0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Порівняння корпусів сабвуфера заводський корпус з динаміком проти окремого збірного короба

    30.10.2014

    Сьогодні ми перевіримо, в чому різниця між заводськими корпусами сабвуферів і тими, що збираються і продаються окремо. Для початку ми зробимо невеликий огляд за якістю виконання збірки, а потім вже перевіримо в справі якість звуку.

    Якість збірки

    Почнемо зі збірного корпусу. Тут використовується ДВП щільністю 3/4 дюйма, звичайний чорний карпет невеликою щільностю, також є специфічний отвір. Зустрічаються вони у всіх коробах даного розміру, і, як не дивно, не мають відношення до звуку, а є всього лише частиною зовнішнього вигляду. Дизайн розроблений таким чином, що незалежно від того, який динамік ви використовуєте, ви зможете без проблем помістити його в корпус. Також ви можете спробувати встановити різні варіанти низькочастотних динаміків. Важливий момент в питанні використання збірних корпусів - це те, що потрібно завжди перевіряти, щоб внутрішній об'єм корпусу збігався з розміром сабвуфера, який ви збираєтеся встановити.

    Для порівняння ми вирішили використовувати стару модель динаміка CVX - 06CVX, попередньо вийнявши його з корпусу заводської збірки. Відразу в очі кинулися деякі відмінності, і, в першу чергу, це зовнішній вигляд. На передній панелі заводського короба використовується подвійний шар ДВП, щільністю 3/4 дюйма, що дає велику міцність конструкції при установці динаміка. Виробників, які пропонують користувачам комплекти сабвуферів, встановлених в корпусі, досить багато. До їх числа можна віднести Kicker, Rockford Fosgate і Massive Audio. Оскільки для експерименту ми вибрали корпуси, які вже використовувалися раніше, потрібно окремо відзначити кріпильні гвинти. У збірному корпусі в місцях установки динаміків, залишилися сліди від кріпильних гвинтів, зокрема ДВП трохи пошкоджена. На заводському корпусі не видно нічого, оскільки в місцях установки кріпильних гвинтів є особливий ущільнювач, що дозволяє здійснити більш надійну фіксацію, зберігаючи короб. Якщо для вас не є актуальним питання збереження корпусу, оскільки ви не плануєте змінювати динаміки, надійність заводського короба знадобиться в разі гарантійного ремонту або повернення. Відправляючи назад тільки динамік, ви економите гроші на пересилку і продовжуєте термін експлуатації корпусу саба. Для заводських корпусів ще характерна одна особливість - зазвичай вони поставляються попередньо заповнені поліволокном, так що у вас є шанс отримати з динаміка більше басів і енергії на виході. Також є спеціальний отвір уздовж задньої панелі, яке означає, що корпус підігнаний спеціально під параметри встановленого динаміка. Це повинно оптимізувати якість звуку, який подається цим низькочастотним динаміком. У збірному коробі отвір універсальний для більшості динаміків.

    Основні відмінності за якістю складання двох корпусів встановлено. Далі спробуємо дізнатися, чи є відмінності в звуці. Для цього ми використовуємо тестовий автомобіль, підключимо спеціальне вимірювальне обладнання, і на практиці перевіримо відмінності в подачі звуку збірного і заводського коробів.

    Якість звуку

    У нас є вимірювач рівня звукового тиску, один з датчиків якого прикріплений на лобовому склі прямо під дзеркалом заднього виду. Перший тест - це розгортка по частоті в діапазоні від 80 Гц до 1 Гц. Результати будуть ґрунтуватися на рівні звукового тиску. Відразу варто обмовитися, що в будь-якому випадку, звук повинен бути різним. Другий тест - ми програємо один і той же трек для тестування обох коробів. Почнемо з заводського корпусу. Рівень звукового тиску заводського корпусу досягає позначки 121-121.3. Тепер перевіримо збірний корпус і порівняємо їх за якістю подачі звуку. Максимальний піковий рівень звукового тиску тут 125.2, що в цілому непогано.

    За результатами тестів маємо наступне:

    • заводський корпус - низькочастотна розгортка (80-1Hz) - 126.1; пісня в стилі хіп-хоп - 121.3;

    • збірний корпус - низькочастотна розгортка (80-1Hz) - 125.2; пісня в стилі хіп-хоп - 120.2.

    Фактично продуктивність в заводському корпусі вище, як і рівень звукового тиску. Приблизно на 1 децибел відмінність в низькочастотному тестовому сигналі і в програної пісні в стилі хіп-хоп. Якщо говорити про збірний корпус, то варто відзначити, незважаючи на те, що обрана модель непогано зроблена, якість звуку нижче.

    Підсумок

    Якщо ваша основна задача зменшення витрат, то збірний корпус - це найоптимальніше рішення. Але якщо ви хочете отримувати від вашого динаміка максимум звуку, варто вибирати заводської.

    Завершена