієї неприємності. Основними шляхами потрапляння води прийнято вважати:

    • Конденсат з атмосферного повітря. Залежно від вологості, зміст водяної пари в повітрі коливається і, особливо в осінньо-весняний період, коли вологість повітря максимальна, водяна пара з повітря може осідати краплями води на охолоджених твердих поверхнях - стінках бака. Повітря в паливний бак потрапляє як під час заправки автомобіля, так і через технологічний клапан в паливній кришці, призначений для компенсації тиску при зниженні рівня палива. У сучасних автомобілях бак обладнаний спеціальним пристроєм - адсорбером, який вбирає вологу і нейтралізує її негативний вплив. У старіших моделях автомобілів конденсат просто стікає на дно бензобака, потрапляючи в паливо.
    • Заправка паливом, що містить воду. Іноді доводиться заправлятися на невеликих приватних АЗС, які або недостатньо, або зовсім не стежать за якістю палива і дотриманням норм його зберігання. У цистернах, аналогічним паливному баку чином, може накопичуватися конденсат, який разом з паливом потрапить в бак.
    • Безпосереднє попадання води в бак. При пошкодженні кришки або її ущільнювача вода може просочуватися в бак в процесі миття автомобіля (особливо апаратами високого тиску), під час дощу або танення снігу.

    Видалення води з бака

    Воду з бака можна видалити різними способами, наприклад, механічно - для цього потрібно злити залишки палива з водою через спеціальну пробку. Якщо ж такої пробки немає - доведеться демонтувати паливний бак. Також, для видалення води можна використовувати штатний електричний паливний насос - для цього від'єднується магістраль і залишок вмісту бака перекачується в підготовлений резервуар.

    Для більш швидкого і простого видалення невеликої кількості води з бака рекомендується використання сучасних засобів автохімії - осушувачі. Ці засоби складаються з комплексу різних спиртів і присадок, які видаляють вологу, захищають від корозії і відновлюють нормальну працездатність системи.

    Принцип дії осушувачів палива

    Дію осушувачів можна умовно розділити на два етапи:

    • Зв'язування на молекулярному рівні води з паливом - спирти, що входять до складу присадки, зв'язуються з водою, утворюючи емульсію, схожу по щільності з паливом, і перешкоджає випаданню води в осад.
    • Отримана емульсія прокачується з паливом з бака в двигун, згорає там, а водяний пар, що утворився, видаляється разом з відпрацьованими газами через вихлопну систему.

    Використання осушувачів палива доцільно, якщо з'явилися якісь проблеми, пов'язані з паливною системою, або автомобіль дуже рідко використовується в холодну пору року. Більшість присадок підходять для профілактики появи води в паливних баках і рекомендуються для застосування при настанні перших холодів, щоб уникнути проблем з паливною апаратурою.

    Завершена