0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як підібрати правильний підсилювач в Ваш автомобіль

    13.10.2015

    Будь-яка автомобільна акустична система має підсилювач, найпоширенішими серед яких є зовнішні підсилювачі. Переважна більшість з них вбудовані в штатний головний пристрій, тобто, є невід'ємною частиною вашої автомобільної магнітоли. Якщо при збільшенні гучності звуку Вам доводилося чути помітні спотворення, головною причиною цього, швидше за все, є вбудований підсилювач. Звичайно, тут можна також говорити про технічні характеристики максимальної шумової потужності динаміків, але хороший підсилювач, навіть у найскладнішій ситуації, здатний створити диво.

    Якщо Ви хочете оновити Ваш наявний підсилювач або встановити абсолютно нову модель, існують кілька різних факторів, на які варто звернути увагу при підборі відповідного варіанту. Три основні характеристики, на які варто звернути увагу:

    • кількість каналів;

    • потужність;

    • сумісність системи.

    Яка має бути кількість каналів?

    На вторинному ринку підсилювачі доступні в різних виконаннях і конфігураціях, і правильне число каналів для вас буде залежати від того, скільки динаміків у вашій автомобільної звуковій системі. Загалом, потрібно розраховувати один канал для кожного динаміка, який необхідно підключити до підсилювача. Якщо Ви хочете до існуючої системи додати ще один сабвуфер, додатковий одноканальний підсилювач відмінно впорається з покладеним на нього завданням. Також, сьогодні у продажі є моно підсилювачі класу «D», які спеціально призначені для використання меншої кількості енергії і виділення меншого тепла при посиленні сабвуферів.

    Моделі, які мають два, чотири або шість каналів, є більш універсальними. 2-канальні підсилювачі використовуються для посилення потужності двох низькочастотних динаміків, двох коаксіальних динаміків, або ж Ви можете підключити його до окремого сабвуфера. Якщо Ви просто хочете додати сабвуфер і забезпечити більше звукових можливостей для ваших задніх широкосмугових динаміків, найкраще з цією роботою впорається 4-х канальний підсилювач.

    У такому випадку, Ви можете відключити кожен широкосмуговий динамік від обраного каналу на підсилювачі, а потім підключити до цих двох каналів сабвуфер. З іншого боку, Ви могли б відключити всі чотири коаксіальні динаміка від підсилювача, а потім встановити окремий моно підсилювач для сабвуфера.

    Не економте на потужності

    Якщо Ви хочете отримати відмінний звук від своєї аудіосистеми, зверніть увагу на потужність своїх автомобільних динаміків. Ось чому багато користувачів спочатку вибирають динаміки, а потім підбирають відповідний підсилювач з достатнім рівнем потужності для всіх складових системи. Якщо Ви все ще маєте справу з рідними заводськими динаміками автомобіля, необхідно визначити їх RMS значення (середню максимальну потужність), а потім вибрати підсилювач, здатний видавати, по крайній мірі, від 75 до 150% від цього числа.

    Потужність також є важливим фактором в тому випадку, якщо Ви хочете підключити сабвуфер до того ж підсилювача, який використовується для підживлення динаміків. Використання двох каналів багатоканального підсилювача може забезпечити достатній рівень потужності для запуску сабвуфера, але таке рішення не можна вважати ідеальним для будь-якої ситуації. Якщо підсилювач не відповідає потребам в потужності Вашого сабвуфера, краще пошукайте окремий моно підсилювач, який здатний виконувати роботу правильно.

    Сумісність з автомагнітолою.

    Якщо Ви збираєте автомобільну аудіосистему з нуля, у Вас не повинно виникати ніяких труднощів. Вибирайте головний пристрій, що має гнізда і підсилювач, в якому є лінійні входи підключення. Відправляючи не посиленний сигнал на підсилювач, в кінцевому підсумку, Ви отримаєте чистий звук.

    У більшості заводських головних пристроїв, як і в післяпродажних моделях, не передбачені гнізда. Якщо Ви маєте справу з автомагнітолою, яка потрапляє під цю категорію, потрібно вибрати підсилювач, в якому є лінійні входи для підключення динаміків. Завдяки цьому Ви отримаєте кращий, чистіший звук, в порівнянні з тим, який би Ви могли отримати без зовнішнього підсилювача, а це врятує Вас від додаткової метушні з проводкою або адаптерами.

    Установка.

    Процес установки підсилювача можна порівняти з ракетобудуванням, але все ж слід підійти до цього питання з серйозністю. Так як більшість автомобілів не поставляються із заводським підсилювачем, постарайтеся підібрати нове обладнання, яке буде найкращим чином відповідати заявленим критеріям. І ще, перед купівлею вподобаної моделі, проведіть кілька необхідної вимірів і розрахунків.

    Найпопулярніші місця установки підсилювача в автомобілі включають в себе:

    • під одним з сидінь в салоні;

    • в багажнику;

    • за теплоізоляційною перегородкою з пасажирської сторони.

    Якщо ще перед покупкою підсилювача, Ви перевірите виміри в даних локаціях, Ви істотно зможете заощадити свій час і нерви надалі. Ті ж самі процедури необхідно провести, перед установкою динаміків і сабвуферів, які, зазвичай, також не враховуються в конструкції Вашого транспортного засобу.

    Пам'ятайте, що в будь-якому випадку, Вам потрібно забезпечити подачу живлення до встановленого підсилювача, а це означає, що Вам доведеться прокладати додаткову проводку.

    Завершена