0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Все про автомобільних фаркоп і не тільки

    14.07.2015

    Вибір пристрою буде залежати від того, що ви хочете буксирувати, куди і за допомогою якого транспортного засобу. По суті, це перше, на що потрібно звертати увагу при виборі правильного фаркопа. Наприклад, ви хочете буксирувати трейлер на 2 коні з допомогою свого Ford Mustang, але ж Ford Mustang розрахований на буксирування вантажу до 900 кг - він не має достатнього тягового зусилля для транспортування трейлера. І це не просто неможливо фізично, але навіть може бути небезпечно.

    Для більш простого розуміння ситуації і орієнтування на ринку післяпродажних пристроїв, фаркопи, в залежності від межі за масою вертикального навантаження на тягово-зчіпний пристрій (TW) і максимальної валової ваги причепа (GTW) умовно ділять на класи. Максимальна межа по масі вертикального навантаження на конкретній машині може бути менше, ніж верхня межа зазначеного класу фаркопа, тому, при підборі орієнтуйтеся на фізичну силу зчіпки і обмеження вантажопідйомності саме вашого авто. Це вкрай важливо.

    Наприклад, невеликий автомобіль може бути оснащений фаркопом I класу, і згідно з даними, заявленим заводом-виробником , з 100 фунтами TW і 1000 фунтами GTW, хоча ідентичний пристрій можна встановити і на більший автомобіль, з масою вертикального навантаження TW 200 фунтів і максимальній валовій вазі причепа GTW-2000 фунтів. Маса вертикального навантаження на фаркоп також змінюється, коли система розподілу ваги використовує моделі класу III або IV.

    Процес установки не так складний, як може здатися на перший погляд. Ваша модель спеціально розроблялася, згідно року, марці і моделі транспортного засобу, так що складнощів виникати не повинно. Більшість важільних фаркопів розроблені для кріплення болтами безпосередньо до наявних отворів в рамі транспортного засобу, так що свердлити додатково їх не потрібно. Але все ж, для більш швидкої і легкої установки, попросіть друга вам асистувати, а для більшої наочності можна подивитися інструкцію або, краще навіть відеоролик відповідного змісту.

    Можливо, доведеться зняти елемент вихлопної системи, щоб надійно зафіксувати фаркоп, а в деяких автомобілях необхідно свердління додаткових отворів для установки, так що іноді, простіше буде звернутися на станцію техобсуговування.

    Запчастини до фаркоп і аксесуари для буксирування

    Варто враховувати, що крім самого фаркопа, також необхідно пам'ятати про інші аксесуари, які будуть виконувати важливу роль в буксирувальному зчепленні. Від електричної проводки до запобіжних ланцюгів, кожен з цих аксесуарів гарантує, що ваше буксирування пройде безпечно і надійно.

    Фаркоп и его составляющие фото

    Зчіпний шар

    Куля фаркопа (також відома як кульова опора буксирувального пристрою) є найбільш важливим елементом всієї буксировочной конструкції. Зчіпка причепа встановлюється і фіксується на кулі фаркопа, тим самим, створюючи точку, де причіп приєднується до вашого автомобіля. Кулі фаркопа створені таким чином, щоб дозволити транспортному засобу і причепу входити в повороти, об'їжджати вибоїни і купини на трасі. Вони поставляються в різних розмірах, від 1 7/8"до 3". Як правило, чим легше причіп, тим меншого розміру кулю потрібно купувати. Кулі фаркопа також мають різні розміри діаметра і довжини хвостової частини, щоб відповідати причепам різної висоти.

    Кульовий фіксатор

    Куля фаркопа кріпиться до кульової установки. Вона також відома, як зчіпний прилад або шарнір, і являє собою сталеву квадратну трубу, що складається з важкої монтажної пластини, яка тримає кулю фаркопа. Такі шарніри також представлені в різних розмірах, і ви зможете вибрати саме той, який буде відповідати розміру кулі фаркопа вашого авто. Крім того, хвостовики можуть мати різну висоту, можуть бути опущені або підняті на потрібний рівень для правильного зчеплення з причепом.

    Фіксатори для фаркопа

    Штирі тягового пристрою повинні утримувати кульову установку в зчепленні. Більшість з них мають форму хокейної ключки і просвердлений отвір на одному кінці для кріплення затиску в формі фіксатора. Замість штиря можна використовувати довгий гвинт з шайбою і гайкою.

    Замок фаркопа

    Дуже часто, причіп може бути наповнений цінними речами та обладнанням, і являє собою ласу наживу для злодіїв. Трапляються випадки, коли злодії намагаються скористатися можливістю, відчепити причіп з фаркопа і відігнати куди подалі. Тому, для забезпечення додаткової безпеки, варто використовувати невеликий замок для збереження вашої зчіпки. Такі замки мають засув на місці фіксатора, тому, без ключа відкрити такий замок і змонтувати кулю практично неможливо.

    Запобіжні ланцюги

    Для забезпечення безпечного буксирування з кожним причепом необхідно використовувати, принаймні, один запобіжний ланцюг. У разі виходу з ладу зчіпного пристрою або муфти, ланцюг, зловивши кріплення причепа, допоможе стримати його і запобіжить повному відділенню від тягача. Важкі причепи використовують два ланцюги, які перетинаються під муфтою, і забезпечують додаткову міцність і стабільність.

    Електропроводка

    У вашому причепі також є гальмівні вогні і поворотники, які, для забезпечення законності використання причепа на дорогах, повинні бути підключені до буксируючного авто. Необхідно забезпечити роботу електропроводки для функціонування габаритних вогнів.

    Більшість нових моделей, від вантажівок і фургонів до позашляховиків, мають роз'єми для простого підключення дротів живлення. Якщо ваш автомобіль не оснащений зчіпкою причепа, доведеться використовувати додатковий джгут проводів для взаємодії електричної системи з причепом. Звертайте увагу на комплекти проводів, які проектуються індивідуально під ваш транспортний засіб, і ви легко зможете підключити їх до автомобільної системи освітлення, без обрізки і склейки будь-яких дротів .

    Гальма причепа і гальмівні контролери

    Маленькі легкі причепи, зазвичай, мають одну або дві осі, вільно котяться по дорозі і легко управляються за допомогою гальмівної системи вашого автомобіля. Але великі і важкі причепи повинні мати свою власну гальмівну систему для забезпечення безпеки і кращого контролю причіпного пристрою. Педаль гальма автомобіля повинна бути пов'язана з гальмами причепа, щоб колеса при русі сповільнювалися одночасно. Ця функція здійснюється за допомогою контролера гальмівної системи причепа.

    Гальмівні контролери посилають інформацію на гальма причепа про те, коли вони повинні бути застосовані. Такі контролери пропонуються в різних варіантах, в залежності, від розміру причепа і гальмівної системи. Радимо звернути увагу на такі моменти:

    Синхронні гальмівні контролери - простий і економічний спосіб управління гальмами причепа. Вони призначені для підвищення тиску на гальма причепа, при тривалому натисканні на педаль ногою;

    Інерційні гальмові контролери використовують внутрішній датчик, підключений до зовнішнього маятнику, щоб виявити уповільнення вашого автомобіля, і, відповідно, залучити гальма причепа. Інерційні гальмові контролери краще розпізнають, з яким зусиллям ви гальмуєте в той чи інший момент, і це робить їх більш потужними і чуйними, ніж синхронні контролери;

    Пропорційні гальмівні контролери (контролери акселерометра) використовують внутрішню систему датчиків для визначення гальмівного зусилля, яке ви докладаєте на тягач. Ці інтелектуальні гальмівні контролери підходять для великих причепів, і є відмінним рішенням при тривалих міжміських буксируваннях.

    Практично всі контролери гальм причепа мають важіль, який дозволить вручну активувати гальма, якщо ваш причіп починає розгойдуватися. Вони також вимагають підключення спеціальних проводів до гальмівної системи причепа. Але варто звернути увагу, що більшість трейлерів, випущених після середини 90-х років, поставляються з попередньо встановленим гальмівним контролером.

    Завершена