0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Використання автомобільного пуско-зарядного пристрою

    13.02.2015

    Сьогодні все частіше водії купують пуско-зарядні пристрої, які є просто незамінними в дорозі. Вони легко допоможуть завести автомобіль при сівшому або замерзлому акумуляторі, і крім того, стануть відмінним рішенням для підзарядки мобільного телефону або ручного ліхтарика. Але при цьому, у багатьох виникає питання: чи безпечно використання пуско-зарядних пристроїв, хоча страх застрягти десь в чистому полі пізно вночі лякає куди більше? І чи надійно їх використання на всіх моделях автомобілів?

    Відповідь проста: не дивлячись на певний рівень ризику, пов'язаного з запуском вашого автомобіля, ви можете зменшити його практично до нуля, якщо будете дотримуватися встановлених правил. Звичайно, існують випадки, коли пусковий пристрій - дійсно невдала ідея. Наприклад, гібридні автомобілі мають «допоміжний» акумулятор на 12V, який можна запустити, якщо він повністю розряджений. Але якщо ви спробуєте використовувати допоміжний акумулятор для запуску чужого автомобіля, ви можете, в кінцевому підсумку виснажити його до такої міри, що просто не зможете завести своє власне авто, і використання пуско-зарядного пристрою в даному випадку не допоможе. Так що, якщо у вас в гаражі гібрид, кілька разів подумайте, перш ніж використовувати пуско-зарядний пристрій.

    Існує ще одне потенційне питання безпеки, пов'язане з транспортними засобами, що мають акумулятори, до яких важко дістатися. Деякі з таких автомобілів мають дистанційний термінал запуску або позитивного заряду, а в інших транспортних засобах необхідно провести ряд певних дій, щоб зуміти отримати доступ до акумулятора. У випадках, коли віддалений термінал недоступний, погана ідея, а може і небезпечна, спробувати запустити автомобіль, використовуючи позитивну клему на блоці запобіжників, або підключати будь-які інші пристрої, які не є акумулятором.

    Але пуско-зарядні пристрої завжди безпечні у використанні, якщо дотримуватися певних правил. Завжди підключайте його в правильному порядку і в правильних локаціях, і при цьому, дозволяється одночасне використання тільки одного пристрою для підключення до традиційного автомобільного акумулятора (або допоміжного акумулятора на 12V в гібридних автомобілях, але не до високовольтних акумуляторів)! Такі допоміжні акумулятори, як правило, значно меншого розміру. Акумулятори іншого типу, які використовуються в гібридах, мають більш високу напругу, ніж звичайні 12V, встановлені в звичайних легкових і вантажних транспортних засобах. Це означає, що в гібридному авто ви не зможете запустити основний акумулятор за допомогою пускового пристрою або кабелів запуску з підключенням до іншого автомобілю.

    Крім цього, варто враховувати і звертати увагу на те, де і як ви залишаєте свій автомобіль, в той час, поки намагаєтеся його завести.

    Безпечне використання портативного пуско-зарядного пристрою

    Є дві головні небезпеки, з якими зазвичай асоціюється запуск автомобіля: пошкодження крихких елементів в електричній системі і вибух акумулятора. Обидві ці ситуації можуть виникнути в результаті схрещування позитивних і негативних проводів, або при короткому замиканні, якщо ви намагаєтесь запустити розряджений акумулятор на одному автомобілі, за допомогою нормального акумулятора з іншого транспортного засобу.

    Акумулятор може вибухнути, якщо ви використовуєте пуско-зарядний пристрій, тому, вкрай важливо підключати дроти в правильному порядку. Якщо акумулятор знаходиться в межах досяжності, спочатку підключайте позитивно заряджений кабель з пуско-зарядного пристрою до позитивної клеми акумулятора. Потім, необхідно знайти чистий, незабарвлений елемент корпусу автомобіля, рами або двигуна, який не перебуває у безпосередній близькості від: 1) будь-яких рухомих елементів, наприклад, вентилятора або додаткових ременів, або 2) самого акумулятора, і зробити підключення.

    Основною причиною, чому не можна підключати пуско-зарядний пристрій безпосередньо до негативного терміналу акумулятора, є те, що існує ймовірність виникнення іскри. Якщо ваш акумулятор не працює тому, що був перезаряджаючи, або через якісь внутрішні несправності, в ньому можуть накопичуватися займисті пари, які можуть просочитися, навіть якщо акумулятор герметичний. Іскри будуть запалювати ці пари, що, в свою чергу, викличе вибух акумулятора, і в результаті - розбризкування кислоти. Хоча це не найпоширеніший варіант розвитку подій, будь-яка така подія може призвести до серйозних травм, а за статистичними даними, таке трапляється з 6000 - 10000 автомобілістами щороку.

    Завершена