0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Кошик
Мої покупки

Огляд протитуманних фар з лінзою DLAA 2010

11.06.2021

Брак головного світла - це найдавніше захворювання від якого автомобілісти страждають і по сьогоднішній день. Воно може бути хронічним і викликано поганою або неправильної конструкцією оптики, або ж, це захворювання з'являється з часом в процесі старіння і помутніння фари. Зазвичай при виникненні такого захворювання автомобілісти починають займатися самолікуванням і замість заміни оптики або її реставрації вдаються до покупки більш яскравих ламп. Другий популярний спосіб самолікування, це установка додаткової оптики, як правило протитуманних фар, така ідея не набагато краще, ніж установка яскравих ламп в каламутну оптику, так як у протитуманок світлотіньова межа має специфічну форму у вигляді горизонтальної, плоскої смуги. Така СТГ не дуже підходить в якості ближнього світла, протитуманні фари призначені для освітлення ближньої дистанції біля бампера автомобіля, в той час як для нормального ближнього світла потрібна дистанція побільше. Тому автомобілісти починають піднімати протитуманки вгору щоб забезпечити більшу дальність освітленість що в свою чергу призводить тільки до засліплення зустрічних водіїв. Але при правильній установці, у виняткових ситуаціях протитуманки все ж можна спробувати використовувати як доповнення до ближнього світла, хоча б для того щоб висвітлити ближню дистанцію, 5-10 метрів від бампера. Для цієї мети можна використовувати різні протитуманки, але в даній статті ми познайомимося з дуже бюджетними, лінзованими фарами DLAA 2010.

Зовнішній вигляд

Фари мають повністю металевий корпус і жовту в скляну лінзу, в комплект поставки входять кронштейни, які дозволяють встановити фари практично в будь-якому зручному положенні, вибравши оптимальний кут нахилу і оптимальне розташування фари на кузові автомобіля. Крім кронштейна фари комплектується і галогенними лампами з цоколем H3. Для установки ламп необхідно відкрутити металеву кришку з тильного боку фари.

Кришка тримається на двох гвинтах і має герметизуючу гумову прокладку, лампа також утримується капелюшками двох інших гвинтів і в такій конструкції є певні переваги.

Наприклад, замість штатної галогенки можна встановити LED лампу або ксенон, притиснувши нові лампи аналогічним чином, в крайньому випадку під гвинти можна підкласти шайби. Єдиний мінус такої установки, це неможливість зворотної установки захисної кришки, фари доведеться використовувати без кришки, або шукати відповідний по діаметру гумовий ковпак. Загалом фари досить універсальні як по установці, так і по використанню різних джерел світла, і не дивлячись на невисоку вартість фари добре зібрані, в місцях з'єднань є герметизуючі проставки і є хороша комплектація.

Як світять

Встановивши противотуманку в одному метрі від стіни можна побачити всі дефекти світлової плями і форму світлотіньової межі, дефектів дійсно багато, над СТГ є засвітки і "розводи", форма світлової плями далека від класичної протитуманки, особливо якщо порівняти фари DLAA 2010 року з діодними протитуманними фарами від iDial .

За формою світлова пляму більше схоже на ближнє світло, але "пташки" присутні як з правого, так і з лівого боку. Підйом СТГ з правого боку це звичайно ж добре, фара буде висвітлювати узбіччя, пішоходів і дорожні знаки. З лівого боку навпаки, дуже погано, така форма СТГ може зліпити зустрічну.

Правда виявилося, що в місцях засвічення освітленість невисока, на підйомах зліва і праворуч від СТГ освітленість ледве сягає до 30 Люкс, а вище світлотіньової межі освітленість не піднімається більше 20 Люкс, наприклад автомобільна підсвічування салону на дистанції півметра дає освітленість 60 Люкс.

Тому неоднорідності світлотіньової межі даних фар, навряд чи будуть засліплювати зустрічних водіїв. У робочій частині світлової плями, в самому яскравому місці освітленість досягає практично 900 Люкс, решта даних наведені в таблиці нижче.

Якщо порівнювати цю противотуманку з iDial Fog DRL, то діодна фара більш ніж в 4 рази яскравіше ніж галогенова.

У галогенової фари є ще один недолік у вигляді високого нагріву, галогенка гріється набагато сильніше ніж xenon і світлодіод, за 5 хвилин роботи металевий корпус фари розігрівається до температури 138 градусів за Цельсієм.

Високий ступінь нагріву потрібно враховувати при можливому контакті корпусу фари з пластиковими деталями або проводкою.

На дистанції 2 м засвітки розсіюються, СТГ стає більш однорідною і вирівнюється, підйоми зліва і справа згладжуються.

На чорно-білому фото також не видно ніяких засвіток, один суттєвий дефект - це темна пляма напівкруглої форми в нижній частині світлової плями.

"Дорожній тест" показав, що протитуманка встановлена ​​на висоті протитуманки звичайного автомобіля в залежності від кута нахилу може мати різну дальність освітлення.

На фото вище фари спрямовані трохи вгору і будуть зліпити зустрічних водіїв, а через невисоку яскравості ламп дальність освітлення невелика, світло розсіюється і поглинається дорогою.

При оптимальному куті нахилу, можна розраховувати на дистанцію освітлення 10-15 м, висвітлювати дорогу далі, дані фари з даними лампами не здатні.

Наочним буде і порівняння фар DLAA 2010 року з bi-led лінзами, призначеними для ближнього і дальнього світла.

В результаті фари DLAA 2010 можна охарактеризувати як допоміжну підсвічування для ближнього світла і звичайно ж протитуманку, але для повноцінної заміни ближнього світла вони не підходять.

Завершена
Наявність у магазині
Ціна, грн

Код: 269885

немає в наявності

440
грн
446
грн
Повідомити при надходженні

Основні характеристики

  • Тип: Універсальна фара
  • Джерело світла: галогенні
  • Потужність: 55 Вт
  • Напруга: 12 В
  • Корпус: овальний